Bekijk de volledige versie : allesvoordehelft
hansb42
9th April 2006, 12:10
Kwam dit tegen.
veel auto oudio dingetjes voor weinig.
http://www.allesvoordehelft.nl/content/categorieen/subcategorie.aspx?SID=ID95FR25DO89BV33HJ66FM97TD41 UP&SubcategorieID=72
imhotep
9th April 2006, 15:31
staan een paar enorm goedkope woofers en baskisten tussen oa. eentje voor 25 euro... dat kan toch nooit kwaliteit zijn...
[mp3]neo
9th April 2006, 22:32
mishien omdat de mensen die dit verkopen er geen verstand van hebben dus een mooi goedkoop prijsje verzonnen hebben. dit zijn namelijk voorraad uitverkopen die voortkomen uit een fallietsement.
dus dat van goedkoop dus geen kwali zal mischien wel meevallen.
denk meer van goedkoop dus geen buil aan te vallen
NovaCaine
10th April 2006, 00:21
Staan leuke dingen tussen, vooral caliber kabel sets zijn niet duur. en nog goed ook :D
Die woofer is van boschmann tja... dan noem je een merk ook, lekker laaten liggen en dan iets meer betalen voor die magnat of caliber woofer.
Denk dat ik maar een paar stroomkabels ga halen gezien ik die nu dus ook nodig heb voor me carpc. :D
Btw de prijzen zijn wel ex btw
hansb42
10th April 2006, 14:35
Staan leuke dingen tussen, vooral caliber kabel sets zijn niet duur. en nog goed ook :D
Die woofer is van boschmann tja... dan noem je een merk ook, lekker laaten liggen en dan iets meer betalen voor die magnat of caliber woofer.
Denk dat ik maar een paar stroomkabels ga halen gezien ik die nu dus ook nodig heb voor me carpc. :D
Btw de prijzen zijn wel ex btw
Denk dat ik er ook ff ga neuzen. Tis om de hoek dus wrom niet:p
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.