Bekijk de volledige versie : Goedkope XP
hansb42
13th April 2006, 17:41
Stel je koopt op een site een idioot goedkope XP. Je weet gewoon dat het niet zuiver kan zijn maar ja je moet wat.
Men garandeerd een werkend pakket. Niet goed geld terug en pas achter af betalen dus geen risico denk ik dan.
Maar wat zou dat dan voor een pakket zijn, hoe kom je aan een werkende key dat is toch redelijk goed beschermd d8 ik.
Hans
Neonic
13th April 2006, 17:52
hoe kom je aan een werkende key dat is toch redelijk goed beschermd d8 ik.
Da's niet zo moeilijk.
Iemand heeft een 'orginele' Windows Xp versie.
Die kopieerd ie voor z'n buurman, collega or whatever en schrijft ook gelijk effe de code over.
Of je kan zo'n code van diverse internet sites halen.
Illegaal als de pest maar 't kan echt heel simpel :rolleyes:
Of als je ergens werkt liggen er ook overal van die boekies te slingeren met die code erop (vroeger althans, hoe het nou zit weet ik ook nie) en op me vorige werk hadden al die pc's zo'n sticker aan de zijkant zitten met lincentie nummer. Je schrijft er een paar van over en 10 tegen 1 dat er wel een paar werken
Ascona
13th April 2006, 17:56
als ik geld zou uitgeven aan XP dan kan er maar beter een key bij zitten.
digeridoo
13th April 2006, 19:11
ik heb een xp pro + sp2 cdtje van m.p. 15 euro illegaal
en werkt goed hoor :D
djilly
14th April 2006, 01:21
ken je misschien niemand die naar hoge school gaat? bij ons kan je legale xp kopen vor 3€ ofzo
nadeel is wel dat je dit maar een keer kan installeren per aankoper
Vipergts/r
14th April 2006, 02:52
ken je misschien niemand die naar hoge school gaat? bij ons kan je legale xp kopen vor 3€ ofzo
nadeel is wel dat je dit maar een keer kan installeren per aankoper
1 telefoontje doen: Ja, ik heb het moeten herinstalleren wegens virussen. Wordt altijd aanvaard. :D
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.