PDA

Bekijk de volledige versie : Te Koop Carpc

luovo
29th April 2006, 00:11
voorlopig nog maar een animocheck maar ik zou eventeel mijn nieuwe carpc verkopen, dit omdat er vorige week zondag iemand tegen mijn wagen heeft gereden :( ben wel volledig in mijn recht) maar vraag me nu af of ik geennieuwere wagen zou kopen. en om dit financieel aantrekkelijker te maken zou ik mijn carpc verkopen.

het gaat om de volgende onderdelen=

VIA EPIA SP13000
RAM 512MB DDR 400
2,5" HDD 60GB
VoomPC (perfect for M1-ATX) kleur blauw
SLIM-LINE DVD-ROM & CD-R/RW Panasonic
Adapter SlimCD-to-IDE
Adapter HDD 2.5" to 3.5"
gps ontvanger Navilock nl-202 u

op de pc staat windows xp pro met mediaengine frontend, gps is via mapmonkey ( benelux) en vele mp3's en videoclips + enkele films.

dit alles word weergegeven via een lilleput 7" touchscreen ingewerkt in console voor opel corsa B. ale onderdelen zijn zo goed of nieuw ( nog geen 2 maand oud, enkel gps ontvangen en scherm die heb ik ongeveer 6 maand)

dus wie zou er eventueel intresse hebben en hoeveel zou je voor alles geven ( verkoop dus niet als onderdelen ) indien je hie geen prijzen wil vernoemen mag je gerust PM sturen.

Quinstar
29th April 2006, 02:12
Mocht je het toch in onderdelen verkopen, dan reserveer ik het mobo... :rolleyes:

imhotep
1st May 2006, 13:13
Mocht je het toch in onderdelen verkopen, dan reserveer ik het mobo... :rolleyes:

dan reserveer ik de slimline dvd-rom...

hansb42
1st May 2006, 13:53

en ikke de Navilock nl-202 u

luovo
1st May 2006, 14:37
indien er genoeg intresse is en geld over te brug komt :D dan verkoop ik het in onderdelen :) dus gelieve enkele bedragen via pm te vernoemen is gemakkelijker om snel tot een overeenkomst te komen .

imhotep
1st May 2006, 14:50
indien er genoeg intresse is en geld over te brug komt :D dan verkoop ik het in onderdelen :) dus gelieve enkele bedragen via pm te vernoemen is gemakkelijker om snel tot een overeenkomst te komen .
u've got pm

rasmAn
3rd May 2006, 14:46
ik heb miss wel een geintresseerde in heel de meuk:)

mrborrie
3rd May 2006, 16:16
En ik in de vroomPC;)

luovo
7th May 2006, 13:30
laat de voorstellen maar komen ( als er geen goede tussenzit hou ik hem om mijn muziek uit te breiden in mijn garage :))

wil hem liefst als een geheel verkopen maar indien je geintreseerd ben in onderdelen pm me met uw bod ( wel rekeing houden dat hij bijna nooit gedraaid heeft omdat ik nog bezig was met de inbouw) en in mijn nieuwe wagen wil ik hem niet insteken , nog niet :D)

mrborrie
7th May 2006, 17:46
Laat anders even weten wat je inmiddels onder voorbehoud hebt verkocht. dan kan men ook zien hoeveel van de pc inmiddels een goed bod heeft gehad

junior88
27th May 2006, 20:25
is de carpc nog tekoop?

zoja verkoop je zonder scherm of het scherm in de orginele skin.
en wat is je richtprijs en vanwaar ben je.

greettzz..
junior

DaBIGOne
27th May 2006, 22:24
is de carpc nog tekoop?

zoja verkoop je zonder scherm of het scherm in de orginele skin.
en wat is je richtprijs en vanwaar ben je.

greettzz..
junior

En ben je getrouwd ? Kinderen ? Huisdieren ? Maat overhemd ? wat voor onderbroeken draag je ? schoenmaat ? Wat is je maandinkomen ? Lust je spruiten ?

Zo kunnen we nog wel even door gaan.. 8- )))))

imhotep
28th May 2006, 11:40
En ben je getrouwd ? Kinderen ? Huisdieren ? Maat overhemd ? wat voor onderbroeken draag je ? schoenmaat ? Wat is je maandinkomen ? Lust je spruiten ?

Zo kunnen we nog wel even door gaan.. 8- )))))
WTF heeft dat er mee te maken...

dabigone is precies weer serieus aan het postwhoren de laatste tijd :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

DaBIGOne
28th May 2006, 13:14
WTF heeft dat er mee te maken...

dabigone is precies weer serieus aan het postwhoren de laatste tijd :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:D

Ik vond het zo grappig... 4 vragen in 2 zinnen, ik vond het wel iets om daar op door te gaan. 8- )

luovo
28th May 2006, 14:07
heb de carpc nog en doe heb toch niet meer weg ( tenzij je er 1 000 eur voor geeft en zonder scherm 800 eur en hem komt ophalen in het boerengat ardooie ( west vlaanderen)) scherm alleen is dus 200 euro maar moet nieuwe behuizing hebben :)

en vo dabigone=

Ben niet getrouwd, heb bij mijn weten geen kinderen, heb 3 windhonden als huisdier, mijn maat voor eenhemd is xl , onderbroek gaat je niet aan, schoenmaat 46 1/2 , lust geen spruiten, en ben GEEN jongen(met een heel hoog homogehalte) die zo geintreseerd kangeraken in een vent dmv 2 zinnen met 4 vragen :d

DaBIGOne
28th May 2006, 15:06
en vo dabigone=

Ben niet getrouwd, heb bij mijn weten geen kinderen, heb 3 windhonden als huisdier, mijn maat voor eenhemd is xl , onderbroek gaat je niet aan, schoenmaat 46 1/2 , lust geen spruiten, en ben GEEN jongen(met een heel hoog homogehalte) die zo geintreseerd kangeraken in een vent dmv 2 zinnen met 4 vragen :d

Je bent je maandinkomen vergeten... 8- )))

luovo
28th May 2006, 15:17
:) de kleine dingen vergeet je het snelst :)

DaBIGOne
28th May 2006, 16:29
:) de kleine dingen vergeet je het snelst :)

HAHAHAHAH !

Luizao
2nd June 2006, 22:31
Vind je middenconsole erg mooi! Ga binnenkort ook bezig met mn eigen corsa B om het schermpje in het middenconsole te bouwen! Hoe heb je dat zo mooi strak gekregen?

Heb je nog ergens fotos van hoe je dat hebt gedaan? Enne wat heb je gedaan met de verwarmingsknoppen e.d.?

luovo
3rd June 2006, 00:31
heb er immens veel op gevloekt :D ben nu niet thuis maar zal morgen eens kijken of ik er foto's van heb.

was niet heel moeilijk, het moeilijkste was het bedenken hoe ik die kabels van de verwarming best draaide zodat ze nog gingen werken :) maar als je eraan begint ( of het ziet zitten om eraan te beginnen) laat het mij maar weten, zal zoveel mogelijk helpen , en als je het zou zien zitten kan je altijd in mijn atelier komen staan en daar kan ik het meeste doen( is nl een atelier waar vroeger camion in konden staan, plaats genoeg dus :).

maar in grote lijnen :

eerst realiseren dat je ongeveer 1 maand met open middenconsole ga moeten rijden (tenzij je aan een occasie middenstuk kunt geraken). daarnaast gaat het heel veel gevloek aan te pas komen maar het loont de moeite( vond ik toch).

als je dit weet haal je je middenconsole uit. dan zie in het midden een dwars stuk plastiek lopen en zaag je dit uit(da stukje loopt op de grens waar uw radio en de verwarming ongeveer ligt). dan snij je de onderkant van je middenconsole weg, juist onder de verwarmingsrooster( is gemakkelijker dan dit zelf te makenin polyester), laat wel de zijkanten van je middenconsole heel (dus enkel het binneste uitsnijden, post anders een pic van je middenconsole kan dit dan duidelijk tonen.) dan lijm en schroef je je scherm aan je middenconsole( bovenaan en de zijkanten) en laat je dit een dag drogen ( lijmen heb ik gedaan met constructielijm nl.: con-fix da heeft een afschuinsterkte van 140 kg, en da is heeeel veel :)) na enkele dagen drogen maak je een kadertje en doe je de bovenkant dicht met bv een plat stukje polyester( een laag of 2 is genoeg hoor, dit kan je ook dichtdoen met een stukje triplex) dit om de rest op te vullen en om enkele leds en eventueel de reset knop te plaatsen zoals ik. dat lijm je en schroef je aan de onderkant van je scherm en de zijkanten van je middenconsole. ook dit laat je enkele dagen drogen. dan zet je alles in polyesterhars. en laat je weeral drogen ( normaal een dag is voldoende hoor:)) door die polyesterhars is het al 1 mooi geheel en hangt alles goed vast aan alles en moet je niet heel veel uitplamuren. wel opletten dat er niet teveel hars in de gaten loopt van de knoppen van je scherm en rond het kader om de aansluiting van je housing en scherm niet beschadigt.

zo hele grote post die hopelijk beetje duidelijk is, zal morgen eens kijken achter de foto's, die zeggen zoveel meer é. oja zie je het nog zitten? :D

luovo
4th June 2006, 13:57
enkele foto's :

hopelijk heb je hier iets aan :) alvast veel succes ermee