Bekijk de volledige versie : usb gps adapter
whocarez
10th March 2006, 12:59
kosten 54 euro.
6 halen 5 betalen, leuk voor mensen die er nog geen hebben toch?
http://koopjes.marktplaats.nl/computer_hardware/organizers_en_pda_s/24121288.html?
Neonic
10th March 2006, 14:33
Weet iemand of het wat is ???
Als er nou 6 mensen zijn die er eentje willen dan kan iemand 't wel bestellen toch?
Heb zelf wel intresse mocht het wat zijn ...
vectorit
10th March 2006, 14:48
volgens mij is dit troep deze kerel heb ik zeker een jaar geleden al zien adverteren op marktplaats.
toen verkocht die ze voor 99 euro geloof ik.
voor die gene die er een willen hebben en naar de meeting komen wil ik ze wel bestellen.
in de adv staat dat die ze gratis komt brengen binnen 20 kilometer van amsterdam en dat woon ik.
laat het me maar weten.
sign vectorit:cool:
whocarez
10th March 2006, 17:57
ken ze niet maar om nou 52 euro weg te gooien nee bedankt zoek ik wel wat verder voor gps iemand nog aanraders
Burner
10th March 2006, 18:33
Hoezo weggooien?
Ben zelf ooit ook begonnen met een 12kanaals merkloos ontvangertje(NMEA) via marktplaats en die werkte prima
Gebruik nu een merkloos 20 kanaal BT GPS(NMEA) die ik nieuw voor 60euris incl verzenden(uit singapore!!) heb ontvangen en die werkt natuurlijk net zo goed(misschien beter maar dat merk ik niet)
Bovendien geeft die man een telefoonnummer en kun je ze eventueel ook afhalen rond amsterdam.
Kun je natuurlijk gelijk ff met PDA/Laptop/Smartphone/Noemmaarop ff proberen
Ik vind het idee van een wired GPS toch wel prettig, zodat ik mijn BT-stick beschikbaar blijft voor andere dingen (zoals de GSM)
eXPeRieNCe
10th March 2006, 22:21
Goh, laat ik dat ding nou net hebben...
Ik heb mijn M10000 weggedaan omdat dat ding zoveel CPU vrat :D
Voor de rest werktie nu wel goed, op een P4 dan :)
Uriel
11th March 2006, 00:52
ken ze niet maar om nou 52 euro weg te gooien nee bedankt zoek ik wel wat verder voor gps iemand nog aanraders
Ik heb deze en die is top, heb m nu een half jaar ongeveer en altijd min 6-7 sats, ligt op mijn dash links voor.
Globalsat BU353 SIRF III USB GPS receiver
De Globalsat BU353 is een zeer zuivere 20 kanaals GPS ontvanger met een Sirf III Chipset. De BU353 is niet te vergelijken met andere GPS muis ontvangers. Naast de geweldige afmetingen en afwerking heeft de BU353 altijd de uitstekende prestaties.
Daar wij de Globalsat producten zelf importeren krijgt u van ons een 1 jarige omruilgarantie op dit product. Dit betekent dat u niet hoeft te wachten op reparatie maar meteen een nieuwe GPS krijgt bij een defect of storing binnen 12 maanden na aankoop. LET OP: Wij registreren alle serienummers bij aankoop. U heeft alleen recht op garantie als het serienummer van uw GPS overeenkomt met de interne pakbon behorend bij uw factuur.
SiRF Star III High Performance GPS chipset
2. High sensitivity (Tracking Sensitivity: -159 dBm)
3. Extremely fast TTFF (Time To First Fix) at low signal level
4. Support NMEA 0183 data protocol
5. Built-in SuperCap to reserve system data for rapid satellite acquisition
6. Built-in patch antenna.
7. Super-cohesive magnetic for mounting on the car
8. USB interface connection port.
9. Waterproof and non-slip on the bottom.
10. LED indicator for GPS fix or not fix.
LED OFF: Receiver switch off
LED ON: No fix, signal searching
LED Flashing: Position fixed
11. WAAS ENGOS is supported.
Hier heb ik m gehaald:
http://www.navishop.nl
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.