PDA

Bekijk de volledige versie : Toetsenbord oplossing

Matthijs
16th March 2005, 18:09
Je kan een toetsenbord in je dashboardvakje bouwen, of in je zonneklep, maar het is heel lastig om een zonneklep weer netjes dicht te maken.

Ik kwam op www. myelectronics.nl dit tegen:

Waterproof Foldable mini-keyboard USB White
4814
€29.00

340*120*16mm

* Portable
* Waterproof
* Washable

Dit past onder een zonneklep, en kunnen we er zo op plakken!!!

Jordy
16th March 2005, 18:19
is dit nou een "oprolbaar" toetsenbord of zie ik het verkeerd ?? :D

ik kwam um ook al een keer tegen, maar toen dacht ik dat het zo een rubber ding was die je ook over de knopjes van een kassa kan doen.., alleen dan voor een toetsenbord :confused:

jordy

rasmAn
16th March 2005, 18:57
ik had hem ook al gezien, is zeker een mooie oplossing

zeker als je een gordelrol verbouwt, dit erop zet en in de deurgreep bouwen

Axel
16th March 2005, 20:58
Deze dingen zijn al een tijdje op de markt, maar ik heb m'n vraagtekens bij het gebruik...

Ik denk dat het niet echt praktisch werkt... Daarintegen is het opbergen van zo'n geval wel gemakkelijker...

Ik ben zelf in het bezit van een Qware mini (notebooksize) toetsenbordje, deze is niet zo groot qua formaat: 290mm x 135mm x 18mm...

Plus deze is met verlichting achter de knoppen -> is best gemakkelijk in het donker (kunt het uitschakelen)

Verder zag ik hier ergens anders op dit forum nog een kleiner toetsenbordje -> die zag er ook goed uit!

Kzal de link ff opzoeken...

Grtz Axel ;) :D

-Edit- De link (met dank aan jurjen ;) ) (http://www.cartft.com/carpc/image_db/MiniKey_Komplett.jpg)

Matthijs
17th March 2005, 19:22
Je hoeft er ook geen verhalen op te typen...

setsunakaede
17th March 2005, 20:57
Oh? Ik vind het anders best handig als ik tienvingerig blind mijn bestemming voor de navi in kan kloppen... of even snel iets uitwerken voordat ik in de auto stap... of een memootje maken... of... of... of...

Oh ja: of hands-on de software aanpassen! Voor als ik zelfgeschreven software ga gebruiken (lijkt het wel op..., ben bezig met een soort van custom made tripcompu...)

Martin_M
19th March 2005, 23:50
Heey zo'n toetsenbord heb ik laatst ook gekocht. Ik kwam hem toevallig tegen en vond het wel leuk om het "erbij" te hebben! :)

http://83.116.179.170/djm/forum/toetsenbord.jpg