PDA

Bekijk de volledige versie : Zoekfunctie.

dash
26th August 2006, 21:30
Zou de zoekfunctie kunnen worden gemaakt zodat deze delen kan zoeken. Wilde info over de M2 atx vouding dus type in m2, resultaat niets gevonden
gezocht bij voeding ston M2 dus dit bij zoeken in gevuld resultaat nada. :rolleyes:

I-1
29th August 2006, 12:38
Zou je de vraag beter kunnen formuleren want ik begrijp niet echt wat je bedoelt...

whocarez
29th August 2006, 12:42
probeer maar te zoeken dat werkt niet (dag dag althans niet, nu nog niet geprobeerd)

imhotep
29th August 2006, 13:22
Zou je de vraag beter kunnen formuleren want ik begrijp niet echt wat je bedoelt...

kzal eens een voorbeeldje geven

als er in een thread "m2atx" vermeld staat, en je zoekt op "ATX" of op "M2" dan gaat hij die thread waar "m2atx" in vermeld staat niet weergeven.

dash
29th August 2006, 20:49
kzal eens een voorbeeldje geven

als er in een thread "m2atx" vermeld staat, en je zoekt op "ATX" of op "M2" dan gaat hij die thread waar "m2atx" in vermeld staat niet weergeven.

Das een goed voorbeeld, zocht zelf op m2, maar m2-atx ed. werd niet gevonden. Het zou prettig zijn wanneer de zoekmachine ook dlenen van woorden herkend

I-1
30th August 2006, 11:49
ik snap het ...dit heeft wederom te maken met een algemeen probleem van variabele...

Ik zal een upgrade moeten doen van het forum en hopelijk word het daarmee opgelost.