PDA

Bekijk de volledige versie : Road Runner

mrborrie
6th February 2006, 09:10
Hey!

Ik heb een probleempje met roadrunnner namelijk..
ik heb een schermpje die een resolutie heeft van 640x480 maar er zijn geen skins voor 640x480. nou ben ik al een heel end om een skin helemaal aan te passen. maar ik vroeg me af of er al andere mensen zijn die dit probleem zijn tegen gekomen en of er misschien een makkelijkere oplossing voor is?

Vipergts/r
6th February 2006, 10:07
Gewoon uwe reso instellen op 800 x 600.

Wat voor scherm heb je. De normale schermen maken hier helemaal geen probleeem van hoor.

mrborrie
6th February 2006, 10:33
De mijne kan het niet aan vrees ik:
Specificaties:
TFT Active Matrix Mobile LCD Monitor

Use Sharp 8'' TFT LCD display panel

Touch screen USB interface

High View angle U45 degree; Down 60 degress; L/R 65 degree

Contrast 200 : 1

LCD brightness (cd/m2): 400

Resolution (pixel): 640 RGB x 480

Touch screen interface: USB port

Operating voltage: 12V DC

Multi-monitor touch screen support

VGA input (15-pin D-sub)

Veder merkloos maar wel mooi beeld en de touchscreen werkt ook zeer goed. alleen beetje jammer van de resolutie
http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/thumbnail/8/d0/26598664.jpg

imhotep
6th February 2006, 12:06
probeer gewoon op 800 x 600, als je dat instelt en het lukt niet gewoon eventjes wachten (dacht 15 seconden, en dat kan lang zijn) en dan springt hij terug naar de vorige instellingen....

Indien hij dat niet doet, gewoon bij het opstarten f8 drukken en dan VGA modus kiezen en daar alles terug instellen zoals het daarvoor was...

mrborrie
6th February 2006, 12:09
XP loopt al in VGA modes op 640x480.
alles doet het ook gewoon lekker en is overzichtelijk. maar ik heb dus het probleem dat RR doormidden gesneden word. en RR staat al in 640x480 modus.
het probleem zit hem echt in de skin die te groot is. ik kan dus ook geen kleinere versie vinden. maargoed zal het meteen proberen als ik thuis ben!
zou wel lekker zijn:p

imhotep
6th February 2006, 13:52
zet gewoon uw windows in 800x600....

en als dat niet werkt met je bovenstaande uitvoeren....

mrborrie
6th February 2006, 15:15
Ik ben nu thuis en heb je advies opgevolgd. zoals ik al dacht is alles heel ranzig te lezen..
dus niet echt ideaal of ik moet echt alleen met mijn dash gaan werken. want dat ziet er nog wel redelijk uit

imhotep
6th February 2006, 16:08
Ik ben nu thuis en heb je advies opgevolgd. zoals ik al dacht is alles heel ranzig te lezen..
dus niet echt ideaal of ik moet echt alleen met mijn dash gaan werken. want dat ziet er nog wel redelijk uit

heb je de juiste drivers wel geinstalleerd?

Burner
6th February 2006, 16:51
Kan het nu ff niet checken maar...
Kan je niet gewoon in RR config je beeldformaat aanpassen?

Ik had met RR ook dat niet mijn gehele scherm werd gevuld(wel in de breedte maar niet in de lengte.

Er was volgens mij gewoon in RR een functie zodat je ongeacht de skin alles naar je beeldresolutie kan 'strekken'

mrborrie
6th February 2006, 17:59
Driver komt van de cd af.. een update ervoor kan ik niet vinden. ik heb weer een bordje die niet te vinden is de Epia ITX M9000.
alles doet het wel alleen dvds hapert hij beetje wat wel vreemd is voor 933Mhz en 512 geheugen lijkt me?

En voor RR ik heb RR al ingesteld op beeldformaat 640x480 maar hij past de skin niet aan deze is ook 800x480 maar hij past hem zover ik weet niet aan. en een skin in 640x480 heb ik "nog" niet gevonden

DaBIGOne
6th February 2006, 19:14
Ik ben bang dat je zelf een skin moet maken.
Zo heel moeilijk is dat niet hoor.

mrborrie
6th February 2006, 19:46
Ik was al bezig eentje aan aan te passen(Alpine (Amber)). met mooi volvo logo erin. maar die knoppen omzetten is echt een vervelend werkje.. maar dit is dan wel de mooiste oplossing.:)

DaBIGOne
6th February 2006, 20:07
Je zou natuurlijk ook een Lilliput schermpje kunnen kopen, die kan wel 800x600 aan, en 1024x768 ook nog, maar dat is niet z'n native resolutie.