PDA

Bekijk de volledige versie : Te Koop - Goedkope car pc moederbordjes!

Arroz
18th April 2006, 13:35
Hoi allemaal:D ,

Ik heb nog een paar van deze bordjes liggen dus ik dacht laat ik ze lekker op het forum zetten.

Het gaat om 5.25" moederbordjes met een 1Ghz processor erop. dus even groot als een cd-rom speler.

Ze werken stand alone, dat is al getest doormijzelf.

Enige wat gedaan meot worden is RAM een HD en een DVD drive en je bent klaar :D

Alles zit zo ongeveer wel on board behalve het geluid. geluid zou je even via usb kunnen doen. of misschien een andere oplossing.

het bordje word gevoed door een 4pins molex stekker zoals degene die in je cd rom speler en HD gaan.

Voor meer informatie check deze link Het ijn dezelfde bordjes , alleen is de CPU sneller ( 1Ghz )

http://www.netcomipc.com.tw/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=1869

Prijs : 70 euro!

SuperVito
18th April 2006, 20:35
Ben misschien maar een leek, maar hoe monteer je zoiets? In een pci-slot van een pc?? Heb je dan twee pc's in één?:confused:

Arroz
19th April 2006, 03:52
Nee ze werken gewoon stand alone. Je hoeft ze nergens in te steken of iets dergelijks. het zijn gewoon kant en klare moederbordjes :-D

hansb42
19th April 2006, 11:44
Nee ze werken gewoon stand alone. Je hoeft ze nergens in te steken of iets dergelijks. het zijn gewoon kant en klare moederbordjes :-D

Ja en zo klein dat je ze altijd wel ergens kwijt kan. Erg jammer dat er geen geluid op deze zit.

mrborrie
19th April 2006, 11:45
wat doet deze dan?
Optional Audio: AC97 Audio signal pin on board

Arroz
20th April 2006, 02:01
Dat vraag ik me ook af :-) in de handleiding. staat zeg amar wel dat daarop pinnen zitten voor en 5.1 speaker setting. L voor en achter en r voro en achter. misschien gewoon jacks aan solderen ofzo?

ik weet het niet :D. ik ga er gewoon van uit dat er geen geluid op zit. ben ik altijd safe :-D

Neonic
20th April 2006, 02:08
Ja en zo klein dat je ze altijd wel ergens kwijt kan. Erg jammer dat er geen geluid op deze zit.
't Is wel lekker klein ja, en niet duur
Alleen beetje jammer dat ie er nou mee komt als me behuizing eindelijlk zo goed als af is é :rolleyes:

redbrains
20th April 2006, 19:13
kun je dat niet ff testen dan of er toch geluid op zit?? :D

Arroz
20th April 2006, 23:14
Ik heb het echt heel erg druk , kga er dus de komende tijd zeker geen tijd voor hebben. als ik er ooit de kans en zin en tijd voor heb zal ik het wel ff checken :-D

mrborrie
21st April 2006, 11:37
Je kan toch bij hardware eigenschappen checken? als er een geluidsdevice geinstaleerd is dan kan je ervan uitgaan dat het erop zit .. dus dat word dan soldere :D

jon
2nd May 2006, 14:56
Heb je ze nog?

Groet, Jon.

Arroz
5th May 2006, 16:32
ja ik heb ze nog hoor :-D

jon
5th May 2006, 19:48
Ik zit te twijfelen... Het lijkt me wel leuk, maar ik heb het ook weer niet nodig. Dus ja... :)

Groet, Jon.

Arroz
12th May 2006, 00:11
hahah ach .. het is wel goedkoop speelgoed.... :D

jon
12th May 2006, 13:41
Maar zo'n bordje kan ongeveer 't zelfde als een epia m10000 of is dat nou net te hoog gegrepen?

Groet, Jon.

redbrains
12th May 2006, 15:12
Heeft iemand dit bordje nu getest?????????????????????????????
zit er nu geluid op?? en wat kan je met die buitenste "rand"???

redbrains
26th May 2006, 23:32
BUMP!!! FF updaten?

Zjeeraar
29th May 2006, 11:39
Ja ik ben ook benieuwd of ze er nog zijn en hoe ze bevallen

Captain nguyen
20th September 2006, 01:48
Is het nog te koop? :D

Lexophilia
23rd September 2006, 22:30

ik heb liever geen geluid onboard....onboard geluid is in 99% van de gevallen van die goedkope troep waar echt bagger geluid uit komt...net zoals ik nu ook heb een epia met een ac97 chipset voor de sound...zit nogsteeds te wachten op die sound
Leven we in het tijdperk van mp3's dvd etc en dan zorgt de geluidskaart er voor dat je casettebandje geluid krijgt...je weet wel dat doffe geluid.

maargoed ben nogsteeds opzoek naar een creative soundblaster extigy ...anyone???

owillems
26th September 2006, 18:44
volgens wat ik gevonden heb wel, maar ik dnek dat je een verloop stekekr op een van de pins moet aansluiten,
lijkt me ook wel vrij leuk om te hebben,
kun je ver een din cpc van maken :D

voor een prijsje wil ik er wel met knoeien hoor :P

owillems
2nd October 2006, 20:04
zeg zit hier ook dan een lvds connector op?
en ben je er nu al uit of er een add on module op zit voor audio?

Captain nguyen
8th October 2006, 23:59
Deze moederbord wil ik wel van je kopen.

Nugscree
23rd October 2006, 19:33
zijn er nog borden te koop ?