PDA

Bekijk de volledige versie : bitumen matten

whocarez
16th March 2006, 21:44
Leuk bedrijf gevonden in gorichem dat fibraflex verkoopt tegen een aantrekkelijke prijs. inplaats van 2,50 de mat (25x50) 12,50 voor 8 matjes is toch weer 7,50 goedkoper als een gemiddeld bedrijf.

www.akoestiekwinkel.nl. Inkoopactie???:p

setsunakaede
17th March 2006, 00:15
Bekende sjop op Showyoursound.nl. Merford heet het bedrijf achter die site, goed spul. Ik heb thuis nog 6m2 van die zooi liggen, wachtend op de dag dat ze eindelijk in mijn auto geplakt mogen worden.

Matthijs
23rd March 2006, 19:42
Johoo dat is echt goedkoop!
Ik ga een bestelling doen.
Ik heb het spul nu alleen in mijn voordeuren zitten, maar sinds de nieuwe bandbass subwoofer ben ik eigenlijk wel wat meer nodig, vooral in de kofferbak (vento he)

peter3
23rd March 2006, 20:53
Goed bedrijf met snelle en goede service.

Als je het verwerkt zorg dan wel dat je een föhn hebt, werkt makkelijker.
Ook helpt het als je een behang roller gebruikt, is een roller van hard rubber.
Dat drukt het geheel makkelijker in de rondingen en over de bultjes.
Anders heb je aan het eind van de dag een duim die 3x dikker is en zere vingers.

whocarez
24th March 2006, 10:56
thx voor de tips, als het weer wat warmer word dan zal ik eens een bezoekje gaan plegen aan die shop daarzo. en gelijk ffies wat zooi in me auto rossen.

DaBIGOne
24th March 2006, 13:12
Absorbeert dat spul water ?
Zo niet, dan lijkt het me wel wat.

whocarez
24th March 2006, 13:25
er zit een water afstotende laag op, als je op de website ffies de handleiding of toepassings folder leest zul je snel zien dat dit ook gebruikt word voor de standaard bekleding van je auto tegen geluid.

reddog
18th April 2006, 01:33
het is idd een goede winkel heb het nu ook in de auto zitten en werkt perfect zo dood als een pier

setsunakaede
18th April 2006, 11:39
daBIGone:
Fibraflex is loodbitumen, dat spul zit al her en der in je auto in kleinere hoeveelheden waarschijnlijk. Er zit idd een waterafstotend laagje op, maar het spul neemt uit zichzelf ook niet echt water op ofzo.

rasmAn
18th April 2006, 22:11
en wat dachten we van dakdekkers bitumen, kost helemaal geen drol en het is bijna hetzelfde spul

NovaCaine
19th April 2006, 01:27
en wat dachten we van dakdekkers bitumen, kost helemaal geen drol en het is bijna hetzelfde spul

Ja das wel leuk en aardig..
Maar wacht maar totdat het weer lekker warm word. dan meurt dat spul.
Dat wil je denk ik echt niet in je auto..
Anders had iedereen dat spul wel gehaald ;)

oddman
19th April 2006, 09:05
Idd dit is niiet geschikt voor in de auto.
Het stinkt als het 'weer' warmer word en de kleefkracht is pet.

whocarez
19th April 2006, 11:21
stinkt alleen als de nete wanneer het warm word, das mijn persoonlijke ervaring dan

setsunakaede
19th April 2006, 12:15
Vergeet niet dat het op een lekkere zomerdag zo maar 85 a 90 graden wordt in je autootje he...