vectorit
17th November 2005, 02:16
Oke mensen voor die gene die nog geen DVD Head Unit met aux hebben is hier mijn tip.
Nu te koop bij Halfords.
http://www.halfords.nl/NL/Multimedia/Catalog/ProductDetail.htm?productId=114820
Let wel even op mensen dit merk is fajitsu maar dat mag de pret niet drukken.
Ook staat er op de site dat er een wisselaar voor is maar dat klopt niet ik heb ze al gebeld.
Jammer want ik ben op zoek naar de wisselaar kabel deze is helaas van het merk Sanyo dus niet Sony.
Mischien kunnen we samen uitzoeken wat het schema hier voor is.
Altijd makkelijk voor een extra line in.
Even een korte uitleg ik heb mijn carpc op de aux en mijn zoontje zit lekker achterin dvd te kijken.
Mocht er dan tmc info komen gaat die lekker op pauze en dat is echt super handig met navigeeren.
Ik ben nog van plan om een camera aan de video 2 te hangen van de lilliput.
Het is namelijk zo dat als je even wilt kijken hoe ver de dvd met afspelen is je gewoon video 1 van de liliput indrukt, dus heb ik de video 2 liliput nog over voor de camera.
Dus mensen grijp je kans voor maar 150 euries.
Klik even op mijn link hieronder voor een prachtige preview. ( bleulight)
Sign Vectorit :cool:
Nu te koop bij Halfords.
http://www.halfords.nl/NL/Multimedia/Catalog/ProductDetail.htm?productId=114820
Let wel even op mensen dit merk is fajitsu maar dat mag de pret niet drukken.
Ook staat er op de site dat er een wisselaar voor is maar dat klopt niet ik heb ze al gebeld.
Jammer want ik ben op zoek naar de wisselaar kabel deze is helaas van het merk Sanyo dus niet Sony.
Mischien kunnen we samen uitzoeken wat het schema hier voor is.
Altijd makkelijk voor een extra line in.
Even een korte uitleg ik heb mijn carpc op de aux en mijn zoontje zit lekker achterin dvd te kijken.
Mocht er dan tmc info komen gaat die lekker op pauze en dat is echt super handig met navigeeren.
Ik ben nog van plan om een camera aan de video 2 te hangen van de lilliput.
Het is namelijk zo dat als je even wilt kijken hoe ver de dvd met afspelen is je gewoon video 1 van de liliput indrukt, dus heb ik de video 2 liliput nog over voor de camera.
Dus mensen grijp je kans voor maar 150 euries.
Klik even op mijn link hieronder voor een prachtige preview. ( bleulight)
Sign Vectorit :cool: