PDA

Bekijk de volledige versie : PS2 MINI Keyboard for joypad (USB AANSLUITING)

I-1
16th March 2005, 21:40
Hier zijn wat foto's van dit wondertje!

http://www.videogamecompany.com/acatalog/Online_Catalogue_Controllers_59.html

Axel
16th March 2005, 22:04
Very nais! :D

Nee echt een mooi klein formaatje voor in de auto... Groter hoeft eigenlijk al niet... :cool:

Grtz Axel ;) :D

rasmAn
16th March 2005, 22:13
ah, met ps2 dachtik aan de muis/toetsenbord poort, maar t was iets anders

Matthijs
17th March 2005, 18:25
Super!!!....

jurjendt
22nd March 2005, 16:38
Heeft iemand dit ding ook besteld?

Jurjen
22nd March 2005, 18:45
modguru is bezig met deze

dan wil ik hem hebben

voor dat eld kan het nooit miskoop zijn

cesarmario
18th April 2005, 15:07
werkt deze toetsenbord ook o de PC?

I-1
18th April 2005, 15:54
werkt deze toetsenbord ook o de PC?

Hoi cesarmario,

Als jou PC een USB poort heeft werkt deze inderdaad ook op je PC...en anders zou je met verloopstukjes moeten werken wat ook geen probleem moet zijn...

Welkom hier trouwens!!!

Groetjes,

Neonic
19th April 2005, 22:14
Ziet er inderdaad leuk uit :)

Zit een paar dagen met 't idee om een armsteun te kopen om een schakel paneel in te bouwen voor onder andere neon. Dat toetsenbordje past daar dan ook wel bij ....
Echt veel typen hoef je niet lijkt mij, bovendien heb ik een touchscreen gekocht

Victor
19th April 2005, 22:35
Die dingen kosten bij cartft.com 26.95 EUR. Via een ander forum waar ik ook lid van ben kan ik korting krijgen op enkele artikelen en dan komt de prijs op 22,50 euro. Helaas zijn de verzendkosten nogal hoog voor 1 stuk.

edit:
heb nog effe gechecked en de juiste prijs met btw is 22,50. Nu vind ik het helemaal niet meer aantrekkelijk om enkel voor mij te bestellen. Wil iemand van jullie er misschien eentje hebben? Dan regelen we hier snel een mini-inkoopactie.
Verzendkosten zijn rond de 15 euro met DHL.

Jurjen
20th April 2005, 00:11
zal ff modugru vragen of hij ze al heeft besteld, konden we ook voordelig krijgen dan

Victor
20th April 2005, 01:07
Dat zou mooi zijn.

Jurjen
20th April 2005, 23:35
hey dat gaat bij hem voorlopig niet lukken.

misschien wil victor een inkoopactie hier opzetten?

ik heb zeker interesse. dus ik ben van de partij :)
tevens kon karpc uit duitsland ze ook vrij voordelig leveren, dan moet je gewoon zeggen dat je er meerdere besteld krijg je vaak korting.
gewoon bluffen dat je ze ergens anders voor 20 euro kan krijgen.
dit forum kan je beter niet vernoemen, omdat deze in een lijst stond voor mogelijke leveranciers.

dus mensen die ze willen plaats spoedig bericht!!

en victor gaat dat lukken?

kunnen we gelijk leden met wie het allemaal goed gaat bij de eventuele inkoopactie misschien een soort betrouwbaarheids ster geven! idee?

Victor
21st April 2005, 01:22
dit forum kan je beter niet vernoemen, omdat deze in een lijst stond voor mogelijke leveranciers.

die snapte ik niet helemaal :confused:

Maar goed, ik zal ze een mailtje sturen. Ik ga uit van een bedrag zo rond de 21 a 22 euro. Nu is het gewoon 22,50 en omdat ik al van een forumkorting profiteer zullen ze er niet veel meer vanaf halen. Eigenlijk kan ik er misschien wel problemen mee krijgen, maar ik zal kijken wat ik kan doen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen :D

Met hoeveel man zij we nou al? Misschien is het beter om een nieuw topic te openen hierover.

Victor
21st April 2005, 23:48
Prachtig !!!

Dit kan je dus doen met zo'n mini toetsenbord ;)

I-1
22nd April 2005, 10:08
dit is inderdaad wel VET hoor ..

Groetjes,

Neonic
22nd April 2005, 13:14
Lijkt me niet zo erg makkelijk typen, maar ziet er wel heel gaaf uit in ieder geval. Mooi gedaan.