PDA

Bekijk de volledige versie : Bugs en Update geschiedenis

rpd
10th November 2006, 18:35
Bugs

Hier de bugs die in het programma zijn gevonden.
Hier zal ik van update tot update aan werken en deze lijst zal dan ook constand veranderen.
Wanneer je een bug vind kan je die hier posten, ik zal deze dan inde lijst toevoegen.

Bugs

Als je op mute klikt pauseerd de audio wel maar de video niet.
Bij sommige knoppen wordt een streep aan de bovenkant weergegeven.
Bij de scroll knop op de desktop en op het audio scherm zijn de bovenhoeken wit.

Update geschiedenis

Hier zal ik bij houden wat ik verandert heb en dan ook in welke versie dat verwerkt is.
Ik zal er voor de duidelijkheid ook datums bij zetten.

Geschiedenis

2006-11-07 (gestart met dit log)
v2.0.1.1
- Bij Settings->Mappen krijg je een foutmelding als je een schijf aanklikt waar geen mappen of bestanden op staan(dus lege cd/dvd-speler).
- Bij Settings->Mappen ververste de mappenlijst niet wanneer je de zelfde schijf opnieuw koos.
- Na een slaapstand ging de video automatisch afspelen.
- Speelde niet altijd volgende nummer(selectie probleem).
- Bij Settings->Mappen, de mappen verversten niet als je op verversen klikte.

2006-10-30
v2.0.1.0
- Voor de duidelijkheid heb ik het audio scherm opgeruimd, je kan nu niet meer playlists maken, alleen selecteren.
- Playlists maken doe je nu bij settings->Playlists. Daar kan je een naamin typen en een toevoegen, vervolgende een map of bestand selecteren en toevoegen aan de lijst. Ook kan je direct de geselecteerd map toevoegen (hij gebruikt dan de map naam als playlist naam, lekker snel).
- Weer aanpassingen gedaan aan het afspelen van het volgende nummer, hoop dat het weer wat beter is. Je kunt hier iets voor instellen bij Settings->Audio, heb een delay tijd ingebouwd voor langzamere pc's, het bleek dat die niet het volgende nummer automatisch ging afspelen.
- Zoals gewoonlijk wat kleine bugs verholpen.

2006-10-17
v2.0.0.22
- Foto tabblad toegevoegd, incl fullscreen functie (helaas nog geen skin)
- Video fullscreen knoppen werken nu ook, vooral handig is iets kleinere knop links boven, je krijgt daar een scrollbalk me waar je de video mee passend kan scrollen.
- Internet mogelijkheid ingebouwd, wederom nog geen skin
- Audio plaback verbeterd, denk dat hij nu altijd door zal blijven spelen zonder te stoppen na verwschillende nummers.
- Heb de audio/video/foto mappen aangepast naar "C:\" als default, neem aan dat bijna iedereen een C drive heeft (handmatig te wijzigen)
- Manier van scrollen v.d. scroll balken aangepast zodat dit minder cpu kracht vereist.
- Navigatie pagina afgeschaft, blijft nu op de desktop enopent hier gewoon de navigatie overheen.

2006-10-01
v2.0.0.19
- Wallpaper optie voor de desktop ingebouwd. Deze verschijnt wanneer de audio niet aan het afspelen is, wanneer dit wel het geval is, dan is de visualisatie te zien.
- Skin van de desktop afgerond.

2006-10-01
v2.0.0.18
- Fullscreen video toegevoegd, helaas nog geen skin en dus geen benaming van de knoppen (rehts boven is afsluiten).
- Optie om de volumebalk links of rechts in het scherm te plaatsen.
- Iets ander kleuren van de skin verder niet bijzonder veel beter.
- DVD drive selectie toegevoegd bij settings
- DVD playback toegevoegd.
- Optie voor het pauseren van audio en video per scherm.
- De seconden van de tijd weg gegooid, is leuk maar scheelt (te) veel CPU kracht.
- Menu knop op elke pagina brengt je nu altijd naar de desktop aangezien hier ook alle knoppen staan is dit makkelijker te bedienen met net zo veel klikken.
- Heb geprobeerd er voor te zorgen dat de audio bij het volgende nummer door gaat met afspelen, dit werkte bij mij altijd al maar op een andere pc heb ik er problemen mee, wellicht heeft dit met de snelheid van de pc temaken. Hopelijk werkt het nu ook daarop beter.

2006-09-25
v2.0.0.17
- Heb er wat WERKENDE settings tegenaan gegooid
- Weer wat meer plaatjes als "skin"
- En een aantal bug's verholpen.

2006-09-22 (1e werkende versie online)
v2.0.0.0
- Na problemen met versie 1 op andere pc's en advies van microsoft personeel besloten het hele programma opnieuw te maken op een betere manier.

I-1
11th November 2006, 12:10
sticky gemaakt