PDA

Bekijk de volledige versie : hide Winamp werkt niet in Road Runner

sdmoviez
7th February 2006, 23:14
ik heb het volgende reeds geprobeerd:
- in de general.ini heb ik toegevoegd: hidewinamp=true : werkt niet
- in de RRConfig heb ik hide Winamp aangevinkt: werkt niet

DaBIGOne
8th February 2006, 01:30
Als je je ogen dicht doet ze je hem ook niet meer.

Denk eens aan winamp opnieuw installeren, en controleer het pad naar winamp eens, misschien zit daar iets niet goed.

sdmoviez
9th February 2006, 12:21
Als je je ogen dicht doet ze je hem ook niet meer.

Denk eens aan winamp opnieuw installeren, en controleer het pad naar winamp eens, misschien zit daar iets niet goed.

Misschien lees jij niet goed of heb ik mijn vraag niet goed geformuleerd. (Deze discussie laat ik echter in het midden).

Wat ik dus bedoelde is, Als ik RR opstart, dan start hij automatisch Winamp mee. Echter wordt Winamp niet automatisch geminimaliseerd waardoor hij ' on top' van RR blijft. Zowel in general.ini als in de configuratie heb ik dit proberen aan te passen zodat Winamp niet zichtbaar is bij het opstarten.
Winamp opnieuw installeren is een optie, maar denk niet dat dit een oplossing is aangezien verder alles functioneert. Niemand hetzelfde probleem?

imhotep
9th February 2006, 13:04
in winamp zelf is er ook een functie waarmee je ervoor kan zorgen dat winamp ALTIJD on-top blijft.

Waarschijnlijk staat deze bij jouw aan, ik weet niet exact waar het staat maar ergens in de preferences zal je het wel terugvinden.

Burner
9th February 2006, 13:39
Probeer eens winamp gewoon op te starten, die te minimaliseren en dan af te sluiten
Als het goed is start hij dan de volgende keer geminimaliseerd op en dus ook met RR mee in de achtergrond

tay
9th February 2006, 17:19
in winamp zelf is er ook een functie waarmee je ervoor kan zorgen dat winamp ALTIJD on-top blijft.

Waarschijnlijk staat deze bij jouw aan, ik weet niet exact waar het staat maar ergens in de preferences zal je het wel terugvinden.

klopt dat is CTRL + A
probeer dat maar eens

sdmoviez
9th February 2006, 20:38
bedankt! het werkt.

imhotep
9th February 2006, 20:41
hoe heb je het nu opgelost???

met die ctrl+a?

sdmoviez
9th February 2006, 21:11
hoe heb je het nu opgelost???

met die ctrl+a?

Ik heb dus eerst Winamp opgestart, dan vervolgens alleen de playlist minimaliseren en vervolgens deze mooi tussen de knoppen van RR gezet zodat het lijkt alsof winamp erbij hoort.

tay
9th February 2006, 23:00
:confused:

jon
10th February 2006, 10:21
Probeer eens winamp gewoon op te starten, die te minimaliseren en dan af te sluiten
Als het goed is start hij dan de volgende keer geminimaliseerd op en dus ook met RR mee in de achtergrond

Dit werkte bij mij. Zelf niet eens aan gedacht. :)

Groet, Jon.

sdmoviez
10th February 2006, 13:32
Ik heb nog een oplossing gevonden: in Winamp kun je ook de Opacity instellen. Dan zie je winamp helemaal niet meer als je RR opstart.

setsunakaede
10th February 2006, 14:16
Ff klein RR vraagje tussendoor: als ik nou geen GEEN GEEEEEEEN visualisaties wil in RR, hoe fiks ik dat? Gewoon custom vis aanvinken en niets invullen ofzo?
Mijn klapjapje trekt dat geweld namelijk niet :(

digeridoo
10th February 2006, 18:09
kun je toch gewoon in rr config
bij general instellen

bij mij doet i nix bij milkdrop
in winamp kun je m ook uitzetten bij visualizaties en dan gewoon off aan vinken
zie ik nu

mrborrie
10th February 2006, 18:12
Dat kan indd. werkt goed. alleen hide hij niet mijn plugin : iZotope weet iemand hoe je deze weg krijgt, hij kan niet als service draaien want hij heeft geen exe maar zit verwerkt in de winamp.exe volgens mij.

ik kan iZotope trouwens echt aanraden maakt je geluid supermooi!