Bekijk de volledige versie : Complete carputers voor redelijke prijs!!
Uriel
2nd December 2005, 05:59
Ga hier maar eens kijken, een complete nieuwe, inclusief DC-DC voeding, carputer voor 628,31 euro
www.minipconline.nl en kijk maar bij basis pc.
De MPC Basis pc is ontwikkeld op basis van de Intel 865 chipset. De pc maakt gebruik van 12 volt stroom, waardoor er geen omvormers nodig zijn in uw caravan, boot, auto of vrachtwagen.
Kermerken:
Processor:* Intel Celeron 2 Ghz.
Geheugen: 256 MB DDR-400 geheugen
Harde schijf: Hitachi Travelstar 20GB / 5400 9.5MM
Cdrom speler: 24 x slim cdrom drive
Video kaart: Intel Extreme Graphics 2 adapter met 64 MB geheugen
Prijs: € 628,31
DE cd speler kan je volgens mij makkelijk vervangen door een DVD speler.
Matthijs
5th December 2005, 19:36
als er een touchscreen bij zat zou ik zeggen dóen!
Jurjen
5th December 2005, 19:38
mist allemaal net iets vind ik persoonlijk.
Als je dat er als nog bij wilt zit je weer op een te dure prijs!
Neonic
5th December 2005, 19:46
Ga hier maar eens kijken, een complete nieuwe, inclusief DC-DC voeding, carputer voor 628,31 euro
www.minipconline.nl en kijk maar bij basis pc.
Komt ie nou mee, als ik al die zooi eindelijk eens besteld heb :D
Ziet er ook wel leuk uit, maar ik mis toch 1 ding .....
NEON :p
vind het persoonlijk wel leuk om dingen te maken, ook al wil dat nog niet echt lukken. Beetje klooien en etteren met hout en polyester enzo. Heb je toch weer iets wat een ander niet heeft e.
Maaaaaar ... voor de mensen die geen zin / verstand hebben om zelf te gaan prutsen en klooien lijkt me dit wel een goeie oplossing. Ziet er ook niet verkeerd uit moet ik zeggen.
Uriel
6th December 2005, 03:34
Wat Neonic als zegt, het is meer voor diegene die net starten en niet weten wat ze moeten, zelf ben ik ook meer een eigen bouwer.
Als ik kijk naar de set t.o.v. mijn set dan mis je aan de basis niet veel, je zou de cd speler voor een dvd speler kunnen vervangen.
Verder heb je nodig een GPS, een scherm, een minikeybord en een externe usb hub met voeding nou dan tel je er ff 350-400 euro bij en je hebt het systeem wat ik ook heb. Ik bedoel een dc-dc voeding zit er al ingebouwd.
En voor mij is het een prima systeem met genoeg uitbereidings mogelijkheden in de toekomst.
Nogmaals een basis set voor beginners wat je zelf dan lekker kan gaan uitbouwen. Vond het zelf niet gek.
I-1
6th December 2005, 08:41
mooi spul ...maar het zelf doen is veel leuker idd :)
Cliopatra
12th December 2005, 01:06
Lotgenoten!!!
neem ns een kijkje op www.Karpc.de, compleet met voeding en GPS muis vanaf €600,- incl. verzending!
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.