Bekijk de volledige versie : Nieuw logo/skin? of niet...
Matthijs
9th September 2005, 18:01
Vinden we al dat we aan een nieuw logo en een nieuwe skin toe zijn?
En moet dat dan wat wilder zijn?
Of net zo prettig saai als dit?
Laat maar weten, suggesties welkom!
Vipergts/r
9th September 2005, 18:10
Wat ik wel vind is dat het een mogelijkheid moet zijn om de kleur van het forum in te stellin. Ik weet dat het bij sommige forumsoftware mogelijk is om de layout te veranderen. Meestal zijn er een paar ingesteld waar het lid kan tussen kiezen. Ik ben meer voorstaander van donkere kleuren, met veel zwart. Mss is dat een mogelijkheid? Mss kan er een logo contest worden, maar ik denk dat die ni veel trek gaat hebben, kijk maar naar de skin.
emiel01
9th September 2005, 18:11
Mag wel een keer een andere kleur, maar zeker niet te druk.
Maar ik zou het ook niet erg vinden als het zo blijft.
Matthijs
9th September 2005, 18:14
Die mogelijkheid is er, Viper.
Alleen moeten we dan wat skins gaan implementeren, maar dat kunnen we best doen!
Neonic
9th September 2005, 19:06
Vind het ook wel prettig zo eigelijk
't is niet te druk, met kleuren en andere irritante reclame en weet ik veel wat. gewoon 'prettig' om te lezen. 't is ook wel lekker overzichtelijk met die 'hoofdstukken' zegmaar, en die "laatste post" vind ik zeker handig. van mij mag het ook wel zo blijven hoor maar......
een kleurtrje er bij ofzo kan geen kwaad denk ik. en logo...tsja, beetje truttig eerlijk gezegd. maar verder wel oke
Burner
9th September 2005, 19:22
Bevalt mij zo ook prima!
Maar als je toch wilt veranderen hoop ik dat alles net zo prettig in balans blijft als nu :D
Matthijs
9th September 2005, 21:28
Als iedereen er zo over denkt, denk ik dat er weinig zal veranderen.
We kunnen er wel voor zorgen dat je kan kiezen wat voor skin je wilt gebruiken.
Dan blijft deze gewoon standaard.
Axel
10th September 2005, 00:34
Waarom veranderen als het er al zo goed uit ziet??
Overzichtelijk genoeg, maar misschien een frontpage eraan plakken (heb gelezen dat daar aan gewerkt werd...)
Grtz Axel ;) :D
Uriel
10th September 2005, 07:51
Iets meer show en style zou wel mogen maar dit is op zicht ook wel goed.
Matthijs
20th September 2005, 00:28
Vreemd dat er zo weinig gereageerd word in dit soort topics.
Iedereen die wil stemmen zal inmiddels wel gestemd hebben, ik denk dat we de conclusie kunnen trekken dat het wel leuk is om wat keuze-skins in te bouwen, maar dat deze gewoon als standaard moet blijven.
Uriel
20th September 2005, 00:52
Ik denk dat je m daarmee volledig te pakken heb.
digeridoo
20th September 2005, 00:55
om eerlijk te zijn vind ik het logo niet echt iets om op mn auto te plakken of op een t shirt te laten drukken
ik zit er ook niet echt op te wachten hoor. ik vind deze ook wel prima
maar jah als iemand een leuk logo kan verzinnen jah waarom dan niet !!
setsunakaede
20th September 2005, 11:06
We zijn pas een half jaartje onderweg, waarom nu al skin veranderen?
Matthijs
20th September 2005, 11:07
Omdat iemand daar naar vroeg.
Maar idd, alle input is welkom!
Als iemand wat leuks heeft, stuur maar op!
Neonic
20th September 2005, 13:39
Ik blijf er bij. Vind het wel prima zo. Lekker 'simpel' en dus ook lekker overzichtelijk.
Alleen het logo .... voor op je auto of t-shirt vind ik het ook niet zo denderend maar zoals hier op de site heeft het wel wat. Vind het er wel bij passen, ook qua kleur enzo.
Vipergts/r
20th September 2005, 15:47
Euhm, voor een logo zou ik voor de moment niet kijken. Vind het argument van t-shirt of sticker niet voldoende. Je zou er toch maar een paar van kwijt raken. Dus met een logo zou ik nog wachten. Maar van de skins: idd, deze std houden en gewoon de mogelijkheid bieden om een andere in te stellen.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.