PDA

Bekijk de volledige versie : Oude berichten

Richard
4th July 2006, 00:48
Als nieuwe members zich aanmelden en gaan rondsnuffelen op dit forum komen ze, zoals ingesteld, alleen de topics van de afgelopen 30 dagen tegen.

Nu is het zo, dat er waarschijnlijk een ware 'boom' van carputers was in het begin van dit forum. Nu is het wat rustiger en de meeste carputers van toen zijn nu wel klaar met hun carputer. Hier en daar komen ze nog eens kijken of er nog een update is voor hun software. Natuurlijk komen de die-hards regelmatig op het forum terug en geven gelukkig voor 'ons nieuwelingen' wat informatie.

De oude topics van 30 dagen en ouder zijn ook zeer interessant. Het komt denkelijk niet bij iedere nieuwe gebruiker op om die instelling te wijzigen zodat ze ook oudere topics te zien krijgen.. Misschien is dit default te veranderen?
Anders zijn sommige secties wel erg .. leeg En dat is jammer.

I-1
4th July 2006, 08:54
Hoi,

Je kan dat veranderen door ergens beneden bij de posts de optie te veranderen.

Je kan em zetten op dat je alle post wilt zien vanaf het begin ...dus waneer het forum onstaan is...

Richard
4th July 2006, 12:50
Yeah, I know..

Ik had het meer over als mensen hier nieuw komen, zich aanmelden en gaan rondkijken.
Die denken er niet direct aan om die instelling te wijzigen met gevolg dat ze het hier "leeg" vinden. Wat dus niet zo is,

Neonic
4th July 2006, 16:28
Hoi,

Je kan dat veranderen door ergens beneden bij de posts de optie te veranderen.

Je kan em zetten op dat je alle post wilt zien vanaf het begin ...dus waneer het forum onstaan is...
Das wel handig inderdaad
Was toen eens een keer bezig om allemaal fotó's van het forum te rukken van instals enzo en ander gepruts van anderen (wel leuk om t eens terug te zien) maar sommige kon ik niet meer terugvinden waarvan ik zeker wist dat ze er waren.

Ik gaat die optie van de week eens effe proberen :)

Zjeeraar
4th July 2006, 23:12
dat zou mooi zijn, het duurde bij mij ook even voor ik die optie gevonden had