Bekijk de volledige versie : flyer/folder/....
imhotep
9th November 2005, 19:52
I-1 vroeg een thread, hier is THE thread.
Ik wil ze drukken/snijden, als ik een ontwerp krijg.
Het maximumformaat dat ik kan drukken is een A3 en voor de flyers zelf had ik aan 4 flyers op een a4 gedacht.
Dus wie ontwerp de flyer/poster?
Wie en waar delen we die uit? en vooral hoe?
Verder nog iets?
Jurjen
9th November 2005, 19:58
voornamelijk onder ruiten leggen bij auto's op meetings lijkt me!
misschien wil neonic een ontwerp maken! das the MAN van de ontwerpen.
misschien willen een aantal mensen zich aanmelden hier in dit topic die veelal naar meetings gaan! en die dan beried zijn om ze daar uit te delen!
imhotep
9th November 2005, 20:11
Wat moet er eigenlijk op die flyer komen?
gaan we dit logo gebruiken?
welke kleuren? Best in de blauwtinten blijven, zoals hier op het forum?
....
Neonic
9th November 2005, 23:11
misschien wil neonic een ontwerp maken! das the MAN van de ontwerpen.
:D :D :D viele viele dank
Wil wel een 'ontwerp' verzinnen, lijkt me wel leuk.
- wat moet / mag er op komen ?
.... dat logo wat boven aan de site staat lijkt me wel wat. 't is dan toch herkenbaar e. misschien onder of boven aan de flyer
- in kleur of zwart / wit?
ik hoor het wel
imhotep
9th November 2005, 23:13
:D :D :D viele viele dank
Wil wel een 'ontwerp' verzinnen, lijkt me wel leuk.
- wat moet / mag er op komen ?
.... dat logo wat boven aan de site staat lijkt me wel wat. 't is dan toch herkenbaar e. misschien onder of boven aan de flyer
- in kleur of zwart / wit?
ik hoor het wel
wat er nog zeker op moet is:
- www.carputerforum.nl
- mssn kort en bondig wat een cpc is (in een slogan dan)
- GRATIS, moet zeker, dat lokt altijd mensen :D
- en uiteraard "Powered by Imhotep"
qua kleur zou ik in de blauwtinten van het forum blijven ;).
imhotep
9th November 2005, 23:27
nog een ideetje, we kunnen er een contest van maken, en de forumleden kunnen hun top 3 mededelen.
Matthijs
10th November 2005, 23:06
Ik zou het mooi vinden als idd dát logo zou worden gebruikt, aangezien het waarschijnlijk de eerste tijd ook het logo van de site blijft.
Als het goed is staat dit logo ook nog ergens op de server in onderdelen (photoshop)
Iwan kan je die even publiceren?
Ik kan niet meer bij de server namelijk.
Dan kunnen we de achtergrond kleur van het logo wit maken, dan scheelt dat imho zijn baas weer wat in de kosten.
We zouden er een flitsende text op kunnen zetten als:
[logo]
Heb jij al die simpele headunit's ook wel gezien?
Bouw er dan zelf één!
-MP3
-DVD
-DivX
-GPS
-Games
(verzin nog even wat meer toepassingen)
En nog veel meer!
WWW.CARPUTERFORUM.NL is het Nederlandse forum met betrekking tot carputers en alles eromheen.
Word gratis forumlid, en je komt alles te weten over dit onderwerp.
Ontwerp: Neonic Drukwerk: Imhotep
Matthijs
10th November 2005, 23:09
Met de kleuren lijkt het mij het mooiste om de standaard van het forum aan te houden.
Dus zwarte text?
Ge-highlighte text witte letters in zo'n blauwe balk?
Links blauw onderstreept?
Als iemand kleurnummers nodig heeft kan die daar om vragen, en alle bitmaps zijn gewoon te downen met rechtermuisknop opslaan als.
Neonic
10th November 2005, 23:51
Zoiets misschien?
Heb alvast een poging gedaan. Maar ben, zoals jullie zien, nog niet verder gekomen dan het logo, met internet adres ... leek me wel zo handig
En dan nog wat plaatjes ofzo erbij, en wat tekst ?
Vipergts/r
11th November 2005, 03:09
Kzal er binnenkort ook is iet proberen. Nu eerst mijn programma verder afschrijven. (Gaat nog wel een paar dagen duren peisk, maja)
Het verstel van Matthijs is zeker als basisstructuur te gebruiken, maar mss dak nog iet anders verzin.
Matthijs
11th November 2005, 16:32
Hoort het logo niet boven?
En dan de achtergrond omdraaien?
Neonic
11th November 2005, 22:25
Hoort het logo niet boven?
En dan de achtergrond omdraaien?
Kan natuurlijk ook e
Neonic
11th November 2005, 22:26
Nog een paar ideetjes ...
[/URL]
[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)
imhotep
11th November 2005, 23:56
het bovenste vind ik het beste,
dat scherm is een directe link naar de CPC, dat onderste niet echt hé
Neonic
12th November 2005, 00:11
dat scherm is een directe link naar de CPC, dat onderste niet echt hé
De onderste slaat meer op ... 'hoger niveau'
imhotep
12th November 2005, 16:23
laat dan ook nog een schoon grietje op die wolkjes zweven, in bv een schermpje...
Matthijs
12th November 2005, 20:00
Idd, ik wil ons forum liever niet aantrekkelijk gemaakt zien met naakte vrouwen.
Ik hoop dat het forum zonder die vrouw ook aantrekkelijk is.
Niet dat ik niet van naakte vrouwen hou, maar niet als ze er alleen is om iets aan te prijzen.
Behalve haar zelf dan.
Shit hoe red ik me hier uit.
Ik bedoel dus, ik vind dat een beetje beneden niveau.
En idd, wat neo ook zegt, met die wolkjes is slaat idd op hoger niveau, de eerste eerder op lager niveau.
Hoewel ik hem wel erg strak gemaakt vind!
Maar ik vind het liliput schermpje trouwens wel leuk gevonden.
Als we nou een lilliput schermpje namen, (autoschermpje) met daarop de windows wolkjes (hoger niveau) en daarop het logo?
En daaronder de url?
Matthijs
12th November 2005, 20:00
Ik heb trouwens het idee dat het logo er niet veel mooier van word als ie uitgerekt word.
Neonic
12th November 2005, 20:12
Okay, duidelijk ... dag bimbo
moet het logo echt super duidelijk? bedoel ... lijkt me wel mooi als je dat logo in die wolken zet maar dan ietsie vager
beetje wat zoefie zoefie gehalte erbij ;)
Neonic
13th November 2005, 03:36
vorige idee beetje aangepast, geen blote vrouwen meer :(
een kleine uitleg ...
- randen van tft (liliput wat anders ;) ) weggehaald, aangezien veel mensen hier het scherm in hebben gebouwd of van plan zijn.
[/URL]
en mijn laatste prutswerkje:
[URL=http://imageshack.us] (http://imageshack.us)
ook hier weer een kleine uitleg ...
- logo, spreekt voor zich, internet adres is wel zo handig
- achtergrond van wege 'op een hoger niveau' gebeuren, vond het wel wat zo, heetje hoog zweefteven gehalte ...
- en aan gezien het allemaal met pc's te maken heeft, een Epia mobo op de achtergrond
ben benieuwd wat jullie er van vinden ...
imhotep
13th November 2005, 11:07
kan je bij die eerste, het logo een klein beetje naar achter plaatsen, zodat het lijkt alsof het aan het zweven is, op eenzame hoogte.
setsunakaede
13th November 2005, 13:30
Misschien ook nog een beetje zo'n "star wars introtekst"-wegloopeffect in het logo, van de eerste versie in je laatste post? En het logo een heeel klein ietsiepietsie kleiner?
Oh ja, en dat vlak wat je hebt gemaakt om de knopjes en het scherm heen, misschien kan dat wat meer "dashboard-achtig" worden.
Neonic
13th November 2005, 23:00
Misschien ook nog een beetje zo'n "star wars introtekst"-wegloopeffect in het logo, van de eerste versie in je laatste post?
... misschien kan dat wat meer "dashboard-achtig" worden.
zoiets ?
setsunakaede
13th November 2005, 23:20
Ja, zoiets. Misschien iets minder heftig, dat starwars effect, maar het doet het wel aardig heb ik het idee.
En je moet even over je dashboard selectie een feather gooien, dan lijkt het ineens onderdeel van het plaatje ipv een laagje erbovenop. Ik vind het effect zo in ieder geval al heel aardig worden, wat vindt de rest ervan?
Vipergts/r
14th November 2005, 22:47
Heb ff een klein probeersel gemaakt. Laat maar is horen.
imhotep
14th November 2005, 23:01
Heb ff een klein probeersel gemaakt. Laat maar is horen.
Moet er wel 4 op een a4 vel krijgen hé.
Vipergts/r
14th November 2005, 23:18
Moet er wel 4 op een a4 vel krijgen hé.
Ik denk dat deze 1 van de weinige is waarvan ge er meer dan 2 van op krijgt. Ik ook wel maar rekening gehouden met 3 op 1 blad.
Matthijs
16th November 2005, 23:15
Mmmm ik vind die 2e van jurjen lekker!
die dus
Ik mis alleen het element 'auto' daar in, verder vind ik die dus echt perfect!
Als ik het voor het zeggen had -dat heb ik natuurlijk niet- zou ik zeggen 'ga daar mee door'.
Die eerste is wel super origineel en relevant, maar heeft op mij geen aantrekkingskracht.
Dat wat het nodig is om het interessant te maken voor iemand die er nog nooit van gehoord heeft.
Lastig.
Matthijs
16th November 2005, 23:17
Dat onderste element (ik kan het niet helemaal plaatsen, iets grieks?), als dat nou ingewisseld werd voor een dashboard met een display erop, en dan in die zelfde prachtige blauwige stijl, zou ie voor mij perfect zijn.
Die wolken, prachtig!
Oh ja, en ik zou het mobo groter maken, want nu komt die er zo 'vierkant' uit, als je de grenzen van het mobo niet zou kunnen zien zou dat naar mijn idee mooier zijn.
imhotep
16th November 2005, 23:28
en ook het formaat wat aanpassen dat ik er 4 op een a4'tje krijg.
Flyers hebben ook meestal die afmetingen.
Neonic
17th November 2005, 00:40
Dat onderste element (ik kan het niet helemaal plaatsen, iets grieks?), als dat nou ingewisseld werd voor een dashboard met een display erop, en dan in die zelfde prachtige blauwige stijl, zou ie voor mij perfect zijn.
Dat onderste slaat gewoon totaal nergens op op zich. vond het hele plaatje wel mooi.... met dat licht dat van boven komt ('op hoger niveau ...) maar goed.
Die wolken, prachtig!
Oh ja, en ik zou het mobo groter maken, want nu komt die er zo 'vierkant' uit, als je de grenzen van het mobo niet zou kunnen zien zou dat naar mijn idee mooier zijn.
Als ik dat onderste stukkie nou vervang voor de bovenkant van een dashboard. en dat dat licht dan op dat scherm schijnt om beetje dat 'op hoger niveau' er in te houden?
en het mobo wat uitrekken, beeld vullend zegmaar?
Neonic
17th November 2005, 00:53
Mmmm ik vind die 2e van jurjen lekker!
................ ?.......................................
Neonic
17th November 2005, 01:47
Hier effe een eerste indruk van het idee, naar aanleiding van het commentaar van Matthijs. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. De afwerking is nog niet helemaal denderend zoals jullie al waarschijnlijk kunnen zien, maar het is dan ook dus alvast de eerste impressie zegmaar. Ben beniuwd naar jullie mening ...
Hier dus ook weer beetje dat zoefie zoefie gebeuren ... de hogere sfere :p trouwens hetzelfde plaatje als de vorige, maar nu met een 'lensflare' erdoorheen om het effect beetje meer kracht bij te zette zoals ze dat leuk noemen ... verder dus dat griekse gebeuren omgeruild voor een dashboard. voor diegene die niet zo ongeveer dag en nacht hier 'rondhangen' of niet nieuw zijn ... het is het dashboard van Digeridoo. Leek me wel zo leuk om een dash op de flyer te zetten van iemand van hier op het forum ipv gewoon van internet te rukken.
Heb m ook effe een berichtje gestuurd of ie er mee eens is dus ..... hopelijk vind ie het niet erg. vond het wel gaaf zo. vult leuk het beeld onderaan en het is gewoon gaaf gedaan. alleen beetje jammer dat ie er geen foto tussen had staan met de CD-ROM erbij. zou helemaal gaaf zijn geweest. maarja, anders kan ie er altijd nog wel effe bij gephotoshopped worden
imhotep
17th November 2005, 09:30
Seg Neonic, kan je mssn ineens op het goed formaat eentje maken, want zoals dit kan ik ze echt niet printen.
Neonic
17th November 2005, 12:37
moet eerst 'goedgekeurd' worden e... ik gaat daar niet over.
kan zelf natuurlijk niet zeggen van 'dit word het'.
en als het al dees word... moet Digeridoo er ook mee eens zijn uiteraard, aangezien zijn dash erop staat ....
digeridoo
17th November 2005, 23:59
als ik zeg tegen iemand van
"ik heb een carputer in mn auto gebouwt"
zijn de reacties meestal zoiets van
-what tha fuck is een carputer ?
-ben je gek ofzo je gaat toch geen computer in de auto bouwen !!! wat moet je er mee ??
dus als je dan een flyer maakt zou ik graag willen zien wat het inhoud
in 1 oogopslag
dus als ik de flyer zou bekijken meteen weet wat een cp is en wat het doet
dus idd een dash met scherm en een skin er op en dan er boven
cpf logo . zoiets das toch goed of niet ?
Matthijs
18th November 2005, 21:29
................ ?.......................................
Sorry, van jou bedoel ik, foutje.
Matthijs
18th November 2005, 21:32
Is het lastig om de layer met dat griekse landschap even te verruilen voor dat dashboard? (met i.p.v. het logo iets anders?)
Ik denk dat dat erg mooi zou zijn.
Ik denk dat het veel mooier is (en pakkender) om een windows XP logo op het schermpje te zetten, dan denk ik dat bij de meeste mensen wel een belletje gaat rinkelen over waar het over gaat.
Als het te veel gevraagd is moet je het zeggen.
Matthijs
18th November 2005, 21:33
Nadelen van het logo op het schermpje lijken mij:
Het logo komt niet goed uit in 4:3
Het logo word te klein
Met het logo op het schermpje word niet duidelijk waar het schermpje voor is.
Misschien is een desktop erop ook wel mooi (als dat haalbaar is ivm het formaat.
Neonic
19th November 2005, 02:10
Is het lastig om de layer met dat griekse landschap even te verruilen voor dat dashboard? (met i.p.v. het logo iets anders?)
Ik denk dat dat erg mooi zou zijn.Echt lastig is het niet hoor, gewoon beetje knippen en plakken, maar ... wel dat dashboard onderin of ?
Want ik begrijp je niet zo erg eigelijk.
Ik denk dat het veel mooier is (en pakkender) om een windows XP logo op het schermpje te zetten, dan denk ik dat bij de meeste mensen wel een belletje gaat rinkelen over waar het over gaat.
Als het te veel gevraagd is moet je het zeggen.
't Is nie te veel gevraagd hoor, vind het juist wel leuk om dingen te verzinnen net als dit zegmaar. Ben graag soort van 'creatief' bezig. Heb ook al wat voor andere lopen knipppen en plakken.
Maar.... als ik het goed begrijp ... een stukkie dash, onderaan bijvoorbeeld en dan op de achtergrond (erboven een XP logo, of dat windootje) of het CPF logo? Kweet alleen niet hoe het zit als je een bestaand logo, dit geval van Windows gaat gebruiken, met de copyright of dat soort ongein.
En Matthijs, als je dan nog eventjes wil zeggen wat je er wel en evt niet op hoeft te hebben qua logo's enzo zou leuk zijn. Bdoel, op een a5 formaat, iets plakken dat met pc's en auto's te maken heeft, windows logo en CPF logo gaat beetje krap worden wil het nog leesbaar zijn e.
Heb al een paar ideejtes ... ga ik alleen effe aan Digeridoo vragen of ie nog een foto heeft van zijn dash met die cd-rom erin, want zou helemaal gaaf zijn e.
Maar goed, ga morgen als ik uit me werk kom wel effe wat knippen en plakken want nou ga ik maar eens naar bed. Was vannacht om iets van half een thuis van me werk en morgen moet ik eigelijk weer om 8 uur beginnen, maar dat zal wel ietsie laters worden denk ik zo :p
Vipergts/r
19th November 2005, 21:43
Ik zou eigenlijk wel iets anders nemen dan het huidige logo. Dit logo moet al redelijk centraal en groot blijven om duidelijk over te komen. Je kan beter gewone tekst gebruiken of mss een ander logo maken. Allé, tis men gedacht maar als ge da zo ziet en ge wilt er dan 4 op 1 A4 gaat het totaal ni duidelijk zijn.
Matthijs
21st November 2005, 18:28
Ik zal proberen te omschrijven wat mij mooi lijkt.:
Jouw 2e concept, precies hetzelfde.
In plaats van die bergen het dashboard.
Dus onderaan, en dat ie over de marges heen loopt.
Het moederbord wat je daar zo in hebt gestopt zou ik ook iets vergroten, zodat ie ook over de marges heen steekt.
Zet dan eens een XP logo op het schermpje in dat dashboard, en dan denk ik dat je iets heel erg moois hebt.
Neonic
21st November 2005, 19:26
Ik zal proberen te omschrijven wat mij mooi lijkt.:
Jouw 2e concept, precies hetzelfde.
bla, bla bla enzo ...
Zet dan eens een XP logo op het schermpje in dat dashboard, en dan denk ik dat je iets heel erg moois hebt.
Zoiets ?
imhotep
21st November 2005, 19:39
ik zou der geen windhoos insteken, maar eerder een Linuxpinguin, dat is opensource, en je mag ermee doen wat je wilt
als windhoos erachter komt dat je hun logo gebruikt krijg je nog een proces aan je been
Matthijs
21st November 2005, 23:52
Ja!
Zoiets!
Persoonlijk vind ik dit in grote lijnen heel erg prachtig!
Ik vraag me af wat de rest er van vind.
Alleen bij de eerste versie had je die bergen mooi laten overlopen enzo.
Met de kleuren.
Kan dat ook met zo'n dashboard?
En kan je nog iets met dat mobo?
En over dat logo, imho heeft wel een punt, maar die pingiun, dat zegt de gemiddelde autotuner weer niks.
Wat is nu een typerend plaatje wat op een carputerscherm staat, wat supervet is, en wat ook nog duidelijk maakt wat het voorsteld?
Een roadrunner interface lijkt me te priegelig worden denk ik.
imhotep
21st November 2005, 23:55
kzou zeggen een of andere typische website, google, maar zitten we daar weer niet met dat probleem....
Neonic
22nd November 2005, 00:03
Ja!
Alleen bij de eerste versie had je die bergen mooi laten overlopen enzo.
Met de kleuren.
Kan dat ook met zo'n dashboard?
En kan je nog iets met dat mobo?
Wat bedoel je met overlopen .... kan dat ook met zo'n dashboard? ja dat kan, alleen wat wil je dan laten overlopen? kzou wel het dashboard in de lucht / bergen kunnen laten overlopen. En het alles beetje meer dezelfde kleur kunnen maken, niet dat het allemaal zo verschillend is van kleur.
Wat dat windows logo betreft ... zit wel wat in natuurlijk.
Maar aan de andere kant ... als er al mensen zijn die denken van 'ik wil ook een pc in me auto timmeren' zullen die als 'leken' niet zo gauw Linux ofzo erop gaan installeren. Windows is natuurlijk veeeeeel bekender en veel mensen weten er wel iets van. Om de copyright te 'omzijlen' zou je ook een aantal kleuren om kunnen draaien. Dan is het niet hetzelfde, maar toch heel herkenbaar alszijnde windows logo
Vipergts/r
22nd November 2005, 00:53
Ik moet eerlijk bekennen, moet ik zo ne flyer krijgen, dan zou ik hem weggooien. Neonic ik vind sjiek gedaan e, daar ni van. Maar gewoon dat concept. Just my 2 cents.
BTW: zet er zeker bij op: "Verboden om op de openbare weg te gooien". Staat dat daar ni op, kunde daar boetes voor krijgen. Hier in België toch.
imhotep
22nd November 2005, 09:02
Ik moet eerlijk bekennen, moet ik zo ne flyer krijgen, dan zou ik hem weggooien. Neonic ik vind sjiek gedaan e, daar ni van. Maar gewoon dat concept. Just my 2 cents.
BTW: zet er zeker bij op: "Verboden om op de openbare weg te gooien". Staat dat daar ni op, kunde daar boetes voor krijgen. Hier in België toch.
mja viper, er zit wel iets in, dat dashboard is misschien iets te massief.
Neonic
22nd November 2005, 13:00
mja viper, er zit wel iets in, dat dashboard is misschien iets te massief.
te massief? te aanwezig bedoel je of.....
imhotep
22nd November 2005, 15:19
te massief? te aanwezig bedoel je of.....
idd, het is iets te groot...
Neonic
22nd November 2005, 15:30
idd, het is iets te groot...Zit denk ik niet zo veel anders op ... of ik moet ergens een dashboard vinden waar het scherm hoger is ingebouwd ;)
imhotep
22nd November 2005, 15:58
of een opbouwschermpje ofzo
of neem anders een look door het stuur verwijder de tellerplaten en bouw daar een tft in ;)
Neonic
22nd November 2005, 17:21
Lijkt me juist mooier om een dash van iemand van hier op het forum te nemen, gelijk een soort reclame, ja toch.
Heb thuis plaatjes zat van tft's in auto's, ook van een paar met een hele grote tft erin, of met een hele rij tft's maar ... beetje overdreven e
I-1
22nd November 2005, 17:54
ik vond die met die vrouw juist wel leuk!!!
:)
Groetjes,
Matthijs
22nd November 2005, 22:29
Wat bedoel je met overlopen .... kan dat ook met zo'n dashboard? ja dat kan, alleen wat wil je dan laten overlopen? kzou wel het dashboard in de lucht / bergen kunnen laten overlopen. En het alles beetje meer dezelfde kleur kunnen maken, niet dat het allemaal zo verschillend is van kleur.
Wat dat windows logo betreft ... zit wel wat in natuurlijk.
Maar aan de andere kant ... als er al mensen zijn die denken van 'ik wil ook een pc in me auto timmeren' zullen die als 'leken' niet zo gauw Linux ofzo erop gaan installeren. Windows is natuurlijk veeeeeel bekender en veel mensen weten er wel iets van. Om de copyright te 'omzijlen' zou je ook een aantal kleuren om kunnen draaien. Dan is het niet hetzelfde, maar toch heel herkenbaar alszijnde windows logo
Niets op aan te vullen.
En ik gooi rommel waar vrouwen op staan altijd direct weg, want dan is datgene waar het om gaat zo onaantrekkelijk dat er vrouwen aan te pas moeten komen om het wat op te leuken.
Ik denk als je dat dashboard wat wegprutst in de achtergrond dat het erg mooi wordt hoor, net zoals die met die bergen!
Ik vond die echt proffesioneel hoor!
imhotep
22nd November 2005, 23:10
En ik gooi rommel waar vrouwen op staan altijd direct weg
Speciaal voor jouw dan een blote vent erop :D
Neonic
23rd November 2005, 00:21
Ik denk als je dat dashboard wat wegprutst in de achtergrond dat het erg mooi wordt hoor, net zoals die met die bergen!Oh oke, gaat ik morgen effe doen. heb er nou niet zo'n zin. ben ook maar net een uurtje thuis van me werk :rolleyes: morgen werk ik tot een uur of vijf dus.....
Thank you very much :D
Matthijs
24th November 2005, 23:37
Speciaal voor jouw dan een blote vent erop :D
Dan wil ik er helemaal niks mee te maken hebben! ;)
Maar ik ga de discussie niet meer aan over naakte vrouw ja/nee (dat win ik toch nooit) laten we als we wat concepten hebben maar democratisch kiezen, alleen ik zie het verband niet tussen een vrouw en een carputer.
Ik denk zelfs dat een carputer van slag raakt als ie in contact komt met een vrouw, en andersom nog véél erger!
FATAL EXCEPTION bla bla
Mijn vriendin lukt het ook altijd :)
Maar goed, ik dwaal waf.
@rie
26th November 2005, 02:46
he lache dit
ik heb ook ff een shoppie gemaakt :
Neonic
26th November 2005, 22:24
ziet er ook wel goed uit zo :) dashboardje, mobo, navigatie ...
verder zou ik misschien de tekst ietsie ander doen maar voor de rest ... cool
alleen... ben beetje bang dat het allemaal zo duidelijk is als het op A5 geprint word.
word het in kleur geprint of zwart / wit? ook wel handig om te weten ivm kleuren enzo.
imhotep
26th November 2005, 23:20
kleur uiteraard :D
Matthijs
28th November 2005, 17:56
Zo die is ook mooi!
imhotep
28th November 2005, 19:37
idd, die laatste vind ik ook wel mooi, alles staat erop....
Matthijs
28th November 2005, 20:02
Misschien mag ik ook nog wat suggesties doen:
-Het destinator venstertje is van een PDA
-Het destinator en dat andere venster ziten óver het kader, en ónder de foto van het dashboard. Dat vind ik minder geslaagd.
-Misschien nog wat spelen met de text.
@rie
29th November 2005, 13:54
:p
het was ook maar een conceptje die ik ff inelkaar heb geflanst
hij zit vol fouten maar het ging om het idee
ik vond dit meer op de 'reclame' stijl hebben
Neonic
29th November 2005, 16:32
:p
het was ook maar een conceptje die ik ff inelkaar heb geflanst
hij zit vol fouten maar het ging om het idee
Ziet er toch wel goed uit vind ik. zou alleen misschien toch een paaar dingen anders doen persoonlijk, zoals ...
- de mogelijkheden onder elkaar zetten (iets overzichterlijker)
- de plaatjes iets anders zetten ipv alles door elkaar
maar verder ...zoals ik al zei, ziet er wel goed uit
@rie
29th November 2005, 20:22
nog wat:
[/URL]
en klapscherm style:
[URL=http://img215.imageshack.us/my.php?image=cpf45in.jpg] (http://img215.imageshack.us/my.php?image=cpf39gi.jpg)
imhotep
29th November 2005, 20:26
ik vind de bovenste de beste ;)
imhotep
11th December 2005, 20:30
hoe zit het nu eigenlijk met die flyer?
Ik zou ze ook eventueel kunnen opsturen met de post naar iemand.
Matthijs
11th December 2005, 21:43
Zijn er nog mensen die zin hebben een van de flyers door te ontwikkelen??
imhotep
11th December 2005, 21:45
misschien tijd om een poll te starten zodat we de beste flyer deruit kunnen selecteren ;)
Neonic
9th January 2006, 10:49
Heb wel er wel zin in hoor ;)
Neonic
9th January 2006, 10:53
nog wat:
[/URL]
en klapscherm style:
[URL=http://img215.imageshack.us/my.php?image=cpf45in.jpg] (http://img215.imageshack.us/my.php?image=cpf39gi.jpg)
Vind persoonlijk die bovenste wel iets mooier qua letters enzo. die andere vind ik die ene regel beetje 'rommelig' overkomen. Misschien iets minder grote plaatjes en evt. iets vervagen dat het toch niet al te druk overkomt?
Maar dat met dat plakscherm vind ik wel leuk zo. Een (klap) scherm in de flyer zou ik er zeker in laten.
@rie
9th January 2006, 14:26
ja je kan het rommelig noemen maar je ziet het best veel bij flyers
zoveel mogelijk info erop en gaan.
het was iig een probeersel
@rie
9th January 2006, 14:34
ik wil best nog ff knutselen maar welke richting moet het op dan ?
imhotep
9th January 2006, 14:42
ik wil best nog ff knutselen maar welke richting moet het op dan ?
de goede .... :d
I-1
9th January 2006, 14:52
ik vind ze allebei heel erg mooi ...
door wie en waneer worden ze ontwikkeld ?
Groetjes,
@rie
9th January 2006, 15:02
als iedereen nou ff zegt wat er niet goed aan is
kan ik het verbeteren
en evt toevoegingen.
Neonic
9th January 2006, 15:28
misschien dat schermpie iets lager maken zodat 't er wat 'natuurlijker' uitziet en dan bv het logo van het forum er boven, in dat stuk wat je dan boven het scherm overhoud?
@rie
9th January 2006, 15:32
ja idd goed idee
hij ziet er nu erg uigerekt uit ja logo erboven lost dat wel op :)
zal ik als ik thuis ben en tijd heb ff veranderen
LippuZz
16th February 2006, 12:19
als er nog hulp nodig is...
ik kan aardig overweg met photoshop :D
ben ook flyer aant maken voor autoclub. heb er al een vlag voor ontworper. Heb zelf een multimedia bedrijfje en ik studeer daarnaast ook een multimedia design opleiding (communicatioen and multimedia design)
let er op bij het ontwerp dat je hem op 300dpi maakt!! anders ziet het er straks niet erg strak uit :)
imhotep
16th February 2006, 12:39
kleine weiziging,
Ik kan waarschijnlijk niet meer drukken...
Maandag begin ik bij een ander bedrijf en daar zal dat waarschijnlijk niet gaan om alles te drukken...
Matthijs
17th February 2006, 22:17
Aa shit, zijn we door al dat getreuzel te laat...
Onze eigen schuld.
Toch mooi aangeboden Imho!
imhotep
17th February 2006, 22:27
mja, misschien iemand anders die het kan doen???
Neonic
5th March 2006, 00:55
Heb toch weer wat lopen prutsen net....
imhotep
5th March 2006, 00:56
alleen spijtig dat ik ze nu niet meer kan drukken...
DaBIGOne
5th March 2006, 09:30
Heb toch weer wat lopen prutsen net....
Zo, mooie soeb zo'n beetje in het midden van de pagina. 8- )
Neonic
5th March 2006, 11:10
Zeker naast die mooie Clio ;)
vectorit
5th March 2006, 13:14
waarom staat mijn auto er niet op?
Misschien is het beter om nog eens een fotoshoot te houden?
Op de meeting zou ik zeggen kunnen we gelijk met ze alle beslissen welke het zou moeten worden!
Sign Vectorit :cool:
Don't be mad shoot me!:eek:
Neonic
5th March 2006, 13:45
Denk dat jij er toen nog niet was ... Je stond toch naast Uriel dacht ik?
DaBIGOne
5th March 2006, 23:26
waarom staat mijn auto er niet op?
Op de meeting zou ik zeggen kunnen we gelijk met ze alle beslissen welke het zou moeten worden!
NEEEEEE, want dan staat het soebje er niet op.... 8-(
dashpc
5th March 2006, 23:28
volgens mij sta ik er op in het oranje !
ODBII? achteruitrijcamera's? radar???
[logo]
Bouw er dan zelf één!
-MP3
-DVD
-DivX
-GPS
-Games
En nog veel meer!
WWW.CARPUTERFORUM.NL is het Nederlandse forum met betrekking tot carputers en alles eromheen.
Ontwerp: Neonic Drukwerk: Imhotep
Uriel
6th March 2006, 16:24
Aah, de mijne op de voorgrond.....:p :p :rolleyes: :rolleyes: :cool:
Uriel
6th March 2006, 16:27
Denk dat jij er toen nog niet was ... Je stond toch naast Uriel dacht ik?
Inderdaad hij kwam wat later en stond naast mij
Uriel
6th March 2006, 16:28
Inderdaad, alle auto's mooi op een rijtje naast elkaar op in een kring parkeren en dan een foto. Kunnen we het wel ff over hebben op de meeting.
Eehh, nou moet ik zeker komen!!!
Neonic
6th March 2006, 17:17
Eehh, nou moet ik zeker komen!!!
Uhhhh ... JAh :D
Neonic
6th March 2006, 17:18
Origineel gepost door Matthijs
[logo]
Bouw er dan zelf één!
-MP3
-DVD
-DivX
-GPS
-Games
En nog veel meer!
Goed idee ja... zal weer effe gaan prutsen vanavond :)
Neonic
3rd March 2007, 18:58
kweet niet of er nog intresse / animo voor is, wat flyers oid betreft ...
kwam net op een idee ... zit ook regelmatig op photoshop-paradise.nl
kzou daar natuurlijk ook die flyer kunnen plaatsen bij eigen ontwerpen oid.
kennen mensen commentaar geven wat ze er van vindne enzo en wie weet zitten er ook wel van die mensen bij die intresse hebben ...
dan weet je wat mensen van het ontwerp vinden en ... gelijk reclame, toch
Matthijs
4th March 2007, 13:58
Dat soort dingen zijn altijd goed!
Neonic
5th March 2007, 03:37
Niets op aan te vullen.
Ik denk als je dat dashboard wat wegprutst in de achtergrond dat het erg mooi wordt hoor, net zoals die met die bergen!
Heb effe rest van topic door gelezen en aan de hand van wat tips, op / aanmerkingen waaonder bovengenoemde heb ik wat in elkaar geflanst.
De 'basis' komt inderdaad van een al eerder probeersel (zie een x-aantal posts geleden ...) en heb ik het één en ander aangepast en toegevoegd waaronder dus de wolken die enigzins over lopen in het dashboard, of andersom.
ben benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog ideeen, tips, op of aanmerkingen zijn
wat design en / of tekst enzo betreft.
ps ... gaat niet om een flyer dus grootte, kleur etc. maakt niet uit.
454ss
5th March 2007, 10:53
Tekstueel dilemma... 'waar je alles kan vinden' of 'waar je alles kunt vinden' :confused::confused:
Weet zelf nu niet wat correct is, maar vind 'kan vinden' beetje raar.
Layout-technisch is dit de mooiste volgorde van 'features', maar niet de meest interessantste. OBDII gebruiken de meesten niet, maar staat wel ver bovenaan. Navigatie daarentegen staat weer ver onderaan. Jammer, maar ik snap het wel.
Audio en video dekt wel de lading, maar is niet erg catchy. Bijvoorbeeld: (MP3) Audio en (DVD) Video spreken veel meer tot de verbeelding.
Nog meer gezeik: (king of piss...)
- Foto van dash is op zich wel ok, maar erg licht van tint waardoor, in combinatie met de wolken, de hele affiche erg plat/contrastloos/overbelicht wordt. Als het dash 'diep' zwart zou zijn, toont het beter/aantrekkelijker.
- Schaduw achter tekst in logo-balk maakt tekst lastiger leesbaar dan nodig is.
- Moederbord lijkt erg plat en is vervormd waardoor het kleine 17 x 17 formaat alleen door kenners er uit is te halen.
- Ik mis de spiegel. Zou je ook een plaatje in kunnen maken van de condens-strepen die je achterlaat in de lucht en een stukje aarde. Althans ik neem aan dat dat het thema is aangezien je door de voorruit alleen maar lucht ziet. In plaats van wolken (die ook wel vervormd lijken) in de voorrruit, zou je ook een foto kunnen nemen van een kaarsrechte weg die de woestijn in gaat. In de spiegel zou je dan bijv. een achtervolgende politieauto kunnen projecteren oid.
Genoeg zo? Ben heel goed in zeiken, maar dat betekent niet automatisch dat ik het zelf beter kan. :D
Neonic
5th March 2007, 12:12
Genoeg zo?
Ben heel goed in zeiken, maar ...
Nou ... effe wel genoeg gezeik hoor :p, Je bent een natuurtalentje zekers ;)
Oke, wat reactie op het 'gezeik'
Dat kan of kunt vinden klinkt misschien inderdaad beetje raar ja ... dus als er iemand nog anderer pakkende teksten weet ...
De volgorde van 'featurs' hebben op zich op zich geen ene ruk te te maken met meest voorkomend / gebruikt ofzo eerlijk gezegd, wel met de lengte van de woorden. Audio en video is misschien net erg 'catchy' inderdaad. Denk vooral niet voor de 'jongere' generatie. Da's denk toch wel beetje dé groep die het wel intressant vind. Die houden meestal wel van allerlei 'gekke' dingen.
Bedoeling van dash en wolken was dus dat de wolken in het dshboard over zouden lopen. Bovenkant van dash was zowiezo al aardig licht op het orgineel.
Mobo is inderdaad beetje aan de platte kant ja. En die zogenaamde condensstrepen kloppen ook niet 100%. Was al laat é.
- Ik mis de spiegel. Zou je ook een plaatje in kunnen maken van de condens-strepen die je achterlaat in de lucht en een stukje aarde. Althans ik neem aan dat dat het thema is aangezien je door de voorruit alleen maar lucht ziet. In plaats van wolken (die ook wel vervormd lijken) in de voorrruit, zou je ook een foto kunnen nemen van een kaarsrechte weg die de woestijn in gaat. In de spiegel zou je dan bijv. een achtervolgende politieauto kunnen projecteren oid.
Het thema was niet echt wat jij dacht dat het moest wezen / worden. Sterker nog ... zit helemaal geen thema in ... De wolken was meer van dat geleuter van dat 'caraudio op hoger niveau' blablabla.
Maar vind dat idee van jou wel geinig. Dat het lijkt of je door de voorruit kijkt. Inderdaad effe binnenspiegel erin plakken, zo'n mooie die @rie verkoopt :) gelijk met zo'n leuk plaatje erbij van achteruitrijden ofzo...
Met zo'n rechte weg erbij zou je ook nog voor de gein zo'n grote pijl erin kunnen zetten net als bij je navigatie software.
Kga vanavond weer eens aan't photoshoppen ... alleen denk dat dan wel die binnenspiegel soort van in de 'ijle' lucht komt te hangen ivm die wolken enzo. Of ... soort van bovenkantje van raam verzinnen en dan gewoon cabrio van maken
Neonic
6th March 2007, 00:47
454ss
6th March 2007, 13:36
Zat aan een dergelijke foto te denken, maar dan iets kleurrijker:
[/URL]
Of zoiets:
(http://travel.webshots.com/photo/1393194639044178294KRRNuY)
[URL=http://travel.webshots.com/photo/2253524730044178294rDxEUf]
.
PM me anders eens een link naar de dash-foto? Kan ik ook effe sjoppe als ik wat tijd heb.
454ss
6th March 2007, 13:52
Ook kewl:
[/URL]
Bord aanpassen?
(http://outdoors.webshots.com/photo/2426126500033525533bkNHrh)
Wat kleurrijker:
[URL="http://outdoors.webshots.com/photo/2282774910039488729XFqZKO"]
dash
6th March 2007, 19:58
Van "and much more" zou ik maken: "The only limit is your imagination"
Neonic
6th March 2007, 20:25
Bord aanpassen?
[/URL] (http://outdoors.webshots.com/photo/1207390403015708484GMjjkM)
Bord aanpassen ... vind het wel humor ... dat er dan zo'n stemmetje zegt
KEER OM, Je ben te ver gereden :)
Van "and much more" zou ik maken: "The only limit is your imagination"
Ook wel leuk zinnetje
the only limit is your imagination ... en je bankrekening :rolleyes:
Maar ... wat vinden jullie voor de rest ervan?
dash
6th March 2007, 23:55
[/URL]
vindt deze beter, toont een bordje "on the move" en das in wezen wat het is. Daarnaast zou ik de banner aan de bovenkant korter maken
"WWW.carputerforum.nl is de site waar je alles met betrekking tot carputers kan vinden"
Dat het een site is, is een open deur intrappen.
Dat [url]www.carputerforum.nl (http://imageshack.us) laten staan en er onder:
voor alle info over carputers.
is het wat korter, hoeft geen roman te worden ;)
@ url aangepast (zie post eronder)
454ss
7th March 2007, 09:55
Dat www.carputer.nl (http://www.carputer.nl) laten staan en er onder:
voor alle info over carputers.
Je bedoelt www.carputerforum.nl, mag ik aannemen?
dash
7th March 2007, 20:28
Je bedoelt www.carputerforum.nl, mag ik aannemen?
ook goed (10 tekens)
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.