PDA

Bekijk de volledige versie : Voor iedereen die een DVD HU met aux nodig heeft!

vectorit
17th November 2005, 02:16
Oke mensen voor die gene die nog geen DVD Head Unit met aux hebben is hier mijn tip.

Nu te koop bij Halfords.

http://www.halfords.nl/NL/Multimedia/Catalog/ProductDetail.htm?productId=114820

Let wel even op mensen dit merk is fajitsu maar dat mag de pret niet drukken.

Ook staat er op de site dat er een wisselaar voor is maar dat klopt niet ik heb ze al gebeld.

Jammer want ik ben op zoek naar de wisselaar kabel deze is helaas van het merk Sanyo dus niet Sony.

Mischien kunnen we samen uitzoeken wat het schema hier voor is.

Altijd makkelijk voor een extra line in.

Even een korte uitleg ik heb mijn carpc op de aux en mijn zoontje zit lekker achterin dvd te kijken.

Mocht er dan tmc info komen gaat die lekker op pauze en dat is echt super handig met navigeeren.

Ik ben nog van plan om een camera aan de video 2 te hangen van de lilliput.

Het is namelijk zo dat als je even wilt kijken hoe ver de dvd met afspelen is je gewoon video 1 van de liliput indrukt, dus heb ik de video 2 liliput nog over voor de camera.

Dus mensen grijp je kans voor maar 150 euries.

Klik even op mijn link hieronder voor een prachtige preview. ( bleulight)

Sign Vectorit :cool:

rasmAn
17th November 2005, 11:59
waarom hebben we zo'n deeveedee speler nodig, daar hebben we toch de carputer uitgevonden :D

gister nog een deeveedeeding gekocht voor een 10tje :)

vectorit
17th November 2005, 23:23
Waarom dat zal ik je vertellen.

Stel je wilt een filmje draaien voor de mensen achterin, maar je wilt ook navigeren met tmc en een leuk muziekje dan heb je een probleem.

Want je kan geen muziek draaien en dvd kijken vandaar deze oplossing.

Ook wel handig als je een dvdtje wilt schrijven en toch dvd wilt kijken!

rasmAn
19th November 2005, 22:20
dat is toch ook te bereiken met splitscreen? of zie ik dat heel verkeert?

maar ik had daaraan ff niet gedacht, heb maar 1 (alli anderhalf) zitplaats :p

frkoi
21st November 2005, 13:25
Let Op de hier geplaatste set is een opruiming, ZAnon is namelijk al een jaartje falliet. Wij hebben het ook verkocht en het was regelmatig stuk, hebben nu een andere leverancier. Kijk maar eens op www.autoshopdetijger.nl. het merk is Zenec, komt uit de doos van ACR: www.acrdealers.nl

meeki_mr2
21st November 2005, 13:41
wij hebben nog een pioneer hu te koop met dvd 2e hands beter dan die merk loze rommel :D 275 euro t is er een uit de 7000 serie koste nieuw iets van 1200 euro

CarElectronics
Uden
0413251086 voor meer info ff belle

Matthijs
21st November 2005, 18:23
Mooi marktplaatstoppertje dit.
Verplaatst.

vectorit
26th November 2005, 20:54
oke gasten het is wel leuk allemaal maar dit draadje is ter info.

Ik zelf heb deze zanon ook, wel ergens anders gekocht maar dat mag de pret niet drukken.

Ik koop liever deze dan een pioneer voor veel als die gejat wordt kijk ik minder zuur.

en wat de zentc weet ik veel betreft, ik heb even gekeken maar er staat niks beschreven over de dualzone optie?

die heb ik nu wel en kan niet meer zonder.