PDA

Bekijk de volledige versie : Mooie dingen

Neonic
22nd March 2006, 17:14
Dat gedoe met die link werkt niet maar...

Type op www.marktplaats.nl effe zwaailicht in bij zoeken ... ga dan naar de advertentie met een blauwe strobe uit Gouda en klik dan op 'zie mijn overige advertenties'

Dan zie je een hele lijst met mooie dingen :D zoals:

- strobes en andere verlichting
- afstandbedieningen voor bv je verlchting, pc etc.
- meters en meter houders

DaBIGOne
22nd March 2006, 19:29
Hey, mooie en goedkope air/fuel ratio meter.. net waar Da BIG One naar op zoek is. 8- )

[mp3]neo
22nd March 2006, 22:58
jammer dat er geen toeren teller bij zit. heb namelijk een auto zonder.
maar ik wil een toerentellen hebben.
nu heb ik geen id hoe zoiets aangesloten moet worden maar tog

DaBIGOne
23rd March 2006, 00:40
neo']jammer dat er geen toeren teller bij zit. heb namelijk een auto zonder.
maar ik wil een toerentellen hebben.
nu heb ik geen id hoe zoiets aangesloten moet worden maar tog

Toerenteller gaat meestal op je ECU, maar kan ook op een bougie-kabel gemeten worden.

Zo'n ding heb ik op m'n brommer (komt eigenlijk uit de kart-wereld) het is niet goedkoop, maar wel VET..(ik heb een iets gestripte versie)
Je kunt er je toeren op zien, maar ook rondetijden (niet echt handig op de weg), er zitten SHIFT-lights op, je kunt zien in welke versnelling je zit. (misschien werkt dat niet met een auto, maar voor een sequenciele bak wel), en je kunt een temp-sensor ergens plaatsen.

Lijkt me wel heftig, en als je een model neemt die het ondersteund, kun je hem op 12V aansluiten.

Neonic
23rd March 2006, 00:49
Hey, mooie en goedkope air/fuel ratio meter.. net waar Da BIG One naar op zoek is. 8- )
En lekker dichtbij voor mij
Ga toch maar eens van de week effe shoppe denk ;)

[mp3]neo
23rd March 2006, 01:07
Toerenteller gaat meestal op je ECU, maar kan ook op een bougie-kabel gemeten worden.

Zo'n ding heb ik op m'n brommer (komt eigenlijk uit de kart-wereld) het is niet goedkoop, maar wel VET..(ik heb een iets gestripte versie)
Je kunt er je toeren op zien, maar ook rondetijden (niet echt handig op de weg), er zitten SHIFT-lights op, je kunt zien in welke versnelling je zit. (misschien werkt dat niet met een auto, maar voor een sequenciele bak wel), en je kunt een temp-sensor ergens plaatsen.

Lijkt me wel heftig, en als je een model neemt die het ondersteund, kun je hem op 12V aansluiten.

ik zag wel toen tijdje terug iemand van de opel garage mijn pc aan het uitlezen was dat de toerental weergegeven werd..
doet dit zeggen dat het dus mogelijk is om een toerenteller ergens in mn kabelboom aantesluiten.???

DaBIGOne
23rd March 2006, 09:28
neo']ik zag wel toen tijdje terug iemand van de opel garage mijn pc aan het uitlezen was dat de toerental weergegeven werd..
doet dit zeggen dat het dus mogelijk is om een toerenteller ergens in mn kabelboom aantesluiten.???

Ja, dat is zeker mogelijk, want de ECU "weet" bijna alles.
Je zou eens even moeten kijken op een merk-specifiek forum voor jou auto, ik denk dat het vast wel is beschreven.