PDA

Bekijk de volledige versie : Post hier je suggesties en commentaar m.b.t. de forumregels

Matthijs
9th September 2005, 16:05
Zoals jullie vast al gezien hebben beschikt dit forum vanaf vandaag over een aantal regeltjes.
Verder niets bijzonders, alleen hebben we vanaf nu iets om op terug te vallen.

De regels zijn hier te lezen: Regels (http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=1014)

Ik heb mijn best gedaan zo volledig mogelijk te zijn, maar mocht je nou iets te kort komen, of iets overdreven vinden, dan kan je dat hieronder te kennen geven...

Neonic
9th September 2005, 19:25
Niks op toe te voegen / aan te merken eigelijk Lijkt me vrij duidelijk

Alleen dat van dat het over carputes moet gaan...... andere 'onzin' , ideen enzo, kan toch gewoon nog wel in de topic OFFTOPIC neem ik aan?

Matthijs
9th September 2005, 21:21
Tuurlijk.
Offtopic is voor niet carputer gerelateerde onderwerpen.
Ik pas het even aan.

setsunakaede
12th September 2005, 14:02
Misschien is het wat om er een clausule in te zetten voor illegale software aanbod. Niet dat ik het afkeur, verre van zelfs, maar gewoon om je in te dekken.

Burner
12th September 2005, 16:09
Misschien ook wel handig om te vermelden dat het niet mag om te te linken naar illegale content in de onderschrift....

...mensen zijn creatief en vinden de allerkleinste gaatjes in de wet :D

Vipergts/r
12th September 2005, 16:56
Ik zou niet te specifiek gaan. Ik zou eerder zeggen: "Wij staan niet in voor illigale praktijken." Hier zegt ge eigenlijk alles mee.

Matthijs
12th September 2005, 18:47
Idd dat lijkt me ook het beste.

Neonic
12th September 2005, 19:21
"Gebruik / handel of verwijzingen van en naar illegale software geheel voor eigen risico"
zoiets??

Matthijs
12th September 2005, 20:07
Allebij mooi!
Maar daar ga ik van de week nog wel even voor zitten :)
Bezig houden met regels is niet leuk. :s

Uriel
13th September 2005, 01:11
Goed bezig regels zijn goed en (helaas) altijd nodig :D

marque
23rd August 2006, 21:40
In de forumregels staat niet dat het niet is toegestaan om je naam onder elk bericht te plaatsen (behalve in je signature). Dit is iets waar ik mij vaak aan erger en ook op de meeste andere forums niet is toegestaan. Is het mogelijk dat dit in de forumregels wordt opgenomen?

Waarom?:
-onnodig want je naam staat al boven aan de post.
-neemt veel ruimte in bij lange treads.
-het tonen van signatures kan je uitzetten in je cp, maar dit werkt niet als de naam gewoon onder de post staat.

454ss
15th January 2007, 16:09
Zie mijn suggestie hier: http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?p=37488#post37488