Bekijk de volledige versie : touch-klapscherm
Jordy
12th March 2005, 16:07
ik zat een beetje op internet te snuffelen, ik kwam ik dit (http://www.modguru.nl/catalog/product_info.php?products_id=238&osCsid=81adf3e9aa10bdf5f9fb9ff51c2acafd) tegen ! €325,00
misschien wel interessant voor sommige mensen.
jordy
foto:
Martin_M
12th March 2005, 22:15
:eek: Dat is een verrekte mooi schermpje!! :cool:
wim
13th March 2005, 01:49
Inderdaad lijkt mij ook wel erg goed, de specs zien er prima uit alsook het design. En,... Shop is in Nederland dus nog makkelijk ook
Jurjen
13th March 2005, 23:18
dat is het bekende klapschermpje.............. zijn er in diverse merken
allemaal dezelfde rotzooi.
maar waarom zo goedkoop......dat wordt eng............
zou zeker voorlopig geen geld overmaken als ik jullie was!!
misschien niks aan de hand hoor. ff zekerheid
I-1
13th March 2005, 23:28
Dit is IDD een mooi scherm zeg...damn!
Ik ga even het 1 en ander onderzoeken voor jullie ...!!!
GRoetes,
Jurjen
13th March 2005, 23:33
shit
is denk wel goed hoor heb mail gestuurd of ik ook kan halen
komen rechtstreek uit china (was er ook mee bezig)
http://www.globalsources.com/gsol/I/Integrated-TV-manufacturers/p/2000000003844/3000000149681/1000429183.htm
Jurjen
13th March 2005, 23:58
ben met hem aan het mailen..............en lijkt wel interesse te hebben
natuurlijk ook in zijn eigen belang, als mensen spullen van hem kopen
op deze site.
is dat wel zo dat we hem dan eventueel wat moeten promoten ofzo...
eerst maar eens even afwachten ;)
Jordy
14th March 2005, 01:56
ik was vandaag naar de ETS, daar kwam ik uiteraard ook verschillende schermpjes tegen, maar wat mij erg opviel waren 3 schermpjes in 1 auto..
2 zanon schermpjes en 1 alpine, :)
ik weet dat je appels niet met peren moet vergelijken maar bij de alpine was de kijkhoek heeeeeeel erg goed van elke positie was het beeld scherp, en de zanon was eigelijk alleen scherp als je er echt recht voor zat, al zat je er ook maar een beetje scheef voor dat waren het allemaal wazige vlekken..
dus misschien is dit ook wel het geval met dit scherm.. maar dat weet ik natuurlijk niet!
ik denk ik meld het maar even, voordat er allemaal mensen dit scherm gaan bestellen en er strak misschien wel ontevreden mee zijn (en dan is het toch een beetje mijn schuld, want ik ben dit topic begonnen), 325 euro is misschien voor zo een scherm niet veel geld, maar het 325 euro blijft natuurlijk toch een hoop geld...
misschien is het ook wel een TOP scherm hor, maar ik zou er eerst het schermpje maar in het echt bekijken voordat je gelijk 325 euro gaat over maken. :cool:
Jordy
[EDIT] 9 van de 10 keer (denk wel 10 van de 10 ;) )is het plaatje op het scherm er natuurlijk in gephotoshop [EDIT]
Jurjen
14th March 2005, 23:25
ja weet dat het niet het allerbeste is, en dat mag je ook niet verwachten en ook zou zonlicht een probleem kunnen veroorzaken, maar dat vind ik niet zo'n probleem voor dat geld.
Matthijs
14th March 2005, 23:34
't Is altijd afwachten ja...
Dat composiet schermpje wat ik heb gehad, was regelrechte troep (ook zanon)
Maar over dat 209 ex schermpje hoor je weer hele goeie verhalen, en die is ook spotgoedkoop...
Jurjen
15th March 2005, 00:14
ja die heb ik ook nog liggen, maar helmaal uit elkaar, geen behuizing meer, werkt nog wel
misschien maar beamer van maken of...........iemand interesse om te kopen
Jordy
15th March 2005, 01:46
't Is altijd afwachten ja...
Dat composiet schermpje wat ik heb gehad, was regelrechte troep (ook zanon)
Maar over dat 209 ex schermpje hoor je weer hele goeie verhalen, en die is ook spotgoedkoop...
ja het zal geen alpine of clarion zijn.. het is afwachten totdat iemand ervaring heeft (lees: krijgt ;)) met dit scherm, ik ben benieuwd !!
jordy
Jurjen
16th March 2005, 23:22
ik wil hem kopen, zal het zeker laten weten
Matthijs
17th March 2005, 18:24
Ik ook!.........
setsunakaede
17th March 2005, 21:00
is dit:
http://store.earthlcd.com/s.nl/sc.7/category.225/.f onderste monitor
niet iets? 12,1" touchscreen LCD :cool: als we dat nou eens groot zouden kunnen inkopen, met de bijbehorende kortingen... mjummie :rolleyes:
Matthijs
18th March 2005, 00:17
12.1', daar zal je wel niet veel mensen aan krijgen...
Waar wil je dat in vredesnaam laten!
Jordy
18th March 2005, 00:59
ik wil hem kopen, zal het zeker laten weten
top! laat het ons weten!! :D
jordy
Jurjen
18th March 2005, 09:41
het matthijs laat even weten wanneer je hem wilt gaan halen enzo, of duurt nog ff, anders kunnen we bijv ff carpoolen
I-1
18th March 2005, 10:12
12,1 is hier idd hardstikke leuk maar ook prijzig (bijna 550 $)
Ik kon toen aan 12,1 touchscreens komen voor 250 euro...
Maar ja net wat Matthijs zegt...waar moet je het laten?
Het is leuk voor in de kofferbak misschien maar in het dashboard???
Groetjes,
setsunakaede
18th March 2005, 10:49
Lade maken onder het dashboardkastje??? Daarbij, ik zie hem op die site staan voor 400,-... de onderste... die mag je zelf inbouwen.
I-1
18th March 2005, 12:58
idd die van 400 zie ik nu ook ...
Ik zou dit heel gaar g willen doen ...maar ik zit echt met hoe en wat in mijn maag :-(
Groetjes,
setsunakaede
18th March 2005, 13:18
Sjah, ik heb toch mijn dashboard al verbouwd om ruimte te maken voor mijn laptop... maar als ik met dat scherm aan de slag ga icm zo'n klein oplichtend laptop toetsenbord hoeft mijn laptop natuurlijk niet meer mee en kan ik die ruimte gebruiken voor dat scherm ;)
I-1
18th March 2005, 13:34
heb je daar een foto van?
Groetjes,
setsunakaede
18th March 2005, 14:07
Niet echt, omdat ik zowiezo nog druk aan het verbouwen ben en de laptoplade zelf nog niet is aangelegd (ik heb slechts de ruimte gecreeerd) maar anders moet je maar even kijken op www.volvopage.vanabs.nl, in de images sectie heb ik een soort van fotoverslag van alles wat ik aan die bak doe.
Jurjen
18th March 2005, 15:33
knap je dat allemaal kan en de tijd er voor neemt.
zou ik echt niet kunnen :)
setsunakaede
18th March 2005, 15:53
Ik KAN het ook niet, ik doe maar alsof... en als je er genoeg tijd in steekt, gaat het uiteindelijk toch ergens op lijken ;)
I-1
18th March 2005, 17:23
begint er wel op te lijken hoor...
setsunakaede
18th March 2005, 17:33
Joh, das nog een van de plaatjes van vlak nadat ik de decoupeerzaag in mijn dash had gezet ;)
Deze is wat recenter :)
macmouse
18th March 2005, 20:53
plaatjes doen het niet
setsunakaede
18th March 2005, 21:35
Jah, ik zie het... al vaker gezien hier, niet alleen met plaatjes van mijn eigen site. Wat je kan doen is rechtermuisklik op het kruisje, dan properties, en dan de link ff kopieren in een nieuw venster... dan is het plaatje te zien, en als je dan opnieuw de pagina laadt van de site zie je ze opeens wel netjes in de berichten staan, raar maar waar.
Moet nog ff wat aan gedaan worden denk ik...
I-1
18th March 2005, 22:51
Plaatjes zijn gefixt...
Groetjes,
Jurjen
18th March 2005, 23:55
scheelt misschien ook dat ik elke dag mijn auto nodig heb, dus moet altijd weer beetje in elkaar zetten.
eigenlijk ook slecht excuus, want je kan voor paar 100 euro wel klein autootje voor paar maanden kopen en dan weer verkopen
setsunakaede
19th March 2005, 08:11
Van de sloop een oud dash halen, en daar je frustraties/creativiteit op botvieren :cool:
Uriel
19th March 2005, 14:04
Grote verbouwing maat, maar begint weer ergens op te lijken als het zo bekijk. Leuk dat je de hele verbouwing op de foto zet, succes verder met de bouw!
Jurjen
19th March 2005, 15:23
wel lastig hoor voor mijn auto, mistubsidie is niet zo gangbaar ;)
maar waar een wil is is een weg..............
setsunakaede
20th March 2005, 00:11
Nooouuuuwwww..., dat het ergens op gaat lijken... je hebt de ranzige pics niet gezien ;) ik ben nu druk bezig te proberen te sparen voor een grondige ontroestbeurt, dat is op het ogenblik ESSENTIEEL ben ik bang... en daarna moet ik nog eens het hele elektrische systeem doorfluiten, en verder met alles achter de voorstoelen, en met de audio-install, en er moet nog een bodykit op komen, en als alles klaar is waarschijnlijk nog een engineswap wegens excessieve stilstand en een veel te slap motortje...
Ergo, ik ben nog maar net aan het opwarmen :cool: ;)
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.