Bekijk de volledige versie : synchroniseren
hansb42
18th July 2006, 16:29
Ik wil dus al mijn mp3 en film bestanden op me carpjutertje kwijt. maar hoe hou ik dat nu synchroon met mijn server?
Is daar een slim programmatje voor? Hoe doen jullie dat? :confused: :confused:
Neonic
18th July 2006, 16:36
Hoezo moet dat synchroom dan?
Je kan toch gewoon je schijf volgooien of ....
hansb42
18th July 2006, 16:57
Hoezo moet dat synchroom dan?
Je kan toch gewoon je schijf volgooien of ....
er komen steeds mp3s bij en om dat nu handmatig bij te houden? makkelijker is ff inloggen op het netwerk en een slim programmaatje te laten doen wat je wil. Gemak dient de mens
Richard
18th July 2006, 18:20
Bij windows media player heb je toch al zo'n synchroon functie? Ik gebruik het zelf niet maar ik zie het wel altijd staan als ik m'n USB stickie erin steek
Matthijs
18th July 2006, 19:26
Er is software voor.
Als je op 2 pc's een map hebt, dat deze dan automatisch gesynchroniseerd worden.
Ik weet alleen de naam niet meer, maar dat moet toch te vinden zijn met google?
Harro
19th July 2006, 00:57
Hoi,
In Windows zit een ''werkmap' functie ingebakken, waarmee je op simpele wijze bestanden op twee PC's kunt synchroniseren.
Je kan deze op je CarPC aanmaken vanuit Verkenner, door op 'nieuw' te klikken, dan op 'werkmap'. De mappen die je wilt delen, kopieer je vanaf je thuispc naar de CarPC.
Wil je de bestanden bijwerken, dan klik je in de werkmap (evt. submap) op 'bijwerken'.
Uiteraard vereist dit wel een bluetooth of wifi netwerkverbinding. Hoewel... via een USB-stick zal het ook wel gaan?!
Succes,
groet,
Harro
hansb42
19th July 2006, 09:21
Bij windows media player heb je toch al zo'n synchroon functie? Ik gebruik het zelf niet maar ik zie het wel altijd staan als ik m'n USB stickie erin steek
getver. die mediapleër komt er echt niet in hoor.... :eek:
hansb42
19th July 2006, 09:23
Er is software voor.
Als je op 2 pc's een map hebt, dat deze dan automatisch gesynchroniseerd worden.
Ik weet alleen de naam niet meer, maar dat moet toch te vinden zijn met google?
ik heb al wat gevonden. SyncBack. ziet er goed uit. Doel en bron mappen opgeven en wie wie de baas is. en gaan.
net wat ik zocht maar vroeg me even goed af hoe jullie dat doen
hansb42
19th July 2006, 09:26
Hoi,
In Windows zit een ''werkmap' functie ingebakken, waarmee je op simpele wijze bestanden op twee PC's kunt synchroniseren.
Heb er wel eens wat mee gedaan maar er zat toen een limiet in voor de hoeveelheid bestanden. Was in Nt4 maar weet niet of dat nog zo is, ik moet er toch wel zeker 10.000 overzetten en beheren dus weet niet of dat zo gaat. maar maakt niet uit ik heb dus al een stukkie freeware gevonden die doet wat ik wil :D
Neonic
19th July 2006, 11:05
Ikke .... nou niet ;)
Heb ook nog geen (werkende) carputer maar ... thuis heb ik al mijn mp3's op me schijf staan en een aantal van die playlists gemaakt van muziek wat ik regelmatig luister. En standaard als ik Winamp open dan staat die playlist er nog in en shuffle blijft ook standaard aan als ie aangevinkt is dus ....
je drukt op de X van play en luisteren maar.
Richard
19th July 2006, 13:34
getver. die mediapleër komt er echt niet in hoor.... :eek:
Wat is er nu weer mis met WMP? hehe. Hij doet precies wat ik verwacht van een player, muziek afspelen. Meer niet.
hansb42
19th July 2006, 13:50
Wat is er nu weer mis met WMP? hehe. Hij doet precies wat ik verwacht van een player, muziek afspelen. Meer niet.
Die wmp bemoeit zich met alles. en dus geen wmp in mijne pc:mad:
Uriel
20th July 2006, 01:01
ik heb al wat gevonden. SyncBack. ziet er goed uit. Doel en bron mappen opgeven en wie wie de baas is. en gaan.
Is dat een groot progje?? kan je m me mailen?? anmvdberg(@)hotmail.com, ff de twee haakjes weghalen ivm spammail aub
hansb42
20th July 2006, 11:37
Is dat een groot progje?? kan je m me mailen?? anmvdberg(@)hotmail.com, ff de twee haakjes weghalen ivm spammail aub
nog geen 2mb. en het komt er aan.
Enjoy :D
Uriel
20th July 2006, 12:07
Binnen, bedankt Hans. Ga er ook eens mee "spelen" :D :D
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.