Bekijk de volledige versie : Neonic's carputerrrr (it's alive ...)
Neonic
16th December 2006, 00:57
:) Glorie glorie halleluja :)
Eindelijk is het dan zo ver.
Het eind van het jaar is in zicht. En ... tevens het eind van de instal ... (soort van é)
Na een baantje van ca 3,5 week, waarvan ik 2 dagen vrij had, eindelijk weer tijd én zin om aan me carputer te werken.
[/URL] (http://imageshack.us)
Hierboven zie je hoe het eerst was ... 't is allemaal nogal aan de 'krappe' kant en met rechts een 'zinloos' stukkie waar je eigelijk niet zo veel mee kan. Beetje zonde dus eigelijk.
Hierboven alvast begin gemaakt en hoe het ca. gaat worden.
Van het bakkie heb ik behalve de linker zijkant (alleen het mdf) laten zitten en de rest er af gesloopt waardoor er dus ca. 2a 3cm meer ruimte onstaat naast het mobo. Mobo word tevens kwart slag gedraaid zodat de kabels aan de rechterkant komen, waar normaal de 'zinloze' ruimte was. Uit de kist heb ik de bodem weggesloopt en er een nieuwe ingemaakt van triplex.
(http://imageshack.us)
(links) Hier heb ik de voorkant met pur op een nieuwe plaat mdf gelijmd, met aan de rechterkant een smal zijkantje voor extra stevigheid.
De balk aan de bovenkant zat er al. Dus heb ik onder nog een dikke balk opgelijmd waar ik dan ook de achterkant tegen aan kan schroeven. (rechts) de oude achterkant waar het mobo en alles op zat, ff passen voor de maat van de nieuwe.
[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)
(links) Daarnast zie je dé harddisk. Goh, waar zou deze nou in komen.
Pas een andere schijf gekocht en had er zodoende dus eentje 'over'. (midden) En hier dus me carputer in bonkies aangesloten op me voeding die ik altijd gebruik om met neonlampies te klooien. Me auto was een beetje te groot om binnen te zetten dus ... Heb daarom ook geen remote dus deze gewoon effe deze ook op de + aangesloten. (rechts) in de kist de oude 'achterkant' en voor de kist de niewe. Paar gaatje ingemaakt voor de afstandsbussen. In de gaten wat montagekit gespoten, busjes er weer in en gelijk mobo vast geschroefd. Zal je net ziet dat die dingen iets verschuiven tijdens het drogen van kit, ken die geintjes ...
Al met al dus aardig bezig geweest laaste paar dagen. Kist aan 't verbouwen geweest. Hoeft in princiepe alleen nog wat gleuven in de achterkant te zagen voor de IDE-kabels, ATX stekker en nog wat losse kabeltjes voor bv resetknop, ledjes, aan/uit knop etc.
Op de harddisk heb ik een partitie gemaakt van 10gb voor windows etc. en de rest word volggegooid met herrie. Media engine staat er ook al op net als de drivers voor video en geluidskaart.
dash
16th December 2006, 14:45
mooi, die gaan we dus werkend zien :) ,
die van mij niet, die is uit logeren :(
imhotep
16th December 2006, 15:09
:eek: na 3,5 jaar :D, gelukkig dat niet alle projectjes zo lang duren hé...:rolleyes:
Begint er goed uit te zien, dus gaan we toch nog een extra werkende cpc op de meeting hebben.
RST-Smurf
18th December 2006, 16:39
Kijk begint alweer wat te worden,maar nu wel doorgaan en nie meer stoppen!!:p :p :p
Mzzls Iwan
whocarez
19th December 2006, 09:29
Misschien ffies handig om forum vervuiling tegen te gaan. Koppel al je projectjes even aan 1 topic oid blijft het ook voor andere wat overzichtelijker.
Neonic
19th December 2006, 10:12
Whocarezzzz...
you got a PM ;)
Neonic
23rd December 2006, 19:03
Zo effe kleine update ...
Heb van de week weer zitten klooien aan me pc. Nouja, nog steeds zegmaar
ff wat kleine aanpassingen zoals wat gaten groter gemaakt voor de doorvoer van kabels die van onder het mobo komen.
Bovenin nog een 30cm ccfl gemonteerd
Vanavond een meeting, effe bbq'en enzo dus ik nog effe kabeltje geprutst dat ik in ieder geval me pc kon showen met de neon. En nou komt het ... dacht doe eens gek, haal me middenconsole eruit en timmer het restant van me tft erin. Zo gezegd zo gedaan.
Toen me eigen de pestpokke lopen zoeken naar die kabeltjes die er bij horen. Me hele kamer overhoop gehaald en van alles gevonden wat ook wel handig is voor me pc, en uiteindelijk die dingen gevonden.
Schermpie aangesloten op dat 'ei'... kortsluiting ... dus, kut met hoofdletters.
Toen eigen rot gezocht tussen alle adapaters of ik die van dat schermpie kon vinden. Eentje gevonden die er wel naar uitzag of ie ervan was, aangesloten en ... lampie ging branden, ikke weer beetje blij jaja.
Alleen beeld was beetje errug zwart.
Met een beetje friemelen zag je toch iets wat op windows leek, met wat fantasie (1 ding scheelt, heb ik gelukkig genoeg ...)
Dus ... al met al is het dus zo'n beetje mooi klaar met de pret. Gooi van de week nog de rest van de harddisk vol met herrie en timmer die pc dicht en klaaaaaaaar. Doet er voorlopig niks meer aan, toch geen tft é.
Dus géén werkende carputer van moi voor de meeting.
toch nog maar wat zinloze maar wel leuke foto's om het toch nog beetje positief te houden é.
[/URL] (http://imageshack.us)[URL=http://imageshack.us]
1) wat zinloze ledjes die branden als de pc aan staat. kan je zien dat de voeding en mobo het doet. verder bungelt er nog een ledje voor de hdd activity en eentje dat je kan zien dat je pc 'slaapt'... niet dat je dat niet door hebt maar goed. gek van lampies dus, waarom die er dan ook niet bij é
2) foto van de carputer 'in action'. qua licht vind ik het wel kinky zo. in het echt is het wel wat mooier vind ik. op de foto ziet er toch beetje anders uit.
3) hier dan me middenconsole... voor het eerst met gemonteerd tft'tje, wat er nou dus weer uit leg. voor de foto ook maar effe frontje van radio erop gedaan.
s ... Iemand nog verstand van schermpies die er effe naar wil kijken voor de gein ... of er nog enigzins iets aan te doen is ?
dus whocarez... het verhaaltje wat ik zou maken voor je kan nog wel effe duren ...
RST-Smurf
23rd December 2006, 20:15
Wel balen man!!!!!!
Zal wel een wraakactie van het schermpie zijn omdat je zo lang hebt gewacht met monteren!!!:p :p :p
Maar zie je vanavond nog wel ff!
Mzzls Iwan
@rie
23rd December 2006, 20:37
let bij die adapters erop dat het wel genoeg ampere is.
ik had dit bij mijn scherm ook
dan zag je beeld wat steeds donkerder werd enzo
grtz
rasmAn
23rd December 2006, 22:12
als je nog iets ziet er gegarandeerd iets mis met het backlight. wat je is kan proberen als het na prutsen niet werkt is je scherm open halen en de backlites van het scherm op een normale ccfl inverter te zetten, als ze dan niet werken zijn ze dood
Neonic
24th December 2006, 03:32
let bij die adapters erop dat het wel genoeg ampere is.
ik had dit bij mijn scherm ook
dan zag je beeld wat steeds donkerder werd enzo
grtz
Beeld werd bij mij niet steeds donkerer hoor ... je zag gewoon ene klote.
Kweet niet heoveel zo'n tft dinges nodig heeft maar die 500mA die op de adapter staat is niet genoeg.
Toch nog effe zitten kloten met dat ding na het lezen van de vorige reacties.
Weer effe dat 'ei' geprobeerd, niet aangesloten op scherm, en gewoon 2 draadjes op de sigaretten aansteker gezet. pets ... voeding uit, zit dus gewoon sluiting in dat klote ding.
Van een andere adapter zo'n losse verloopstekkertje gepakt, eerst effe tape op geplakt want 1e keer kortsluiting. weer die 2 draadjes erop en ...
BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ
HALLELUJA, we hebben beeld :)
zo, kan nou met een gerust hart gaan slapen :) is onderhand weer half 3 geworden, mede dankzij dat me pc gaar is en dus sommige dingen van 't forum niet of anders weergeeft. En ook dat alle dingen als smilies, lettertype enalles het niet doet en dat dus zelf in moest tikken. eerst dus in andere topics gekeken hoe ...
bovendien heeft me pc volgens mij alzheimer ofzo. zo dement als een deur.
moet me telkens aanmelden ook.
maar goed. kga nou maar eens slapen en morgen weer vrolijk verder aan me carputerrrrrrrrrrrrrr
(had al voor een ander schermpie gekenen, kan ik mooi die centen voor iets zinnigs gebruiken... ik zinnig dingen, zullen sommige al denken ...oké, andere dingen dan.)
imhotep
24th December 2006, 12:21
das wel fijn nieuws dat het terug werkt.
PS: je kan hem nog altijd aansluiten op je m1-atx, daar zit ook een stabiele 12v in, en de meesten zeggen dat hun beeld beter is als ze hem aansluiten op de computervoeding.
Over dat automatisch aanmelden, is dat uit standby of als je hem opstart?
imhotep
24th December 2006, 12:25
Kijk HIER (http://support.microsoft.com/kb/315231/nl) eens voor de oplossing van dat aanmelden ;).
Neonic
1st January 2007, 15:39
Gelijk maar effe me 1e 'update', nouja ...
Blijkt na inbouwen van me schermpie dat waarschijnlijk me kabeltje wat binnen in schermpie naar de klote is ... Was al van plan om te kijken of ik aan zo'n kabeltje kon komen, maar zat gisteren op ebay te kijken (link van fs1 in zijn post) en zag daar dus mooi 8" schermpie voor 'weinig' en die liep over een half uurtje af. Dus snel effe gedouched, en ... lekker net voor afloop paar euro's op de prijs gegooid ...
dus petertje heeft van de week (zie fotoooooooo)
en heb nou net van fs1 gehoord dat hij precies dezelfde heeft en ik me niet ga beklagen dus ... very nice. Dus als ik dat ding heb ga ik gelijk met een nieuw middenconsole beginnen en een andere inbouw tacktiek voor me schermpie :) (wil 'm wel heel houden deze keer é)
RST-Smurf
1st January 2007, 16:14
Hey Petertje!
Ziet er wel leuk uit dat schermpje!en nu wel houden!!!:eek: :D :D :D :D
Maar zal het wel gaan afwachten of je hetw eer eens gaat slopen!
Mzzls Iwan
Neonic
1st January 2007, 16:49
Dus als ik dat ding heb ga ik gelijk met een nieuw middenconsole beginnen en een andere inbouw tacktiek voor me schermpie :) (wil 'm wel heel houden deze keer é)
Ziet er wel leuk uit dat schermpje!en nu wel houden!!!:eek: :D :D :D :D
Maar zal het wel gaan afwachten of je hetw eer eens gaat slopen!
Hey smurfie, inderdaar leuk schermpie é, en stukke goedkoper dan bij bv Picco ofzo.
En wat heel houden betreft ... zie vet gedrukt boven aan :) Maar wat voor tacktiek dat is zullen jullie nog wel zien.
dash
1st January 2007, 16:54
En wat heel houden betreft ... zie vet gedrukt boven aan :) Maar wat voor tacktiek dat is zullen jullie nog wel zien.
karton ....
Neonic
1st January 2007, 16:56
karton ....
Hij heeft ook alles gelijk door é
Maar ... karton is alleen voor 't beginnetje é. 't Echte werk word natuurlijk ergens anders van gemaakt, en nee.... geen purrrr ;)
RST-Smurf
1st January 2007, 17:58
Hij heeft ook alles gelijk door é
Maar ... karton is alleen voor 't beginnetje é. 't Echte werk word natuurlijk ergens anders van gemaakt, en nee.... geen purrrr ;)
Geen Pur?????:eek: :eek: :eek: :eek:
Ben je van je geloof afgevallen???????:D :D :D :D
Of was de Gamma uitverkocht van de Pur en is er nergens meer Pur leverbaar omdat er èèn of andere malloot uit Gouda de gehele wereldvoorraad heeft weggekocht!!!:eek: :p :p
Mzzls Iwan
Neonic
10th January 2007, 18:45
Zo, zijn we weer. Met een ... mini update :)
Zo rond de middag kwam er een aardige kerel aan de deur met een doos.
En 3x raden wat er in zat ... (en Imhotep, was geen pur)
Heb me carputer al weer uit me auto gehaald. Nou nog effe plekkie maken op me kamer zodat ik 'm ook neer kan zetten en dan gaan we weer eens verder spelen :D
Dus ... Ben best wel weer beetje blij, blij, blij, blij
En dan morgen maar eens een beginnentje maken met me nieuwe console, mét de 'alles heel houden' taktiek.
@rie
10th January 2007, 20:05
he die verkoop ik ook
hoeveel heb je daarvoor betaald?
grtz
imhotep
10th January 2007, 20:12
(en Imhotep, was geen pur)[/SIZE]
was da witte dan? Toch een of andere vorm van pur :D
fs1
10th January 2007, 20:44
al toegekomen, keisnel, veel succes dermee!
fs1
10th January 2007, 20:46
he die verkoop ik ook
hoeveel heb je daarvoor betaald?
grtz
hij heeft de zijne rond de 180 betaald, ik de mijne rind de 160, hoeveel vraagt gij er mss voor? gewoon uit curieusiteit? ;-)
RST-Smurf
10th January 2007, 20:57
[CENTER]
En dan morgen maar eens een beginnentje maken met me nieuwe console, mét de 'alles heel houden' taktiek.
Er vanaf blijven dus in jouw geval????:D :D :D :D :D
Maar ziet e wel leuk uit!Als je hem kwijt wilt weet ik nog wel een adresje voor je:p :p :p :p
Mzzls Iwan
dash
10th January 2007, 21:40
Er vanaf blijven dus in jouw geval????:D :D :D :D :D
Maar ziet e wel leuk uit!Als je hem kwijt wilt weet ik nog wel een adresje voor je:p :p :p :p
Mzzls Iwan
Ja ziet er goed uit Neonic, ben ook blij voor je, mijn schermpje vertoont ook kuren en gaat terug naar zijn creator.
En als je hem wil heelhouden ook bij die smurf vandaan houden, kun je hem beter toevertrouwen aan je assistente.
RST-Smurf
10th January 2007, 21:53
Ja ziet er goed uit Neonic, ben ook blij voor je, mijn schermpje vertoont ook kuren en gaat terug naar zijn creator.
En als je hem wil heelhouden ook bij die smurf vandaan houden, kun je hem beter toevertrouwen aan je assistente.
Welke assistente?????:p :p Toch wel die blondine???:D :D
Mzzls Iwan
imhotep
10th January 2007, 21:57
Welke assistente?????:p :p Toch wel die blondine???:D :D
Mzzls Iwan
die blonde snap daar toch geen PIIIEEEP van, dus weghouden, anders gebruikt ze het nog om haar poeierkes te mengen.
RST-Smurf
10th January 2007, 22:15
Dan gef ik d`r wel weer wat bijlesjes!!!!:D :D :D :D
Mzzls Iwan
imhotep
10th January 2007, 22:19
Dan gef ik d`r wel weer wat bijlesjes!!!!:D :D :D :D
Mzzls Iwan
die hoeft geen bijlessen, ik zal wel wat met haar optrekken en een of andere domme lul betalen om die cpc te installeren :D
@rie
10th January 2007, 22:26
hij heeft de zijne rond de 180 betaald, ik de mijne rind de 160, hoeveel vraagt gij er mss voor? gewoon uit curieusiteit? ;-)
EDIT
beide versies zijn 800X600 die ik heb
de een is 8 inch en is 185 euro de andere is 8,4 inch en is 195
RST-Smurf
10th January 2007, 22:28
En welke l*l mag dat dan wel nie wezen?En letterlijk of figuurlijk>?
MZzls IWan
Neonic
10th January 2007, 22:50
Voor dat soort 'stomme gelul', van bepaalde personen, heb ik ooit eens een topic voor gemaakt ...
http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=1952&page=12&highlight=leuter
imhotep
10th January 2007, 22:53
Voor dat soort 'stomme gelul', van bepaalde personen, heb ik ooit eens een topic voor gemaakt ...
http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=1952&page=12&highlight=leuter (http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=1952&page=12&highlight=leuter)
ochja, was ik glad vergeten :)...
Anyway back on topic, wat is the native resolutie eigenlijk van dat schermpje?
Als het breedbeeld is is dat wel lekker handig voor filmpjes te koekeloeren :)
Neonic
11th January 2007, 13:20
Gisteren effe wat fotootjes gemaakt van filmpies. Ziet er wel goed uit moet ik zeggen.
Wel relax, chatten me de ene pc, filmpies kijken op de andere :)
Hieronder paar foto's van videoclips van Slayer, Nightwish en Within Temptation
(http://imageshack.us)
Vanochtend nog wat met folie zitten spelen. Heb dit toen ook eens gedaan met me kijkdoos, en vanochtend dus met me pc.
to See ... or Not to See
(http://imageshack.us)[URL=http://imageshack.us]
Moet alleen andere folie hebben omdat dit én niet plakt (komt van me autoruiten af :( , en 't is nogal aan de errug donkere kant)
Mooi plexiplaatje, folie erop en er simpelweg tussen zette :)
fs1
11th January 2007, 13:48
resolutie is 800*600, 1024*768 lukt ook nog wel, het past erop alleszins, maar ziet der niet echt meer uit, iets dat groter is dan die resolutie komt ook niet meer volledig op het scherm...
RST-Smurf
11th January 2007, 22:59
Leuk schermpje!!!!
Mzzls Iwan
Neonic
30th January 2007, 21:31
Heb (alweer) me kist verbouwd waar me pc in komt, en inmiddels ZIT.
In post nr. 1 in dit topic zie je hoe het eerst was, en daarvoor.
Had een idee, wat ik uitgeprobeerd had, en wat toch niks is geworden... en heb toen een nieuwe binnenkant gemaakt en mobo schuin geplaatst. Zo heb je er achter én meer ruimte én neonlampie boven in schijnt nou beter op mobo :)
nog effe wat plaatjes van het bouwen ...
1e - plaatjes vast aan 't lijmen op de 'bodem'. Reclame folder ertussen is voor het geval de kit door de kieren komt en dus alles aan elkaar geplakt word, ... heb het al eens gehad met iets anders, niet nice.
2e - oude en nieuwe 'behuizing' naast elkaar.
3e - plek zat ... kunnen zelfs 2 schijven in :) nut daarvan, geen idee maar het past...
1e - hier is het 'happie' voor in de voor kant van de 'bodem'. Voor evt. een 2e neonlamp. zo kan het geheel er uitgehaald worden zonder dat lampie eerst lost gemaakt moet worden net als eerst.
2e - hier alle onderdelen weer terug van de 'spuiterij' en klaar om gemonteerd te worden é. de ring voor in het gat had ik paar dagen daarvoor al wat aangepast met pur, aangezien ik er poly opgesmeerd had, iets is gaan krimpen door de warmte die dan vrij is gekomen en daardoor niet echt lekker meer paste.
3e - achterkantje gemaakt... alleen nog effe 2 van die magneet dingen in de kist schroeven
(http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
en tot slot nog wat plaatjes van het eindresultaat...
uit de kist - in de kist - en ... uiteraard nog plaatje met de neon aan
(http://imageshack.us)[URL=http://imageshack.us]
Nou alleen nog een paar kleine dingetjes ... zoals
- gat in bodem maken voor de bekabeling
- stekkertje maken voor de ledjes
- en de kist zelf spuiten, als het wat beter weer word
de kabels op de foto is gewoon wat ik nog had liggen ... als ik alle kabels in me auto heb dan gaat ik het ook zo doen, met een kabelverslinder er omheen en / of snakeskin ...
dash
30th January 2007, 21:50
is deze definitief, of komt er nog een volgende versie.
Snake skin werkt wel lekker, ziet er ook meteen af uit, zeker gebruiken.
Neonic
30th January 2007, 22:04
is deze definitief, of komt er nog een volgende versie.
HAHA ... 't blijft zo :D
komt geen volgende versie ... vind het wel genoeg geweest zo
heb ook snakeskin om me draadjes gedaan van de carputer voeding, ziet er wel leuk uit ja, en is wat minder 'spaghetti' achtig ;)
dash
30th January 2007, 22:08
weet ik, zit onder me stoelen, dat spul is trouwens nog warmtewerend ook.
ps geperforeerd alu+ lampje erachter een ideetje
Neonic
30th January 2007, 22:11
ps geperforeerd alu+ lampje erachter een ideetje
HOE WAT WAAR ACHTER ??? (ideeën met lampies, altijd leuk é :))
imhotep
30th January 2007, 22:12
HAHA ... 't blijft zo :D
komt geen volgende versie ... vind het wel genoeg geweest zo
dat zeg je nu...
dash
30th January 2007, 22:17
HOE WAT WAAR ACHTER ??? (ideeën met lampies, altijd leuk é :))
dat materiaal wat ik voor dat kastje van mij gebruik. In het donker en een lampje erachter en je kunt erin kijken.
dat zeg je nu...heb ook zo mijn twijvels :)
Neonic
30th January 2007, 22:28
dat materiaal wat ik voor dat kastje van mij gebruik. In het donker en een lampje erachter en je kunt erin kijken.
Zo'n idee als op die 2 foto's ? ... (post 35)
dash
31st January 2007, 22:16
Zo'n idee als op die 2 foto's ? ... (post 35)
Ja, maar dan net ff anders
Neonic
17th June 2007, 23:08
Vandaag met carputer lopen klooien.
Had er al XP en Media engine op staan, en wat flimpies.
Vanmiddag van Greenthumb Centrafuse gekregen en geinstalleerd. Alleen nog effe klooien om te kijken hoe het allemaal werkt. Nog een keerjte Roadrunner proberen ... en dan eens kijken of het Roadrunner, Centra fuse of toch Media engine gaat worden.
Heb eens gekeken hoe snel ie opstart ... is iets van 1 minuut. Van uit tot bureaublad (zonder zandlopertje). Op internet was tips en trucs uitgeprobeerd en toen was 't al wat sneller, iets van 45 sec.
Van Dreamcather een leuk progje gehad, en een tip hoe je dat irritante ding weg ken krijgen, dat je op je 'account' moet klikken.
Nou gaat ie gelijk door naar het bureaublad, zonder gekloot allemaal en ... in ca 30a 35 sec.
dus ....
eerst ..... ca. 1 minuut
daarna ... ca. 45 sec.
en nou ... ca. 30 sec.
nou nog effe kijken hoe het zat om dat windows logo weg te krijgen die je ziet tijdens het opstarten ...
Zo .. nog effe plaatje erbij voor de gein. De test opstelling zegmaar.
De aansluitdraden voorzien van snakeskin en adereindhulsjes, net als de het aansluitsnoer voor het aansluiten in de auto zelf. Met een soort van kroonsteen ertussen, met pennetjes. Zo kan het makkelijk losgekoppeld worden.
En uiteraard overal waar maar kon een ledje op aangesloten, gesloopt uit een paar pc's die ik had liggen.
Ledje op mobo voor stroom, harddisk indicator, 'sleep mode' en ledje op de voeding zelf.
ps. die 'sleep mode' led is behoorlijk zinloos, maar wel grappig op zich.
Voor diegene die het niet weten en het zich afvragen wat het nou is .... keej dan
Normaal brand dus de stroom led op mobo en voeding. Als je pc in sleep mode gaat, dan gaat dat 'sleep mode' ledje branden en gaat dat stroom ledje op je mobo knipperen. Dus ... knap zinloos, maar op zich wel grappig
Neonic
9th August 2007, 01:23
Zo, s'avond na tienen mag je eigelijk geen herrie meer maken dus ... effe internetten en uiteraard met me nieuwe ledjes spelen. Effe snel weerstandje aan het ledjes geprutst en aangesloten op een oude trafo voor spoortreintjes.
Ledje gewoon doelloos op me kamer
[/URL]
En de carputer er weer bij gepakt...
Ledje gewoon beejte in de kast laten bungenlen, daarna ff aan de neonbuis geknoopt die bovenin hangt.
(http://imageshack.us)[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)
(op de foto's ziet 't er iets anders uit dan in 't echt maar ... is erg NICE)
[mp3]neo
9th August 2007, 01:31
allemaal lampies :P:P:P:P:P:P
dash
9th August 2007, 08:56
uitvoeren, (type) msconfig op een van de tabbladen staat de text nologoon of id. dat aanvinken en je hebt geen logo (op deze pc win 2000 vadaar de gebrekkige uitleg)
Neonic
12th August 2007, 02:18
neo;45470']allemaal lampies :P:P:P:P:P:P
Eentje maar hoor :)
En met rood, ook nice (alleen ledje moet dan wat hoger uiteraard)
Neonic
13th August 2007, 23:49
Vandaag iets zinnigers gedaan dan met lampies klooien ...
Men neme een bus krimpkousies (pas 2 zakkies besteld en een brokkie carputer.
Men zet een muziekie aan, prutsen wat met snakeskin en ...
VLOILA
[/URL] (http://imageshack.us)[URL=http://imageshack.us]
setsunakaede
14th August 2007, 00:44
Vooral die muziek aanzetten, das essentieel :p
Neonic
28th November 2007, 23:40
Vooral die muziek aanzetten, das essentieel :p
Mhwaaaa ... maar wel lekker ;)
Zo, tijdje weinig aan me carputer gedaan. Zeg maar gerust geen ene ruk. Staat sinds de laatste meeting nog steeds in me kofferbak.
In ieder geval al een stappie verder é, daarvoor stond ie 'in de weg' op me kamer.
Frontje voor me middenconsole matzwart gespoten van de week en vanavond 'ff' me schermpie weer in elkaar gezet om te kijken hoe het zou staan, en of ie uberhaupt nog wel iets deed aangezien dat ding ook al maanden op me bureau beetje stof lag te verzamelen.
[URL=http://imageshack.us]
Ben wel blij met het schermpie. Het mooie van dit schermpie is ook dat ie gewoon aan gaat als je de stroomstekker erin doe :) Geen gekloot met codes of weet ik veel wat. Scheelt ook wel qua kwaliteit met die Liliput schermpies. Althans met die ik heb.
Van 't weekend schermpie weer uit elkaar (zit toch maar totaal met vier schroefjes in elkaar :rolleyes: ) en frontje nog wat schuren en opnieuw spuiten. Misschien blijft ie matzwart, anders word 't satinfinisch. Heb ik nog staan, is ook wel mooi, glimt iets. Lijkt me wel wat hebben ivm dat schermpie, wanneer ie uitstaat zegmaar. Kzie het nog wel.....
RST-Smurf
30th November 2007, 10:23
Weer lekker bezig dus:p :D :D
setsunakaede
30th November 2007, 10:41
Ja, idd wel lekker bezig, alleen klopt de topictitel niet echt... volgens mij heeft Peter nog he-le-maal niets draaiend! :D (Subtiel peter dusdanig blijven plagen dat hij vroeg of laat in ieder geval zorgt dat hij *iets* in ieder geval af maakt...)
dash
30th November 2007, 11:11
Ja, idd wel lekker bezig, alleen klopt de topictitel niet echt... volgens mij heeft Peter nog he-le-maal niets draaiend! :D (Subtiel peter dusdanig blijven plagen dat hij vroeg of laat in ieder geval zorgt dat hij *iets* in ieder geval af maakt...)
Heb de moed al opgegeven, maar ziet er goed uit peter, chrome knopjes met mat zwart staat goed, niets meer aan doen, in de auto bouwen en dan het volgende af maken.
454ss
30th November 2007, 11:42
Dat zien jullie verkeerd; Peter krijgt (uiteindelijk) de meest uitgebalanceerde en doordachte setup van ons allemaal!:D;)
En er zijn er maar weinigen die zoveel productiviteit en creativiteit aan de dag leggen als Peter.:cool:
Okee, het duurt even, maar dan heb je ook wat. En het houdt hem van de straat. Bovendien doet hij iets wat wij eigenlijk stiekem in onze kleine-jongens-dromen ook wel zouden willen maar niet durven.:D Rot op met 'de conventies' en 'dat hoort niet' of 'dat is not done'!! Hij doet lekker wat ie zelf wil. En daar benijd ik hem wel eens om.:o;)
setsunakaede
30th November 2007, 12:55
Uitgebalanceerd... mwah, dat moet ik nog maar zien. Maar het is zonder twijfel de setup waar het meest over nagedacht en gediscussieerd is :D
imhotep
30th November 2007, 12:55
en het meeste verschillende ontwerpen / versies van gemaakt zijn.
Maar iedere meeting is er toch wel iets nieuw te zien...
BTW binnen een paar dagen is dit topic een jaar oud :D.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.