PDA

Bekijk de volledige versie : phone control

meeki_mr2
15th November 2005, 18:19
hallo

ik heb een se k750i en nou kan ik perfect uitbellen ook in rr maar als ik gebeld wordt dan springt hij niet automatisch naar het phoco venster. en kan ik ook niet zien wie mij belt weet iemand hoe ik dit op kan lossen of springt mn beeld niet automatisch naar phoco in rr

Meeki

Burner
16th November 2005, 02:08
hallo

ik heb een se k750i en nou kan ik perfect uitbellen ook in rr maar als ik gebeld wordt dan springt hij niet automatisch naar het phoco venster. en kan ik ook niet zien wie mij belt weet iemand hoe ik dit op kan lossen of springt mn beeld niet automatisch naar phoco in rr

Meeki

Welke skin gebruik jij?
In principe zie je phoco helemaal niet,RR start hem in de achtergrond en met de juiste skin moeten alle functies en pagina's in RR verschijnen.

Volgens mij kun je alleen zien wie je belt als deze al in je telefoonboek staat, anders 'unknown'

Misschien ook wat meer info welke versie phoco,RR en skin

imhotep
16th November 2005, 09:11
Weet jij toevallig vanbuiten welke skin's Phoco integreren in RR.

Ik heb momenteel ook een skin waar dat niet het geval is, en zou er toch eentje willen waar het wel mogelijk is.

Burner
16th November 2005, 14:17
Weet jij toevallig vanbuiten welke skin's Phoco integreren in RR.

Ik heb momenteel ook een skin waar dat niet het geval is, en zou er toch eentje willen waar het wel mogelijk is.

Ikzelf gebruik nu LiquidSmoke.
eerder gebruikte ik de BrushedMetalSkin en de BrushedAluminiumSkin van Guino's pagina maar na een format kon ik ze niet meer installeren omdat ik ze steeds niet meer kon downloaden.
Weet niet of ze inmiddels weer online staan maar ben inmiddels gewend aan liquidSmoke

Kijk voor downloadlinks hier (http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=59495)

Als je zelf gaat zoeken let dan op,sommige skins hebben meerdere versies voor bijv Mediacar etc.
Zorg dat je de juiste RR versie installeert voor de phoco-'pagina's'

imhotep
16th November 2005, 14:47
kzal die LS skin vanavond eens uittesten, weet jij toevallig of je dat VW logo kan veranderen?

Burner
16th November 2005, 14:54
kzal die LS skin vanavond eens uittesten, weet jij toevallig of je dat VW logo kan veranderen?
yep..je kunt bijna alle merken downloaden

Matthijs
28th November 2005, 21:03
Wat is er mis met het VW logo??!

imhotep
1st December 2005, 16:22
als ge niet met ne vw rijdt moet er dan ook geen VW logo inplakken hé