Bekijk de volledige versie : Privaat gedeelte...
imhotep
21st April 2006, 19:21
Zoals viper aanhaalde zou het misschien geen slecht idee zijn om een privaat gedeelte in het forum in te lassen waar alles mag en kan...
Je zou bijvoorbeeld toegang kunnen krijgen tot dat gedeelte als je 500 posts geplaatst hebt (moeten er misschien enkele mods extra zijn zodat ze diegenen die postgeil zijn op hun plek gezet kunnen worden)...
Misschien een poll maken ...
Matthijs
21st April 2006, 19:26
Reactie volgt.
the green
21st April 2006, 19:30
dan zit er voor mij maar 1 ding op: massaal gaan posten om aan dat aantal te geraken...
lijkt me nogal redelijk moeilijk realiseerbaar hoor + is nog steeds niet veilig (iemand met een blauw petje op zijn hoofd kan dat ook lezen en gewoon effe 500posts zetten en alsnog toegang krijgen)
weet je trouwens hoelang het duurt om 500posts bijeen te krijgen als je een normale gebruiker bent? Ik ben zelf mod op het forum van corrado club belgie (wegens positie van secretaris) en ik heb zelfs nog maar 276 posts (sinds feb 2005)
setsunakaede
21st April 2006, 19:31
Ach, dat valt best wel mee... zelfs ik zit er al overheen!
the green
21st April 2006, 19:35
no offence (want ik ken je niet)
maar ik ben geen posthoer, dus je zal mij amper iets zien posten, terwijl ik wel elke nieuwe post lees en minstens 3x per dag op dit forum kom sinds ik het ontdekt heb
Neonic
21st April 2006, 20:52
maar ik ben geen posthoer
Ik wel dan ? :p
Ik post nog wel eens het een en ander :) Probeer het alleen laatste tijd wat te minderen aangezien het niet echt vaak zinnig was. Maar ... ik post toch ook nog wel eens wat zinnigs zo nu en dan.
Over (on) zinnige posts gesproken .... binnenkort weer een update
van mijn Gothic Cio gebeuren :D (uiteraard met foto's é)
imhotep
21st April 2006, 20:53
welk een verschil tussen een postwhore en gewoon veel posten...
Ik zit aan 1xxx post op een paar maand...
Daarom dat er ook enkele mod's extra zouden moeten zijn dan ga je het postspammen tegen...
DaBIGOne
21st April 2006, 21:12
welk een verschil tussen een postwhore en geen veel posten...
Ik zit aan 1xxx post op een paar maand...
Daarom dat er ook enkele mod's extra zouden moeten zijn dan ga je het postspammen tegen...
Ik kan me herinneren dat iemand.... en ik zal zijn naam niet noemen, ik zeg alleen dat het een Belg is en dat zijn nick afkomstig is uit de Egyptische oudheid...... mij ook een postwhore had genoemd......
imhotep
21st April 2006, 21:23
Ik kan me herinneren dat iemand.... en ik zal zijn naam niet noemen, ik zeg alleen dat het een Belg is en dat zijn nick afkomstig is uit de Egyptische oudheid...... mij ook een postwhore had genoemd......
jup jup, that's me :D:D:D
was omdat jij zat te "blijten" dat ge 500 posts had :D
[mp3]neo
21st April 2006, 21:49
ik denk niet dat je het moet regelen met een ding zoals totaal posts
imhotep
21st April 2006, 21:54
neo']ik denk niet dat je het moet regelen met een ding zoals totaal posts
blowjobke ofzo dan :D
Neonic
21st April 2006, 22:59
blowjobke ofzo dan :D
Ik weet niet wat we hier van moeten denken :rolleyes:
Vipergts/r
21st April 2006, 23:45
Je kan ook gewoon dat private deel maken, dat je een aanvraag moet doen (groep) voor toegang en dat de admin's/mod's dan beslissen wie ze toelaten.
the green
22nd April 2006, 00:05
lukt toch ook niet, hoe weet een mod nu wie wel te vertrouwen is en wie niet?
ik denk toch duidelijk gemaakt te hebben dat ik niemand een posth noem, daarom dat ik juist bijzette (want ik ken je niet), beetje beter lezen jongens ;)
[mp3]neo
22nd April 2006, 01:18
tja how to know if you can trust somebody.
geen id eigenlijk
iedereen kan wel zeggen: "vertrouw mij wel en die niet"
moeten anders een soort van appart inschrijf systeem hebben ofsow.
ik ken niets meer uit mn mouw schudden ( zelfs geen aap).
whocarez
22nd April 2006, 10:16
Wat we zouden kunnen doen is het zelfde idee als got. HK access dus bij zoveel posts maak je er kans op en bij zoveel maanden of jaren geregistreerd ook. Dan screenen de modjes de desbetreffende persoon en geven heb evt acces. maar dat gooi ik wel in de groep bij I-1 en mathijs.
Chris
22nd April 2006, 12:43
Ik denk niet dat het verstandig is om dit met post-aantallen te doen. Ik zit hier bijna een jaar, met maar iets meer dan 100 posts. Ik reageer als ik het nodig vind, niet om mijn post-aantal omhoog te gooien. Waarschijnlijk zal het nog wel 2 jaar duren voordat ik aan de 500 zit.
Ik denk dat hier beter mod's voor aangewezen kunnen worden om de personen uit te zoeken. Natuurlijk helpt het ook een hoop als je elkaar op een meeting ziet, dan zie je ook gewoon de mensen die echt met de carputers bezig zijn. Als ze dan toch misbruik maken, of wat dan ook, kun je ze de toegang altijd weer ontzeggen.
Ascona
22nd April 2006, 13:42
of misschien nog een goed voorstel: waarom gewoon NIET over warez en illegale software praten? geen gedoe met ingewikkelde systemen, geen gedoe met illegale toestanden, en minder risico dat er toch een "verkeerd iemand" in de private sectie komt.
rasmAn
22nd April 2006, 14:08
Ik wel dan ? :p
ja:D
grapje he neonic
Uriel
22nd April 2006, 15:06
Wat we zouden kunnen doen is het zelfde idee als got. HK access dus bij zoveel posts maak je er kans op en bij zoveel maanden of jaren geregistreerd ook. Dan screenen de modjes de desbetreffende persoon en geven heb evt acces. maar dat gooi ik wel in de groep bij I-1 en mathijs.
Op zich is het idee wel wat, en dan op z'n minst uitvoeren op de manier zoals Whocarez het voorstelde want alleen op aantallen posts is niet de manier denk ik. Na een bepaalde tijd heb je wel een idee van iemand hoe die is.
Alhoewel je het nooit echt kunt weten natuurlijk, blijft lastig.:cool:
SuperVito
22nd April 2006, 15:15
Ik ben ook van mening dat we het in dit forum niet over illegale software cq warez moeten hebben, en al helemaal niet waar het te verkrijgen is. Als je iets met iemand anders wil delen (software of zo), dan moet je dit onderling maar regelen, dus buiten het Forum om, via je e-mailadres ofzo. Ik zou het persoonlijk zonde vinden dat een leuk forum als deze uit de lucht (van het internet) gehaald zou worden, alleen al omdat er tussen de leden over illegale software en warez gesproken wordt. Als je elkaar dan wilt kunnen vertrouwen, geef elkaar dan je prive e-mailadres om mee te beginnen.
Matthijs
8th June 2006, 23:36
of misschien nog een goed voorstel: waarom gewoon NIET over warez en illegale software praten? geen gedoe met ingewikkelde systemen, geen gedoe met illegale toestanden, en minder risico dat er toch een "verkeerd iemand" in de private sectie komt.
Dit is de oplossing waar wij idd al lang toe besloten hadden :)
mrborrie
14th June 2006, 14:43
hehe flauw...
Maar indd lijkt me geen slim plan om dit te doen.. hoe handig en leuk het ook is.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.