PDA

Bekijk de volledige versie : Verkopen, ruilen, ....

Neonic
22nd January 2006, 02:57
Misschien wel aardig idee om eens te kijken of we wat 'over' hebben wat we kwijt willen voor weinig of niks. Kunnen we 't met de meeting weer meenemen, net als verleden keer.... ;)

zelf heb ik in ieder geval nog (steeds) wat computerzooi over, waaronder

- een kleine desktop (zonder voeding)
- rol met ca. 30m netwerkkabel (cat 5E dacht ik)
- 3 printers
- 1 autoradio, JVC met mp3 (voeding defect)

dus als iemand intresse heeft en naar de meeting gaat ....

Ascona
22nd January 2006, 12:24
heeft die desktop onboard geluid?

ikzelf heb op de moment nog niets over.. behalve een 12" subkist...

Neonic
23rd January 2006, 11:52
heeft die desktop onboard geluid?
nope

heeft helemaal niks onboard, behalve een aan / uit knop een een ledje :D

Ascona
23rd January 2006, 18:49
nope

heeft helemaal niks onboard, behalve een aan / uit knop een een ledje :D

dan kan ik er niets mee doen..

ik heb trouwens ook nog wel zonnekleppen voor een standaard clio (eerste generatie). t zijn er donkerblauwe.

IzZi
29th January 2006, 23:15
Ik ben op zoek naar een schermpje...

Heb een 15" Lanzar subwoofer in kist voor terug... klinkt ERRUG strak

eXPeRieNCe
29th January 2006, 23:23
Heb over:

- M1-ATX (2 stuks)
- M10000 moederbord

Heb nodig:

- M2-ATX
- TFT computerscherm van ongeveer 15'/17' met een 12V aansluiting.

IzZi
30th January 2006, 09:41
Heb nog een TFT staan, maar heeft af en toe wel kuurtjes... is een 15"

weet niet wat die mobo's waard zijn :o :o

DaBIGOne
30th January 2006, 12:50
Heb over:

- M1-ATX (2 stuks)
- M10000 moederbord

Heb nodig:

- M2-ATX
- TFT computerscherm van ongeveer 15'/17' met een 12V aansluiting.

Ik heb een notebook met een 14,1 " TFT scherm erin, alleen is het moederboard naar de haaien en hij wil niet meer aan, maar het scherm is perfect.
zit ook nog een 4 Gig harddiskje in en een slimline CD-ROM Drive, toetenbordje en zo.
Ik heb hem nu helemaal uit elkaar geschroefd liggen, ik wil hem wel weer voor je in elkaar zetten, maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten.
Dat scherm is mij wat aan de grote kant, maar aangezien jij iets zoekt.

Ik ben op zoek naar een M1-ATX (1 stuks).

mrborrie
30th January 2006, 17:23
Dan wil ik graag de andere hebben!
moet maar zeggen wat je ervoor wilt hebben.
computerzooi heb ik ook genoeg liggen dus dat is ook mogelijk ;)
maar cash is ook mogelijk :cool:

wat ik zo in mijn kast zie liggen zijn heleboel cooler, van cpu's en kasten afgekomen. onderdelen van een oude grijze Toshiba. en voedingen 200tm300 geloof ik voor de rest nog wat PCI kaartjes en dergelijk en paar PII moederborden en CPU's. voor meer moet ik even de zolder kijken

Groetjes

:EDIT: eventueel ook wel intressen in het bordje Als izZI hem niet hoeft:EDIT:

imhotep
30th January 2006, 17:28
Ik heb een notebook met een 14,1 " TFT scherm erin, alleen is het moederboard naar de haaien en hij wil niet meer aan, maar het scherm is perfect.
zit ook nog een 4 Gig harddiskje in en een slimline CD-ROM Drive, toetenbordje en zo.
Ik heb hem nu helemaal uit elkaar geschroefd liggen, ik wil hem wel weer voor je in elkaar zetten, maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten.
Dat scherm is mij wat aan de grote kant, maar aangezien jij iets zoekt.

Ik ben op zoek naar een M1-ATX (1 stuks).

Met dat scherm ben je 99% zeker toch niets, de manier waarop de gegevens overgedragen worden van het mobo naar het scherm is een totaal ander systeem als vga, tv-out, what so ever.

Ik heb mij met 2 tft's eens bezig gehouden (die ook uit een laptop kwamen) en het kost veel meer om die 2 schermen werkende te krijgen dan gewoon een nieuwe te kopen.

DaBIGOne
30th January 2006, 18:29
Met dat scherm ben je 99% zeker toch niets, de manier waarop de gegevens overgedragen worden van het mobo naar het scherm is een totaal ander systeem als vga, tv-out, what so ever.

Ik heb mij met 2 tft's eens bezig gehouden (die ook uit een laptop kwamen) en het kost veel meer om die 2 schermen werkende te krijgen dan gewoon een nieuwe te kopen.

Aan het aantal draadjes dat er aan hangen is het goed mogelijk dat deze een VGA aansluiting heeft.
Ook zat er een normaale VGA on board van het notebook, met een output naar buiten, volgens mij is daar best een stekker aan te maken, maar hoe lang je er naar zoekt zou best lang kunnen zijn.
15 draadjes, 15 aansluitingen = 225 mogelijkheden.

imhotep
30th January 2006, 18:56
Aan het aantal draadjes dat er aan hangen is het goed mogelijk dat deze een VGA aansluiting heeft.
Ook zat er een normaale VGA on board van het notebook, met een output naar buiten, volgens mij is daar best een stekker aan te maken, maar hoe lang je er naar zoekt zou best lang kunnen zijn.
15 draadjes, 15 aansluitingen = 225 mogelijkheden.

wil niets zeggen, ik dacht dat ook en het aantal draadjes kwam ook overeen, maar niets is minder waar.

Als het werkt mag je me altijd uitleggen hoe, maar je moet maar eens een datascheet opzoeken dan zal je wel zien dat het niet zal werken....

DaBIGOne
30th January 2006, 19:44
wil niets zeggen, ik dacht dat ook en het aantal draadjes kwam ook overeen, maar niets is minder waar.

Als het werkt mag je me altijd uitleggen hoe, maar je moet maar eens een datascheet opzoeken dan zal je wel zien dat het niet zal werken....

Ik ben zeer benieuwd naar de datasheet.
Je zal wel gelijk hebben, maar het leek mij best mogelijk.

Neonic
30th January 2006, 23:42
Heb er ook ooit eens aan gedacht omdat van die oude gare laptops te koop zijn voor wat of niks.

Maar na rond gekeken te hebben op diverse forums enzo ben ik er toch achter gekomen dat 't verre van makkelijk is om zo'n scherm aan je pc te punniken. Mede door al die draadjes. En ook vanwege de storingsgevoeligheid (ofzo) die je dan hebt wanneer je alles doorverbind en doet.

jon
31st January 2006, 11:57
Bovendien laat de reactietijd van een oud scherm erg te wensen over... Om er dan een film of iets dergelijks op te kijken, is dan echt geen pretje.

Groet, Jon.

Neonic
6th February 2006, 11:58
Ben beetje bezig met een grote opruiming (kamer / zolder enzo) en dus daarom al het een en ander over.
Dus als er iemand intresse in heeft en naar de meetig gaat dan hoor ik het graag. Dan kan ik 't meenemen. Anders gooi ik het denk weg.

Tot zover heb ik over ....

PC-dingen ...
- netwerkkabel op rol, cat5
- 3 printers (HP Deskjet 400 + 690C zit alleen geen inkt meer in maar is verder gewoon goed, Lexmark Z52)
- 3 diskette bakken met schuifla
- Abit AB-PR5 moederbord, met Cyrix cpu, 133Mhz en 32Mb geheugen
- Abit AB-LX6 moederbord, voor PII
- complete Pentium I in miditower (met uiteraard processor en alles, hdd en CD-ROM)
- KVM switch voor 2 pc's, merk Bandbridge
- 8-poorts HUB
- berg diverse kabels voor computer
- heb ook nog een Compaq Proliant 800 voeding

Overige dingen ...
- diverse kabels voor computer
- grijze stroomkabel, 220V (5-aderig)

Clio dingen ...
- 4 velgen, incl. banden
- achterbank
- compleet luchtfilterhuis

Tot zover ... komt vandaag vast nog wel wat meer bij aangezien ik net ben begonnen met opruimen
dus ... wie helpt me er van af ?

Neonic
6th February 2006, 15:20
Nog wat gevonden ... heb er maar wat foto's van gemaakt. Foto zegt meer dan woorden :rolleyes:

kleine beschrijving ...

Doos met LSA-stroken, met bijbehorende behuizingen. Wilde dit gebruiken voor me neon maar de dunste draadjes aan me neon is al té dik hiervoor dus ....
[/URL]

Lijkt me duidelijk. Van de onderste heb ik er 2
(http://imageshack.us)

Doos met inbouwdoze voor kabelgoot. En een aantal opbouwdozen en een aantal conectoren voor netwerkkabels (RJ-45 dus)

Doos vol met schuimrubber matjes (met van die driehoekies) en daarnaast dikke stukken schuimrubber. Ideaal voor geluids demping.
[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)

imhotep
6th February 2006, 16:10
Van die schuimrubber zou ik wel nog wat kunnen gebruiken zodat mijn laptopje niet teveel schokken krijgt als ik die onder mijn zetel sjor...

Neonic
12th February 2006, 18:48
Niemand die nog wat kan gebruiken van wat ik thuis heb ligge?

Voor weinig / niks ...

Ascona
12th February 2006, 19:07
Niemand die nog wat kan gebruiken van wat ik thuis heb ligge?

Voor weinig / niks ...

wel, hangt ervan af wat er precies mis is met de JVC...

Neonic
12th February 2006, 19:17
wel, hangt ervan af wat er precies mis is met de JVC...
Wat er mis mee is ... voeding is defect. kwam geen geluid meer uit, alleen beetje geknetter. en op de plek waar de zekering zit en de stekker werd 't knap heet dus ....

Ascona
12th February 2006, 19:28
Wat er mis mee is ... voeding is defect. kwam geen geluid meer uit, alleen beetje geknetter. en op de plek waar de zekering zit en de stekker werd 't knap heet dus ....

okido...en wat wil je ervoor hebben? ik heb nog zonnekleppen voor een clio en een 12" subkist.. en grote pluizige witte dobbelstenen

IzZi
12th February 2006, 20:41
die clio wielen, zijn dat lichtmetaaltjes of stalen wieltjes???

Neonic
12th February 2006, 20:52
die clio wielen, zijn dat lichtmetaaltjes of stalen wieltjes???
Zijn in ieder geval geen lichtmetaaltjes ... zater er onder toen ik de auto kocht ...

Neonic
18th February 2006, 13:38
naast de al eerder genoemde spullen heb ik ook nog een zooitje

lege cd-doosjes ...
dus als er iemand er nog een zooitje nodig heb neem ik ze wel mee naar de meeting.

Neonic
3rd March 2006, 17:48
Aangezien niemand niks nodig heeft ... heb ik maar een advertentie op speurders.nl gezet.

Alleen .. wat zou je voor deze 'zooi' kunnen vragen ?

Moederbord voor Pentum 3 processor
Moederbord met Pentim 1 processor en geheugen
ATX voeding voor Compaq Peoliant 800
Floppydrives, 3.5"
8-poorts HUB
KVM switch voor 2 PC's'
beetje geheugen
en nog diverse kabels

Vertel het me maar ... heb er namelijk waarschijnlijk iemand voor

mrborrie
12th March 2006, 15:50
Ik heb deze nog in mijn kast gevonden.
Ooit 2ehands gekocht, nooit gebruikt. weet ook niet of hij het doet dus dat mag je dan natuurlijk testen!
het gaat dus om de : pioneer GM-X404 Bridgeable 4-CH Power Amplifier ;)

Ik heb zelf een pioneer radio met Mosfet versterker en een bastube in een volvo vind ik niet zo stijlvol.

Dus iemand die er wat aanheeft?

Neonic
12th March 2006, 16:20
Hier nog een keer dé lijst met wat ik over heb en kwijt wil voor weinig tot niks.
Als er iemand dus iets tussen ziet staan, dan kan ik het meenemen naar de meeting.
Weggooien vind ik beetje zonde, heb het ook elders op internet gezet, maar als er niemand is die er wat aan heeft gooi ik alsnog weg, dus hoop dat ik er nog iemand plezier mee kan doen ...

Computerstuff...
- rol met ca. 30m netwerkkabel (cat 5E)
- 3 printers (HP Deskjet 400 + 690C zit alleen geen inkt meer in maar is verder gewoon goed, Lexmark Z52)
- 3 diskette bakken met schuifla
- Abit AB-PR5 moederbord, met Cyrix cpu, 133Mhz en 32Mb geheugen
- Abit AB-LX6 moederbord, voor PII
- complete Pentium I in miditower (met uiteraard processor en alles, hdd en CD-ROM)
- KVM switch voor 2 pc's, merk Bandbridge
- 8-poorts HUB
- berg diverse kabels voor computer
- heb ook nog een Compaq Proliant 800 voeding

Clio dingen ...
- 4 velgen, incl. banden
- achterbank
- compleet luchtfilterhuis

Overige dingen ...
- hele stapel lege CD-doosjes
- grijze stroomkabel, 220V (5-aderig)
- doos met LSA-stroken, met bijbehorende behuizingen.
- behuizing voor .... (zie foto, van de onderste heb ik er 2)
- doos met inbouwdoze voor kabelgoot. En een aantal opbouwdozen en een aantal conectoren voor netwerkkabels (zie foto)
- doos vol met schuimrubber matjes (met van die driehoekies) en daarnaast dikke stukken schuimrubber. (zie foto)

[/URL] (http://imageshack.us)

[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)

setsunakaede
12th March 2006, 17:14
Wat voor mobo is dat pentium3 moederbord???

mrborrie
12th March 2006, 22:24
[B]g)
- rol met ca. 30m netwerkkabel (cat 5E)
- doos met LSA-stroken, met bijbehorende behuizingen.
- behuizing voor .... (zie foto, van de onderste heb ik er 2)
- doos met inbouwdoze voor kabelgoot. En een aantal opbouwdozen en een aantal conectoren voor netwerkkabels (zie foto)

Die netwerkdingen heb ik wel intressen in. ook goed voor mijn opleiding * Netwerkbeheerder*

Moet je maar even PMen wat je er zelf voor in gedachten hebt

imhotep
12th March 2006, 22:26
Die netwerkdingen heb ik wel intressen in. ook goed voor mijn opleiding * Netwerkbeheerder*

Moet je maar even PMen wat je er zelf voor in gedachten hebt

héhé, kan je thuis je eigen patchkast maken :D

mrborrie
12th March 2006, 22:35
héhé, kan je thuis je eigen patchkast maken :D

haha die heb ik al!
en een cisco 2900 switch dus alleen nog paar meter kabel tang, en geduld;)

setsunakaede
13th March 2006, 11:17
hehehe jij ook al?

Ik heb er ook eentje in mijn kamer erbij weten te proppen.
Niet zo'n kamerhoog model, maar eentje van een metertje ongeveer. Past psies onder mijn bureau! :D

mrborrie
13th March 2006, 16:37
Nouja echt een kast-kast heb ik niet het is meer een stapel van cisco routers en switches en heb nog een patchpanel liggen :D
echte kast zou indd nog wel iets deftiger zijn :o

setsunakaede
13th March 2006, 22:11
ghehehe ik heb dus een kast... maar die is nu gevuld met 6 mono 6ch mixer versterkers, en een dubbel cassettedeck, en een patchbay.

Die kasten wegen dus echt wel loodzwaar!