PDA

Bekijk de volledige versie : Moet de drive blijven bestaan?

Vipergts/r
24th April 2006, 00:11
Simpel, moet de drive blijven bestaan?
Ik wil niet dat alle tijd die ik in dit project gestoken heb verloren gaat, daarom deze vraag.
De drive kan dan wel een andere betekenis krijgen. Voorbeeld een verzamelplaats van software (bijvoorbeeld uit de Uitgebreide Software lijst van ledeuw) die dus goedgekeurd is door de Admin's / Mod's.

Neonic
24th April 2006, 00:19
Vind dat ie wel mag blijven ...

Als er gewoon software, manuals, tips en trucs op staan enzo (wel legaal é) Lijkt me wel handig als dat allemaal bij elkaar staat. Vooral voor de beginneling lijkt het me wel handig.
Alleen is dan nog de vraag wat is illegaal en wat niet. Die frontends etc. kan je overal downloaden van d'r eigen sites dus dat lijkt me wel oké. De rest weet ik ook niet.

Dus ik vind ... als het gewoon legaal is, waarom niet

oddman
24th April 2006, 00:50
Ik vind dat hij ook wel mag blijven:)

Axel
24th April 2006, 01:31
Das geen kwestie natuurlijk..

Blijven uitteraard ;)

hansb42
24th April 2006, 10:47
Tuurlijk moet die blijven bestaan. Tis te makkelijk om alles wat je nodig hebt op 1 plaats te vinden

DaBIGOne
24th April 2006, 10:54
Nou, hij mag blijven, maar volgens de regels KAN hij niet blijven.... dus in principe moet hij weg, althans, hij mag blijven, maar er mag niet naar verwezen worden, dus heel veel heb je er dan ook niet aan.
Ik zou graag de 3e optie kiezen: Geen mening.

Ik vind deze pol ook redelijk zinloos moet ik zeggen...

Het is eigenlijk hetzelfde als vragen om een pol om de snelheid op de snelweg te verhogen naar 150 km/h, zonder dat de politiek daar in mee gaat.
Je kunt het best doen, maar je MAG het niet doen, en als je het toch doet, krijg je "straf".

Ik dacht dat het bestuur van carputer-forum dat al duidelijk had gemaakt.

Ik vind dat hij best mag blijven, dus ik zeg maar JA, maar ik zie er geen toekomst in.

Edit: Ik had al eens eerder geprobeerd er op in te loggen, maar is me nog nooit gelukt, vervolgens ben ik ook gewoon aan mijn (freeware) software gekomen via Google.

Vipergts/r
24th April 2006, 11:19
Nou, hij mag blijven, maar volgens de regels KAN hij niet blijven.... dus in principe moet hij weg, althans, hij mag blijven, maar er mag niet naar verwezen worden, dus heel veel heb je er dan ook niet aan.
Ik zou graag de 3e optie kiezen: Geen mening.

Ik vind deze pol ook redelijk zinloos moet ik zeggen...

Het is eigenlijk hetzelfde als vragen om een pol om de snelheid op de snelweg te verhogen naar 150 km/h, zonder dat de politiek daar in mee gaat.
Je kunt het best doen, maar je MAG het niet doen, en als je het toch doet, krijg je "straf".

Ik dacht dat het bestuur van carputer-forum dat al duidelijk had gemaakt.

Ik vind dat hij best mag blijven, dus ik zeg maar JA, maar ik zie er geen toekomst in.

Edit: Ik had al eens eerder geprobeerd er op in te loggen, maar is me nog nooit gelukt, vervolgens ben ik ook gewoon aan mijn (freeware) software gekomen via Google.

Ik heb dit toch anders opgenomen dan dat. De drive zelf is niet illigaal e, tis een deel van de software die erop staat dat het probleem is. Dus dacht ik dat de Admin's en Mod's er daarom op tegen waren. Als er geen illigale software opstaat is dit toch geen probleem?

Inlogproblemen: die zijn er geweest ja, maar die zijn al ff van de baan hoor.

DaBIGOne
24th April 2006, 11:38
Ik heb dit toch anders opgenomen dan dat. De drive zelf is niet illigaal e, tis een deel van de software die erop staat dat het probleem is. Dus dacht ik dat de Admin's en Mod's er daarom op tegen waren. Als er geen illigale software opstaat is dit toch geen probleem?

Inlogproblemen: die zijn er geweest ja, maar die zijn al ff van de baan hoor.

Nou, ik heb ooit aan het begin geprobeerd of het lukte, maar ik vond het te traag, zo traag dat ik in principe geen bestanden te zien kreeg, zelfs niet na een minuut of 5, dus heb ik het opgegeven.

whocarez
24th April 2006, 12:37
Inderdaad kan niet echt zeggen dat de drive snel is. verders handig zal hij wel zijn als je er op komt.

Matthijs
24th April 2006, 15:20
Ik heb ja gestemd.
Tuurlijk zou het mooi zijn als ie zou blijven bestaan, maar je gaf zelf al aan dat er een boel foute dingen op staan, en we moeten nu gewoon consequent zijn, dus daarom is de doorverwijzing weg.

De drive staat gewoon los van CPF, en we kunnen gewoon over 'de drive' blijven praten, alleen zonder de doorverwijzing ernaartoe.

Het zou een oplossing kunnen zijn om de inhoud van de drive eens onder de loep te nemen, dan zou opzich de verwijzing kunnen blijven bestaan, alleen zie ik daar persoonlijk niet veel in, omdat jij de drive beheert, en wij het forum, en onze opvattingen over het een en ander nogal verschillen.

Daarom zou ik zeggen: Laten draaien, maar los van het CPF.

imhotep
24th April 2006, 19:08
Misschien 2 drives een officiele zonder mallafide gedoe en eentje met wel mallafide gedoe, de ene los en de andere gekoppeld aant het forum...

kwestie blijft downloaden is niet illegaal, uploaden is illegaal...

I-1
24th April 2006, 19:09
Hoi,

ook ik heb ja gestemd ...aangezien het iets is wat TOTAAL los staat van dit forum.

alleen moet de naam nog veranderd worden ...

XXX

Iwan

I-1
24th April 2006, 19:12
mee eens ....maar als er iemand iets download moet het ooit ook een keer geupload zijn ...

waar rook is is vuur ....

voor dergelijke instanties als BSA is dat 1 + 1 = 2

Vipergts/r
24th April 2006, 19:25
alleen moet de naam nog veranderd worden ...

Is al gebeurd

mrborrie
25th April 2006, 10:17
IK vind dat hij moet blijven, ik snap de critiek van de mod's maar als jij berijd bent hem te blijven draaien. met de mogelijke risico's zeg ik: Goed van je dat jij dat voor de mensen wilt doen! zeker voor de beginners is het superhandig... ik kan het weten.

Veel succes ermee en ik ben benieuwd naar je uiteindelijke beslissing!

Uriel
26th April 2006, 00:20
Geef mij maar een PM met de nieuwe naam en wat er op staat, van mij mag ie blijven.

Vind het i.d.d. een idee om ook een drive aan het forum te koppelen waar de freeware t.b.v. beginners kan worden gedownload, das mooi makkelijk.

En verders kunnen de leden onderling gebruiken maken van ................. (mag ik nie meer zeggen hier:D )

dash
27th April 2006, 21:34
Misschien 2 drives een officiele zonder mallafide gedoe en eentje met wel mallafide gedoe, de ene los en de andere gekoppeld aant het forum...

Ja en dan kun je de tweede overdrive noemen :)

DaBIGOne
27th April 2006, 22:26
21x ja, 0x nee...
Als ik dit had geweten, had ik gewoon nee gestemd, puur om het een beetje realistisch te maken. 8- )
Kom op mensen... er moet toch wel IEMAND tegen zijn ?!?!?

imhotep
27th April 2006, 22:29
21x ja, 0x nee...
Als ik dit had geweten, had ik gewoon nee gestemd, puur om het een beetje realistisch te maken. 8- )
Kom op mensen... er moet toch wel IEMAND tegen zijn ?!?!?
nee, de idealist bestaat niet meer :D