PDA

Bekijk de volledige versie : goedkope set

apiesbanaantje
7th September 2006, 03:04
ik had al een tijdje op internet lopen zoeken naar een voordelige carputer en vond toen deze set ik dacht hmmmm.dat lijkt me wel wat en het was nog in de buurt ook ik en gister weze kijken het zag er allemaal goed uit

een 8''touchscreen vga schermpje
een kleine computer met dvd en windows xp
gprs muis +navigatie software

het mooie was dat het computer kastje werkt op 19 volt dus je hoeft alleen van 12 volt 19 volt te maken via de bijgeleverde cigeretten adpter dus geen problemen met aparte 220 omvormers ofzo.

dit hele setje met software geinstaleerd en al maar 499

te bestellen via hun website of te koop in hun winkel

ook losse 8'' tocchscreens voor 189 eutjes is volgens mij erg goedkoop toch tenminste ik was het nog nergens tegengekomen voor zulke prijzen ?

nog een plaatje erbij ik hoop dat men er hier wa aanheeft ze bezorge ook enzo
groetjes jullie oom

linkje ik weenie of dat mag maarja zo niet gooi er maaar af www.gigagood.nl en dan bij discount ze hebben nog meer leuke dingetjes !

Richard
7th September 2006, 08:34
Hee, en welkom hier

Beetje raar dat het voor 19V is gemaakt? Dat is toch geen industriele standaard ofzo?... Weird

Hoe heette het product wat jij gekocht hebt?

imhotep
7th September 2006, 09:08
Hee, en welkom hier

Beetje raar dat het voor 19V is gemaakt? Dat is toch geen industriele standaard ofzo?... Weird

Hoe heette het product wat jij gekocht hebt?

misschien met laptoponderdelen gemaakt, want laptops werken soms op 19v...

Uriel
7th September 2006, 21:23
Ook wel grappig op die site; een complete carputer voor 499 euries, leuk systeempje om mee te beginnen. :cool:

marque
7th September 2006, 21:33
Dit zijn tweede hands hptjes oid. heb ik al eens eerder aangeraden als kant en klaar model maar de specs zijn niet top.

Neonic
7th September 2006, 21:47
Hebben leuke dingetjes inderdaad
Alleen jammer dat ze dat ene TFT-tje niet meer hebben, maar die andere is ook wel leuk op zich. Leuk voor me achteruitrijcamera.

Zo te zien is het stukkie met auto accesoires ook pas nieuw

En lekker dichtbij :D

marque
8th September 2006, 10:28
haha, kijk ens bij car acc. een set zekeringen in de aanbieding voor 2,25 euro. Op de eerste de beste elektro site (http://www.koopelektronica.nl/Set-Van-10-Autozekeringen-Vebl-Afu.html) te vinden voor ....... 37 cent!

apiesbanaantje
8th September 2006, 11:26
het kastje is idd een 2e hands hp kastje wat geupdate word met qua hardware zit er een 1ghz pentium 3 in 128mb werkgeheugen en 20 gig hard disk ook bouwen ze er bij de complete set een dvdrom in.
het systeem is mischen niet het snelst maar zeker ook niet te langzaam het is goed voor zn taaken
alleen jammer dat bij mij windows al is gecrasht:mad: :eek: (voeding was er op en af geschoten tijdens het opstarten nou zit er een of ander fout in en start ie niet meer op ook niet in veilige modus dat was wel ff balen, vandaag maar weer ff terug kijke of ze me daar ook mee helpen.
verer is er goede service !
ik maak binnenkort wel wat fotos van comp en scherm
ps. toen hij het eerst wel deed was ik erg tevreden alleen kreeg snapte ik navigatie software niet helemaal maar jah

maar heeft iemand anders al ergens 8 " touchscreen schermpies gezien voor die prijs?

Uriel
8th September 2006, 16:40
Dit zijn tweede hands hptjes oid. heb ik al eens eerder aangeraden als kant en klaar model maar de specs zijn niet top.

Als ik het zo zie moet het voldoende zijn voor mp3, dvd, video en navigatie.
Ik heb ook ongeveer zo'n systeem alleen wel wat meer geheugen en een grotere harddisk. Dus dat zou je later kunnen aanpassen alhoewel het geheugen wil je waarschijnlijk direct al wel aanpassen.:cool: