PDA

Bekijk de volledige versie : GPS ontvanger voor 49 euro

Zjeeraar
28th January 2006, 11:33
Ik kwam deze tegen, en omdat dit de goedkoopste is die ik tot nu toe heb gezien wel het vermelden waard dacht ik:

De NaviLock NL-209PU is een zeer zuivere 12 kanaals GPS ontvanger met een Sony Chipset. Naast de geweldige afmetingen en afwerking heeft de NL-209PU altijd de uitstekende prestaties.

De NL-209PU is dmv. USB aansluiting eenvoudig aan te sluiten op bijna alle laptops voorzien van een USB poort.

http://www.noduck.nl/stanet/new/index.asp?GroupID=20&ProductID=2001020

mrborrie
31st January 2006, 19:02
heeft er iemand ervaring met deze GPS?
ik wil namelijk mijn TOMTOM bluetooth vervangen door een wired. Wil de ontvanger toch in de auto houden. Is het slim om deze te kopen als vervaning van de TOMTOM?

Vipergts/r
31st January 2006, 19:16
Ja, ik heb hem bij mijn broer geinstalleerd. Werkt zeer goed.

the green
31st January 2006, 19:29
blij dat te horen!

heb m net bij Stanet besteld (en een zwaardere voeding, dvd brander en plooibaar keybord)

mrborrie
31st January 2006, 21:54
Mooi dan ga ik deze ook daar halen, je woont zeker niet in Haarlem The green anders hadden we de verzendkosten kunnen delen :rolleyes:

Nu ga ik zeker mijn Tomtom GPS verkopen. iemand hier intressen daarin
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/accessoires_navigatiesystemen/20351870.html?return=eJwlylEKwyAQBNC7BMynRkM%2Fqkh Jb2JbQdFkl7ilaUvv3g2BgXkwE6y232wH16w2Z9u1GNZ7cokIr VIFMC5yDmshrCFQk0tVx0ViwstWve4fzZeXGCeCmSPMyQy3%2B owEQEmMVwLeNKMS45Nx58bc%2B300tMwwPXrdud8fXY4vZA%3D %3D&df=1#photo

the green
1st February 2006, 18:10
nope, ik woon in Belgie... kheb ze gisteren een mailtje gestuurd (ik wil het daar gaan ophalen aangezien ik dit weekend of volgend weekend toch in Oosterhout moet zijn), maar kheb nog geen reactie gekregen

Zjeeraar
2nd February 2006, 13:47
Laat ook even horen hoe deze bevalt, dan weet ik helemaal zeker dat ik hem zelf ook haal :)

the green
2nd February 2006, 20:21
pffft, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail gehad...

is wel minder, ik had verwacht dat ze na een dag wel hadden gereageerd, ik had graag zaterdag langsgeweest bij hen (aangezien ik nog een set motorsteunen in NL moet ophalen deze zaterdag)

Jurjen
3rd February 2006, 00:33
indien interesse verkoop ik de bu-303 voor 52.50 ex. verzenden!

deze zijn op voorraad!

JorisC
5th February 2006, 23:26
'k Gebruik deze ook, ben er vrij tevreden van.

Vind het alleen een beetje jammer dat het wat tijd vergt voordat ie 'warm gelopen' is.

Vipergts/r
6th February 2006, 02:15
'k Gebruik deze ook, ben er vrij tevreden van.

Vind het alleen een beetje jammer dat het wat tijd vergt voordat ie 'warm gelopen' is.

Dit kan je simpel oplossen hoor. Als je de 5V standby laat aanstaan. Bij een M1 ATX gaat het zeker, bij de OPUS moet ik even nakijken. Maar dan is de GPS dus direct klaar voor gebruik.

Maar tis een heel goede gps. Want ik wel een nadeel vind aan deze gps van 49€ is dat het een PS2 connector heeft. Er zit wel een adapter bij voor op USB, maar deze gps heeft een lagere snelheid. Een normale gps zit op 9600bps, terwijl deze op 4800bps zit. Niet dat dit problemen geeft hoor, maar een snellere is dus iets accurater.