PDA

Bekijk de volledige versie : K 301 indash toushscreen

imhotep
1st March 2006, 20:36
Ik heb eindelijk het geld bijeengesprokkeld om een 7" indash schermpje te kopen.

Nu zag ik bij karpc.de de NW711VT inDash VGA Touchscreen staan voor 519,00 EUR, spotgoedkoop dus voor een newision te zijn...

Nu mijn vraag, iemand enig idee of karpc te vertrouwen is?

Iemand ervaring met Karpc.de?

Mssn nog mensen die eentje willen? kunnen we mssn nog een betere prijs regelen...

imhotep
1st March 2006, 21:01
Oja, nog een vraagje, zit er op die newision eigenlijk een line-in?

dus eigenlijk komt het eropneer, de k301 of die newision...

Axel
1st March 2006, 22:04
Ik weet het niet heel zeker, maar ik dacht dat newison hetzelfde is als de lilliput met enkel een ander logootje erop... :confused:

Die andere ken ik (nog) niet... ;)

_edit- ik kan beter eerst zoeken welke schermen je bedoeld want dit zijn klapschermen dus...:rolleyes: :D Sorry :o

imhotep
1st March 2006, 22:05
Ik weet het niet heel zeker, maar ik dacht dat newison hetzelfde is als de lilliput met enkel een ander logootje erop... :confused:

Die andere ken ik (nog) niet... ;)

dat weet ik newision = lilliput...

Maar heeft die een line in?

Axel
1st March 2006, 22:12
Hmmm kheb de doos er ff bij gepakt... maar je kunt via een USB aansluiting aan de zijkant van het scherm een kabel aansluiten waar je audio en video naar het scherm toe stuurt (rood/wit/geel tulp)

Jij bedoeld vast een jack plug? (koptelefoonstekker van bijv een walkman??)

Er zal vast een manier zijn om de tulp om te zetten naar jackk, maar zit er niet orgineel bij...

Bedoelde je dit?? :confused: :rolleyes:

imhotep
1st March 2006, 22:19
Hmmm kheb de doos er ff bij gepakt... maar je kunt via een USB aansluiting aan de zijkant van het scherm een kabel aansluiten waar je audio en video naar het scherm toe stuurt (rood/wit/geel tulp)

Jij bedoeld vast een jack plug? (koptelefoonstekker van bijv een walkman??)

Er zal vast een manier zijn om de tulp om te zetten naar jackk, maar zit er niet orgineel bij...

Bedoelde je dit?? :confused: :rolleyes:

van jack kan je naar tulp das geen probleem...

Maar zijn die tulpjes ingangen of uitgangen?

Axel
1st March 2006, 22:35
Link naar scan manual (http://members.home.nl/ajmverhagen/Lilliput.bmp)

Zegt genoeg denk ik... -> sorry de laatste kabel zit erbij geleverd (in mijn geval)

Ik heb wel de bekendste lilliput versie en niet een indash... ;)

imhotep
1st March 2006, 22:48
Link naar scan manual (http://members.home.nl/ajmverhagen/Lilliput.bmp)

Zegt genoeg denk ik... -> sorry de laatste kabel zit erbij geleverd (in mijn geval)

Ik heb wel de bekendste lilliput versie en niet een indash... ;)

daar zit dus wel een ingang op...

Maar ook op die indash versie???

bedankt voor de moeite hé...

Axel
1st March 2006, 22:57
Geen dank, maar dat van die indash kan ik je helaas geen antwoord op geven...

Khad ook al gekeken op de site van Lilliput, maar de downloads werken niet... :confused: :rolleyes:

imhotep
1st March 2006, 23:02
Geen dank, maar dat van die indash kan ik je helaas geen antwoord op geven...

Khad ook al gekeken op de site van Lilliput, maar de downloads werken niet... :confused: :rolleyes:

kheb ondertussen al een mailtje teruggestuurd naar karpc.de...

Maar iemand die ervaring heeft met die winkel? want ik zou er nog enkele dingen wille kopen, en het is toch al gauw 600 euro...

en komt er nog eens bij dat verzendingskosten naar belgie 17 euro zijn, dus daarvoor kan ik zeker niet heen en weer rijden, want is toch 220km enkel...

Axel
1st March 2006, 23:07
Er was wel iemand hier die daar iets besteld had, maar weet niet meer wie... :rolleyes: (daar heb je natuurlijk ook niets aan...;) )

@rie
1st March 2006, 23:09
dit stond in mijn info brochure die ik toen gekregen heb:

With VGA input, connecting directly to PC, as a Personal Computer
As a GPS System on The Car, Just Simple to Plug in GPS Receiver and Run The Software
Touch screen(optional): USB or RS232 interface
Universal TV tuning(optional): PAL/NTSC/SECAM color system
With audio & 2 RCA video input, display for computer, DVD players, game systems, GPS system and digital cameras.
DVD/VCD/CD/VGA/XGA compatible

dash
1st March 2006, 23:11
En dat schermpje staat hier ook niet bij?

https://linitx.com/index.php?cPath=64

http://www.mp3car.com/store/product_info.php?cPath=25&products_id=120&osCsid=710c563ec60cb76b4497473cceb3719d

eff zoeken en:

http://www.newision.com/NW711VT.htm

zou dit dus op moeten zitten:

Model Number: NW711VT
1-Din In-Dash VGA TFT LCD Monitor with Touchscreen, TV option.

Features:
4-wire resistive Touchscreen (optional)* *: USB or RS232 interface
VGA input: 15 pin D-SUB analog RGB interface
High resolution- up to 1024x768 (H x V) formatted
Universal TV tuner(optional) *: PAL/NTSC/SECAM
AM/FM radio
4-track 45W audio amplifier
Automatic display adjustment
High-Brightness CCFL Backlight
4 adjustable backlight levels for daytime or night-time use
Video input/output (RCA)
Audio input/output (RCA)
S-video input
Full-function IR remote control
Multilingual OSD menu control
Last power setting memory for choice available

Accessories:

VGA cable 1pc
Multi-input cable 1pc
Remote controller 1pc
Touch pen 1pc
Driver disc 1pc
Instruction manual 1pc

Axel
1st March 2006, 23:14
http://www.newision.com/NW711VT.htm

Ergens bij accesiores staat dat er een "Multi-input cable 1pc" inbegrepen is dus dat zit wel goed...

en @rie is me net voor zie ik :p ;)

dash
1st March 2006, 23:18
So wij hadden hetzelfde idee

@rie
1st March 2006, 23:23
het is wel zo trouwens dat die audio-in, bij de composite ingang hoort dus als je daarover geluid wil trekken moet je wisselen van source, dus je beeld van de pc valt ook weg

imhotep
1st March 2006, 23:25
nu mijn volgende vraag, heeft er iemand een fotootje van de achterkant van die newision?

Kan je daar eigenlijk gewoon je isostekkers gebruiken zoals die nu in mijn radio zitten?

imhotep
1st March 2006, 23:27
het is wel zo trouwens dat die audio-in, bij de composite ingang hoort dus als je daarover geluid wil trekken moet je wisselen van source, dus je beeld van de pc valt ook weg

ahzo, dus ik kan het geluid van mijn pc daar niet in laten gaan?

Wat ik dus wil doen oftewel koop ik de k301 en sluit ik het geluid aan op mijn HU.

Oftewel koop ik een newision en zwier ik de HU eruit, en koppel ik alles aan op die newision, dus ook de speakers in mijn wagen (iso stekker dus...).

Wat denken jullie???

the green
2nd March 2006, 01:46
Imhotep

Ik wil ook wel een inkoopprijsje?

Wel die newvision want ik wil mn radio weghebben (dus ik wil een scherm met een fm ontvanger )

@rie
2nd March 2006, 10:27
ik weet ook niet helemaal precies hoe het zit mss zit er nog wel een extra audio-in hoor

Axel
2nd March 2006, 18:17
So wij hadden hetzelfde idee

ah idd je was net iets eerder zag ik ;)

imhotep
2nd March 2006, 18:23
Imhotep

Wel die newvision want ik wil mn radio weghebben (dus ik wil een scherm met een fm ontvanger )

Ok, ze zijn nu niet binnen, maar binnen 2 weken weer wel volgens die persoon.
Ik ga alvast een (nog) betere prijs proberen te regelen dan die 520 euro.

Maar eum, vanwaar ben jij ergens?

the green
2nd March 2006, 18:45
Ik ben van Westerlo

Axel
2nd March 2006, 19:03
Tis niet specifiek Newision, maar tis een Lilliput (= hetzelfde dus ;)) -> maar verder hetzelfde type:

Echt specifiek een foto van achter is er niet genomen, maar dit zegt al wel aardig wat:

Bron: http://www.digitalww.com/DWW-710L.htm

Grtz Axel ;) :D

imhotep
2nd March 2006, 19:50
hmmz, die losse kabeltjes zijn dus gewoon zoals de isostekkertjes?

het enige dat ik dus nog moet kopen is een "losse" isostekker...

Vipergts/r
2nd March 2006, 20:29
Ik heb zo'n scherm volledig aangesloten voor mijn broer.

Er is een audio input ja. Het is een centrale stekker: VGA, audio L en R.

Dan die grote stekker kan je volledig aansluiten op de DIN stekkers, zodat het geluid volledig via de originele bedrading. Je moet wel goed kijken naar de juiste kabelkes e. Wat ik heb gedaan, heb een extra DIN stekker gaan halen. Daar de stekker afgeknipt. Daar allemaal van die mannekes/vrouwkes pinnekes aangezet en dan gewoon aangekoppeld.

imhotep
2nd March 2006, 20:57
Ik heb zo'n scherm volledig aangesloten voor mijn broer.

Er is een audio input ja. Het is een centrale stekker: VGA, audio L en R.

Dan die grote stekker kan je volledig aansluiten op de DIN stekkers, zodat het geluid volledig via de originele bedrading. Je moet wel goed kijken naar de juiste kabelkes e. Wat ik heb gedaan, heb een extra DIN stekker gaan halen. Daar de stekker afgeknipt. Daar allemaal van die mannekes/vrouwkes pinnekes aangezet en dan gewoon aangekoppeld.

heb je daar misschien een fotootje van?

Ik was ook al van plan om dan een iso-stekker te halen, maar ik wou eerst bevestiging dat dat zo wel lukt.

Bij deze is dat gebeurt, dus al 50% kans dat ik hem koop, nu alleen nog ervaringen ivm karpc.de...

imhotep
2nd March 2006, 22:27
Imhotep

voor 2 wil hij ze voor 509 euro laten en gratis verzending, maar eum ik zou nog wat gerief kopen en jij dan ook zo een indash dus dan zitte we in totaal dan toch rond de 1100 euro, dus ik zou mssn gaan afhalen, al dan niet samen met jouw en mssn kunnen we de kosten van de diesel dan ook delen? of zie jij dat niet zitten of ... voeg me anders eventjes toe op msn imhotep@tele2allin.be

the green
3rd March 2006, 01:01
msn is toegevoegd.

Ik heb nog nodig:

gps muis (die staat bij hem toch goed geprijsd)
Nec slimline dvd burner (en die prijs was ook normaal)

Maar is r niemand anders geintreseerd? Er moet toch meer volk te vinden zijn? (5man lijkt mij toch doenbaar?)

Voor mij maakt het niet dat ik nog even moet wachten (dit weekend gaat er trouwens weer 750e de deur uit vr een turbo hehe, dus alle korting is welkom ;) )

Dat afhalen lijkt me al geen probleem te zijn, is ma 2.5uurkes rijden.

imhotep
3rd March 2006, 13:41
msn is toegevoegd.

Ik heb nog nodig:

gps muis (die staat bij hem toch goed geprijsd)
Nec slimline dvd burner (en die prijs was ook normaal)

Maar is r niemand anders geintreseerd? Er moet toch meer volk te vinden zijn? (5man lijkt mij toch doenbaar?)

Voor mij maakt het niet dat ik nog even moet wachten (dit weekend gaat er trouwens weer 750e de deur uit vr een turbo hehe, dus alle korting is welkom ;) )

Dat afhalen lijkt me al geen probleem te zijn, is ma 2.5uurkes rijden.

Er is echt weinig animo voor indash schermpjes hoor.

Ik zit vanavond eventjes op msn en het hele weekend normaalgezien ook, dus als je mij eventjes doorgeeft wat je allemaal nodig hebt, dan zal ik zien zat ik kan regelen bij die kerel.

Oja westerlo is toch op mijn weg naar ginter, dus dan pik ik je eventjes op en kunnen op met mijn wagen gaan (diesel, lijkt me goedkoper als jouw dure benzine)

the green
3rd March 2006, 16:40
Imhotep

Dan moet ik zeggen dat ik ga passen. Ik vind de korting niet groot genoeg om mn rekening deze maand zo hard pijn te doen.

Ik zit met die turbo die ik morgen zou willen gaan halen en dan zou ik samen met dat schermpje al een volledig maandloon opdoen en dat vind ik wat te grof.

Ik hoop dat je dat snapt

imhotep
3rd March 2006, 19:26
Imhotep

Dan moet ik zeggen dat ik ga passen. Ik vind de korting niet groot genoeg om mn rekening deze maand zo hard pijn te doen.

Ik zit met die turbo die ik morgen zou willen gaan halen en dan zou ik samen met dat schermpje al een volledig maandloon opdoen en dat vind ik wat te grof.

Ik hoop dat je dat snapt

als je nog iemand vind krijgen we mssn meer korting...

Heb zojuist nog een mailtje gestuurd met de vraag of we meer korting krijgen als we het gaan afhalen...