Bekijk de volledige versie : Te koop Carpc VW Polo vanwege leasewagen
Dorisje
19th April 2006, 13:29
Te koop vanwege lease auto; zo goed als nieuwe Carpc voor VW Polo 6n. Slechts een maand gebruikt. In ieder geval voor het model dat van '95 tot '99 is gemaakt, met de volgende specificaties:
- Epia M10000 moederbord
- 512 mb DDR ram
- Slimline DVD/Cdrw
- Slimline case voor aansluiting via USB
- 40 gb 2,5" HD
- M1-ATX voeding
- Super/Avatar 7" touchscreen
- Mini usb hub
- Extra usb poorten voor aansluiten op moederbord
- VoomPC behuizing (kleur blauw)
- Alle benodigde kabels om de pc in je achterbak te plaatsen. Alle kabels zijn van hoge kwaliteit.
- Aangepaste luchtsluis zodat je autoradio erin past.
- Aangepast dashboard waar scherm, dvd speler en autoradio sleuf al zijn ingebouwd.
De pc is voorzien van Windows XP media center i.c.m. Roadrunner. Er kan uiteraard ook andere software opgezet worden.
PC is overigens alleen compleet te koop. Word niet in losse onderdelen verkocht.
Enige wat nog moet gebeuren in het dashboard opnieuw schuren, aangezien dit nog niet superstrak is. Verder heb je er geen werk aan.
Vaste prijs is 650 euro
DaBIGOne
19th April 2006, 13:42
Goddomme, hept ie net een maand z'n carputer klaar, gaat ie hem weg doen.
Heeft de lease-auto al een carputer ?
Ik weet misschien wel iemand, maar die heeft geen polo, dus ook totaal geen baat bij je scherm.
Zou je hem zonder scherm willen verkopen ?
En zo ja, waar dacht je aan ?
polomaniac
19th April 2006, 14:02
kheb eigenlijk wel intresse in die midden console :) is goed te splitsen dan toch met dabigone en mij? :D
ik hoor het wel voor de prijs en vanwaar je bent
sjors
edit: nee srry :( scherm is niet eruit te halen :( :( dat wil ik wel kunnen :( helaas
Chris
19th April 2006, 14:16
kheb eigenlijk wel intresse in die midden console :) is goed te splitsen dan toch met dabigone en mij? :D
ik hoor het wel voor de prijs en vanwaar je bent
sjors
edit: nee srry :( scherm is niet eruit te halen :( :( dat wil ik wel kunnen :( helaas
Scherm kan je er toch gewoon weer uithalen? ff nieuw frontje erop en klaar. Eventueel heb ik zo'n frontje nog wel liggen volgens mij.
polomaniac
19th April 2006, 14:24
ja maar niet als je bv je auto parkeert :) ik wil er dus zeg maar een houder in hebben waar je het schermpje in klikt, en als ie op de oprit staat er mee uit neemt :)
maar als jij een frontje hebt, heb ik weer wel intresse in enkel het scherm :) en eventueel slimline :D
Dorisje
19th April 2006, 14:26
Dashboard zit helemaal aan elkaar. En verkoop het alleen compleet, anders blijf ik met losse spullen zitten :p
Dorisje
19th April 2006, 14:28
Bij nader inzien als er een iemand het scherm wilt kopen en iemand anders de pc met alle toebhoren... dan zou ik zeggen noem jullie prijzen :D
DaBIGOne
19th April 2006, 16:22
Ik moet het zo even bespreken met m'n maat... dan laat ik vanavond even wat van me horen.
Even voor de duidelijkheid, mij gaat het om ALLES zonder het scherm.
Dorisje
19th April 2006, 16:43
Ja dat snap ik. Ik ben benieuwd.
paulvogels
19th April 2006, 17:07
Ik heb wel interesse in het scherm met dan het losse frontje.
Dorisje
19th April 2006, 17:30
Frontjes heb ik zelf niet...
Jurriaan
19th April 2006, 17:44
Als je een leuk prijsje kunt maken voor alles minus het scherm, stop de prijsopgave maar in m`n PM-box. Het is bijna weer eind van de maand, dus dan sponsort de baas weer hè ;) :D
Met scherm gaat helaas niet lukken qua budget, heb ook nog een auto staan met een hoop werk de komende tijd.
Dorisje
19th April 2006, 18:01
Juriaan, anders mail me even op het adres nickvdh20@hotmail.com met je bod.
Jurriaan
19th April 2006, 18:06
DaBigONE was eerst, met zijn maat. Mocht die geen interesse hebben, dan stuur ik wel een mailtje die kant op.
Neem aan dat de pc minimaal moet kosten jouw vraagprijs minus de prijs die je voor het scherm vangt?
En mocht je binnenkort de levertijd van de leasebak weten, ben ik daar ook wel beniewd naar :) Waar is de keuze op gevallen trouwens?
Dorisje
19th April 2006, 18:11
ja BigOne was idd eerder. En wat betreft die prijs zit je goed.
DaBIGOne
19th April 2006, 18:23
Ok, m'n maat heeft geen interesse omdat hij wat andere dingen gepland heeft, dus Jurriaan mag hem kopen wat mij betreft.
Toch bedankt voor de voorkeur-positie.
polomaniac
19th April 2006, 19:05
ja BigOne was idd eerder. En wat betreft die prijs zit je goed.
kzou t ff op vwforum.nl en vwpolo.nl/forum posten :)
dan ben je het zoiezo de middenconsole kwijt , de pc nog niet direct :)
Dorisje
19th April 2006, 21:07
Het gaat mij even allemaal te snel hahaha. Ik had niet zoveel interesse verwacht :P
Ik zet verkoop even op pause totdat ik weet hoe snel ik mijn lease auto heb.
Jurriaan
20th April 2006, 03:55
Geef even een seintje zodra 'ie van 'pauze' weer op 'play' gaat.
Komt mij ook niet verkeerd uit, kan ik eerst de 'car' afmaken, en daarna de '-puter'.
Wat heeft het jou allemaal gekost trouwens in aanschaf? Ben niet zo erg thuis in gebruikt & nieuwprijzen van carputers om heel eerlijk te zijn.
Dorisje
20th April 2006, 10:58
Qua aanschaf was ik bij elkaar 750 euro kwijt. Maar dat is exclusief verzendkosten en al die ongein. Ook veel geluk gehad met de import van spullen uit Hong Kong. Gelukkig geen invoer over hoeven te batelen. En natuurlijk het vele zoekwerk naar onderdelen op E-Bay en internetwinkels. Had hiervoor 1,5 maand uitgetrokken. Anders was ik een pak duurder uitgeweest.
Ik geef een seintje als hij weer op play gaat.
Chris
20th April 2006, 11:07
ik wil er dus zeg maar een houder in hebben waar je het schermpje in klikt, en als ie op de oprit staat er mee uit neemt :)
Oh... Die heb ik ook nog wel...
Dorisje
20th April 2006, 13:03
Ik heb geen lilliput he, maar een super scherm ook wel verkocht onder de naam Avatar. Native resolutie is wel 800x600 en de maximale resolutie die het scherm ondersteund is 1024 x 768. Superbeeld, doet niet onder voor een lilliput :)
SwiftuS
21st April 2006, 19:07
Als je hem besluit te verkopen dan heb ik wel intresse in de pc ex het scherm en de middenconsole stuur maar een mailtje met de vraagprijs naar markluitjes@hotmail.com
Dorisje
24th April 2006, 18:39
Zo ik ben eruit welke auto ik wil :) Nu nog bestellen en dan is er meer zekerheid over de lease prijs en kan ik mijn polootje ook gaan verkopen :D
Neonic
24th April 2006, 18:50
Kheb een oplossing voor je ...
Neem een Polo als leasewagen ;)
Dashboard overzetten en voila
polomaniac
24th April 2006, 20:03
denk niet dat je nog zo'n oude lease wagen vind. dash past maar tot bj 99 :)
Dorisje
25th April 2006, 08:59
idd een daarbij is een polo nogal duur in de lease, zeker voor wat je ervoor terug krijgt. Vandaar dat ik heb gekozen voor een Fiat Grande Punto sport met alles derop en deran :D
Jurriaan
25th April 2006, 13:21
Mooie auto! Wanneer staat'ie voor de deur?
Dorisje
25th April 2006, 14:07
Als de lease afdeling snel is over 3 maanden. Duurt nog erg lang, maar hoop mijn eigen auto veel eerder verkocht te hebben.
Dorisje
2nd May 2006, 23:45
Zo de pc is nu te koop. Ik wil eerst proberen hem compleet te verkopen. Dus ik verkoop het nog niet in onderdelen.
Ninosins
3rd May 2006, 08:41
Zo de pc is nu te koop. Ik wil eerst proberen hem compleet te verkopen. Dus ik verkoop het nog niet in onderdelen.
Wat vraag je voor het hele systeem?
Dorisje
3rd May 2006, 13:28
Voor het hele systeem 650 euro. Uiteraard werkend te zien.
Dorisje
5th May 2006, 12:36
Het blijft nu akelig stil. ... :p
DaBIGOne
5th May 2006, 12:42
Het blijft nu akelig stil. ... :p
Misschien zijn ze nogal stil over de "lage" prijs ! 8- )
mrborrie
5th May 2006, 14:04
Verkoop hem nou maar in onderdelen:o
SwiftuS
5th May 2006, 16:29
mee eens ;)
Dorisje
5th May 2006, 21:23
Als jullie onderling het kunnen regelen dat ik in een keer alles kwijt benm vind ik het prima. :D
Jurriaan
6th May 2006, 13:12
Misschien zijn ze nogal stil over de "lage" prijs ! 8- )
Ben vooral stil omdat zo`n oldtimer toch akelig weinig ruimte laat voor andere investeringen zoals een Carputer....
De prijs...tsja, lijkt me niet de hoofdprijs maar ook geen koopje.
Dorisje
6th May 2006, 18:49
Waarom geen koopje? Ik heb uitsluitend nieuwe spullen gebruikt en nergens op bespaard. Als je het zelfde zou kopen zou je op ongeveer 1000 euro uitkomen. Nu ruim 30 % korting.. ik vind het nogal wat :D
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.