Bekijk de volledige versie : DC->DC 150W ATX Carputervoeding te koop
Matthijs
29th March 2005, 17:55
Ik ga een tijdje stoppen met mijn carputerproject.
Bij het ongeluk is er zoveel beschadigd, en ik heb nu geen geld om dat allemaal te vervangen.
Daarom ben ik op zoek naar een goede head-unit.
3 versterkeruitgangen is een vereiste, en het mag geen Sony zijn.
Edit: Ik ben geen radio meer nodig, hij is gewoon te koop voor 100 euro.
Ik doe hem niet weg omdat ie niet bevalt, maar omdat ik snel geld nodig ben voor een andere auto.
Je mag hem gewoon proberen bij mij thuis.
Matthijs
29th March 2005, 17:58
Dit is hem trouwens...
ongeveer 20x10x10 cm.
Hij kan maximaal 150W leveren, vraag je meer dan knapt alleen de glaszekering.
En hij is thermisch beveiligd.
Ik zou deze voeding voor geen enkele andere willen ruilen, ook niet voor een Opus.
En alle kabels zitten erbij.
I-1
29th March 2005, 18:20
kan je wat meer info over de voeding geven Matthijs?
Is het vergelijkbaar met een OPUS of een andere?
Groetjes,
Matthijs
29th March 2005, 18:53
Het is een Flappert voeding (serieus).
Er zijn 60 van gemaakt voor een of ander specifiek beveiligingsproject, en toen ging het bedrijf failliet.
De spec's zijn beter dan die van de Opus.
Matthijs
29th March 2005, 19:08
Zoiets zoek ik:
Een oude 8 of 9 serie.
Deze modelletjes van 5 jaar geleden staan op marktplaats voor rond de 100 euro, dus dat is vast niet te veel gevraagd.
Jurjen
29th March 2005, 19:18
geen sony..................zoek je ruzie ofzo
verklaar je nader!!!
Matthijs
29th March 2005, 19:28
Maar Jurjen, ik mag toch wel zelf weten wat voor HU ik wil gaan gebruiken? :D :D :D
Jurjen
29th March 2005, 21:57
ik repareer sony!!! je kraakt "mijn" product af ;)
maakt niet uit, elke toestel heeft zijn nadelen
heb nog wel leuke radio voor je te leen eventueel is dat wat?
Matthijs
29th March 2005, 22:53
Sinds wanneer levert Sony spare parts dan?
Ik heb Sony inport Rotterdam belooft nooit meer iets waar Sony op staat, of waar Sony in zit te kopen.
Nu kan ik dat niet helemaal waar maken,want er zit in de auto die ik wil gaan kopen toevallig een Sony X-plod...
Maar zo lang als het nodig is heb ik wel muziek hoor :)
Maar hij gaat zo snel mogelijk weg!
Jurjen
29th March 2005, 22:59
geen sony kopen wordt lastig, onderdelen van alle soorten merken worden overal ingebruikt.......hahahhaha
wordt lastig als je speciale merken niet meer wilt hebben.
sony wordt gewoon veel verkocht dus zullen er meer klachten mee zijn net als vdo
en vaak sloopt de klant het zelf (ondeskundig gebruik, jij natuurlijk niet hoor)
Erwin
29th March 2005, 23:12
Verkoop je de voeding ook los of wil je per se ruilen tegen een HU?
Heeft die voeding trouwens ook een shutdown of hybernate controller?
Matthijs
29th March 2005, 23:58
Ik weet wat ik koop.
En Sony maakt geen componenten, dus zul je dat niet snel tegenkomen in b.v. een (ik noem even geen car-audio) Technics, Yamaha, Philips, Onkyo enz. enz.
Met de apparatuur van Sony is niks mis (X-plod uitgezonderd naar mijn mening), het zit hem in de nalevering.
Dan zal ik het hele verhaal maar vertellen...
Ik kocht een jaar of 5 geleden de allernieuwste Sony telefoon, een splinternieuwe Sony CMD-J5.
Alles leuk en aardig tot na 2 maanden de antenne kapot brak door mijn eigen schuld.
Nu werkte ik toen op zaterdag bij Europart, dus zo'n antennetje was snel besteld, DACHT IK.
Geen enkele leverancier kon die antenne leveren, ook geen immi.
De primafoon (waar de antenne's 5x zo duur zijn) kon hem vreemd genoeg ook al niet leveren.
Het komt hier op neer, die antenne was nergens te krijgen!
Op den duur kwam ik achter het telefoon nummer van Sony import, en daar vertelden ze mij dat dat helemaal geen probleem was, want binnenkort kwamen de J6 en J7 uit.
Toen ik vroeg hoeveel ik dan bij moest betalen klonk er gelach, ik moest maar naar de plaatselijke primafoon gaan!!!!!
Dat wel het ergste, maar niet het enige probleem wat ik er ooit mee gehad heb trouwens.
Ik dacht ook eens 4 draaiknoppen te bestellen voor een toen nog redelijk recente versterker.
(Die waren eraf gejat bij het horecabedrijf waar ik toen werkte)
4x de verkeerden gekregen, ik heb het toen maar opgegeven.
Dus ik ben al 5 jaar 100% Sony vrij, er zit zelfs geen Sony in mijn PC.
Matthijs
30th March 2005, 00:00
Als je de pc in standby zet, blijft de 5V open staan, en gaat de rest dicht, zet je hem in hybernate, gaat alles dicht, maar ik had er voor de zekerheid wel een relais tussen gedaan, die werkt op het contactslot.
Die mag je er bij hebben.
Hij mag los ook wel weg, voor 100 euro, incl. kabels.
DaPew
30th March 2005, 01:48
Ik heb eventueel wel interesse voor die voeding, hoeveel A levert die op 12V? Is het perfect te doen om er zowel een moederbord+geluidskaart+schermpje mee te voeden?
Waar woon je ergens, en indien dit ver van mij is, ben je bereid te verzenden?
greetz,
DaPew
Vipergts/r
30th March 2005, 10:32
Wa verkoopt ge nog van uwe carpc? Want ne maat van mij heeft ne carputercrash gehad en is dus op zoek naar een andere hd. En mensen dit was een gewone maxtor hd, dus ge kunt beter een laptop hd nemen.
setsunakaede
30th March 2005, 10:52
Ik heb ook niet echt geweldige ervaringen met Zonie service, en modernere Zonie apparaten in het algemeen:
-Mijn laptop heeft het nooit langer dan pakweg een halfuur tot een uur op de batterij gedaan, en voor een telefonisch (!!!) consult moet een vast bedrag van €13 ofzo worden gelapt per creditcard. Nee, kwaliteitservice die je krijgt bij een apparaat van €1000+...
En mijn nieuwe minidisk speler slaat wel heel snel over, daar waar mijn oude de disks perfect afspeelt (die heeft wat andere problemen, maar dat is de leeftijd) en mijn deck ook geen problemen heeft.
Nee, voor mij voorlopig ook even geen Sony meer... en dat heb ik ook tegen die eikel aan de andere kant van de lijn van de laptopgarantieservice lijn gezegd. Hij kan die €13 per telefonisch consult in zijn reet stoppen, ik leef die laptop af als draagbare vaste pc en straks als carputerbasis waarschijnlijk, en dan nooit meer eentje van hun.
Jurjen
30th March 2005, 11:04
snik mijn sony...................zal ik het forum moeten verlaten ;)
1 ding heb zelf geen sony spullen .......... hahaha
setsunakaede
30th March 2005, 16:19
Arme jongen... t was niet persoonlijk bedoeld hoor ;)
Matthijs
30th March 2005, 18:23
Ik weet de precieze spec's zo niet, maar ik heb mijn desktop erop gehad om hem te testen toen ik hem kocht, en dat ging prima.
Dat is een Pentium III met alles er op en er aan.
In de auto had ik een kale II, dat ging ook prima.
Mijn Matrix schermpje ging ook via de voeding, maar het lijkt me zeer onverstandig om een TFT scherm eraan te hangen.
Waarom zou je dat eigenlijk ook doen :)
Je hoeft niet weg hoor jurjen...
Als je maar belooft dat je je leven betert :D
Maar waar was dit topic ook al weer over begonnen?....
Oh ja, voeding te koop: 100,-
En ik stuur hem liever niet op, of je moet van te voren geld over willen maken, en het risico voor jezelf willen nemen.
Ik woon in Ommen, als je wilt mag je hem proberen.
Verder kan ik niks verkopen, want alles is toto, ook de 60GB Maxtor.
Mijn schermpje is trouwens nog wel te koop.
Matthijs
14th April 2005, 21:23
Edit: Ik ben geen radio meer nodig, hij is gewoon te koop voor 100 euro.
Ik doe hem niet weg omdat ie niet bevalt, maar omdat ik snel geld nodig ben voor een andere auto.
Je mag hem gewoon proberen bij mij thuis.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.